Vegatopia Forum

Linda McCartney producten

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Selly

  • *****
  • 30.781
Re:Linda McCartney producten
« Reactie #20 Gepost op: 22 januari 2005, 22:34:49 »
Ik wil binnenkort een tochtje ondernemen naar die winkel die Linda McCartney worstjes verkoopt, maar waar smaken ze eigenlijk naar? Sam jij had ze toch wel eens in een Engels ontbijt gedaan? Was dat wat?
,,,,فلافل

Re:Linda McCartney producten
« Reactie #21 Gepost op: 23 januari 2005, 12:00:00 »

Ik kan hier Linda McCartney producten in zowat iedere winkel krijgen. Je hebt de gewone sausages, en sun-dried tomato sausages. De tweede variant smaakt aanzienlijk beter dan de eerste.
Wat de twee met elkaar gemeen hebben, is dat ze zo overmatig gekruid zijn dat ze de vriezer uitstinken. De eerste keer heb ik zelfs worstjes weggegooid omdat ik dacht dat ze bedorven waren.

Maar ik heb geen idee of de worsten in het Nederlandse assortiment dezelfde zijn.
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline Sam

  • ******
  • 7.152
Re:Linda McCartney producten
« Reactie #22 Gepost op: 23 januari 2005, 18:06:30 »
Ze smaken naar Engelse worstjes: vet, paneermeel, beetje kruiderij. Het is geen culinair hoogstandje maar ik vind ze verschrikkelijk lekker :) Ik vind ze helemaal niet overmatig gekruid, wat meer dan die van de AH. Als ze je vriezer uitstinken dan is er echt wat mis, ik ruik ze niet in bevroren toestand. De worstjes die je hier kunt kopen zijn dezelfde als in Engeland, alleen hebben ze hier minder soorten.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Selly

  • *****
  • 30.781
Re:Linda McCartney producten
« Reactie #23 Gepost op: 23 januari 2005, 18:23:24 »
hmm ik ga het toch maar eens proberen dan
,,,,فلافل

Offline Monique

  • *****
  • 3.427
  • Geslacht: Vrouw
Re:Linda McCartney producten
« Reactie #24 Gepost op: 15 februari 2005, 18:56:51 »
ik heb in engeland regelmatig de LMcC veg. bacon gegeten bij gebakken ei. Lekker zout lekker vet. Voor na een nachtje zuipen  ;D. Helaas hebben ze deze niet  :'(

Offline animal lover

  • ****
  • 592
  • Geslacht: Vrouw
Re:Linda McCartney producten
« Reactie #25 Gepost op: 26 februari 2005, 14:09:04 »
Ik ben wel heel benieuwd. Poek je hebt nog niet verteld of het lekker was.
Vegetariër, die flirt met het veganisme.

JanK

Re:Linda McCartney producten
« Reactie #26 Gepost op: 15 april 2005, 15:47:24 »
Ik heb ze ooit heel veel gekocht bij AH. Ik denk dat dat zo 10 jaar geleden was. Ze waren krankzinnig lekker, maar AH haalde ze uit de schappen en ik zag het nergens meer in Tilburg.

Het is een beetje van de radar verdwenen. Ik ben wel blij dat ze nog ergens te halen zijn. In de Randstad dat wel, maar daar kom ik nog al eens.

Jan
« Laatst bewerkt op: 15 april 2005, 15:47:51 door JanK »

Offline willem

  • *****
  • 2.430
  • Geslacht: Man
Re:Linda McCartney producten
« Reactie #27 Gepost op: 18 april 2005, 15:23:35 »
Ik heb ze ooit heel veel gekocht bij AH. Ik denk dat dat zo 10 jaar geleden was. Ze waren krankzinnig lekker, maar AH haalde ze uit de schappen en ik zag het nergens meer in Tilburg.

Het is een beetje van de radar verdwenen. Ik ben wel blij dat ze nog ergens te halen zijn. In de Randstad dat wel, maar daar kom ik nog al eens.

Jan
Ja, ik vind het ook wel jammer dat AH die niet meer heeft. Andere supermarkt misschien?
wees verdraagzaam, oftewel onderdruk je neiging te onderdrukken

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.232
Re:Linda McCartney producten
« Reactie #28 Gepost op: 18 april 2005, 18:03:57 »
En uw razende reporter doet verslag. De winkel ziet eruit als een kleine kruidenier, maar dan dus boordevol Britse producten. Het aanbod van Linda McCartney was nog niet zo groot, maar ze zouden er meer gaan bestellen, want de belangstelling was groot, aldus de kassamevrouw. Het is wel prijzig: ik heb Vegetable Lasagne (3.18) en 4 deep country pies(4.49) gekocht. Die laatste is erg lekker volgens een blogger.

