Kijk als mensen echt bezorgd zijn en oprecht denken dat er wat aan de hand is en mij dan zouden benaderen dat is totaal iets anders dan de opmerkingen die ik krijg! Maar voordat iemand bezorgd is dan moet hij/zij je een tijdje kennen. En de opmerkingen komen vooral van mensen die je net ontmoet hebt, of een aantal keer gezien/gesproken hebt! Ik noem mijzelf slank maar er zullen best mensen zijn die mij mager noemen. Zolang ik goed eet moet er geen probleem zijn! Heb ook nooit problemen met eten gehad of ziets dergelijks.
Mijn bmi zegt ook dat ik ondergewicht heb, maar dat bmi wordt volgens mij berekend naar de gemmidelde maatstaven die op dit moment in Nederland gelden. Ik bedoel: iedereen word steeds dikker en ik niet, dus tjaah over een aantal jaar zal ik wel helemaal afwijken van die statistieken!
Het is behoorlijk vervelend die opmerkingen maar ik hoor ze niet dagelijks hoor. Zo erg is het niet. Zo blijkt er maar weer, jullie vehalen lezend, dat iedereen wel ergens commentaar op kan krijgen! Lang, klein, dik en dun. Mensen moeten eens nadenken voordat ze wat zeggen!