Ik was er vorige week en heb er geen Linda McC.-producten gezien. :(
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline Selly

  • *****
  • 30.781
Re:Linda McCartney producten
« Reactie #29 Gepost op: 18 april 2005, 21:02:54 »
 :( heb je nog aan ze gevraagd hoe dat kwam?
,,,,فلافل

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.232
Re:Linda McCartney producten
« Reactie #30 Gepost op: 20 april 2005, 14:41:48 »
:( heb je nog aan ze gevraagd hoe dat kwam?
Ehm nee, maar ik ga er van de week nog wel eens langs denk ik, en dan zal ik!
Waarschijnlijk was het omdat er anders niet genoeg plek was om al hun WeightWatchersspullen kwijt te kunnen ofzo. ::)
« Laatst bewerkt op: 20 april 2005, 14:42:49 door calimero »
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.916
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Linda McCartney producten
« Reactie #31 Gepost op: 22 april 2005, 12:48:37 »
En uw razende reporter doet verslag. De winkel ziet eruit als een kleine kruidenier, maar dan dus boordevol Britse producten. Het aanbod van Linda McCartney was nog niet zo groot, maar ze zouden er meer gaan bestellen, want de belangstelling was groot, aldus de kassamevrouw. Het is wel prijzig: ik heb Vegetable Lasagne (3.18) en 4 deep country pies(4.49) gekocht. Die laatste is erg lekker volgens een blogger.

Ik was er vorige week en heb er geen Linda McC.-producten gezien. :(

Ik ben nog vergeten te melden dat die Deep Country Pies helemaal niet lekker zijn... Althans, zowel J. als ik konden het niet wegkrijgen.
« Laatst bewerkt op: 22 april 2005, 12:48:49 door Poek »

Offline Laurie

  • *****
  • 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re:Linda McCartney producten
« Reactie #32 Gepost op: 29 april 2005, 09:21:35 »
Weet iemand of ze ook echt algemeen verkrijgbaar zijn in Engeland? Of alleen in van die megasupermarkten? Tijdens mijn 4 maanden in Edinburgh (3 jaar geleden) ben ik ze nergens tegengekomen namelijk dus ik dacht dat het hele merk niet meer bestond. Ik vond de worstjes wel ok en de saucijzebroodjes echt geniaal.  :kwijl: Ze liggen toch in het vriesvak als ze ze ergens hebben als ik het me goed herinner? Ik ga maandag naar Engeland.... :hungry:

Offline Selly

  • *****
  • 30.781
Re:Linda McCartney producten
« Reactie #33 Gepost op: 29 april 2005, 22:03:14 »
De site levert niks op (nooit geweten dat Linda McCartney producten van Heinz waren)
,,,,فلافل

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.232
Re:Linda McCartney producten
« Reactie #34 Gepost op: 03 mei 2005, 18:33:53 »
Ben vandaag weer bij Thomas Green's geweest. En ofwel ik had vorige keer niet goed gekeken, ofwel het was toen op, maar nu was er in elk geval wel LMcC-spul. De sausages (heb ik gekocht) en de deep country pies.
Daarnaast waren er ook vegasausages  van het merk Cauldron.
Als de nieuwe lading LMcC binnenkomt, hebben ze ook nog burgers en lasagne.

Er is trouwens ook een Brits winkeltje aan de Eerste Constantijn Huygensstraat, misschien dat ik morgen even kijk in hoeverre die leuke vegaspullen verkopen.
« Laatst bewerkt op: 03 mei 2005, 18:35:12 door camarero »
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.232
Re:Linda McCartney producten
« Reactie #35 Gepost op: 13 mei 2005, 16:00:48 »
Er is trouwens ook een Brits winkeltje aan de Eerste Constantijn Huygensstraat, misschien dat ik morgen even kijk in hoeverre die leuke vegaspullen verkopen.

Nou, eh, niet. Ze hebben geen koeling of diepvries daar.

De worstjes van Linda McC. vond ik trouwens erg lekker! Niet te droog ofzo, waar ik wel een beetje bang voor was.
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline Laurie

  • *****
  • 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re:Linda McCartney producten
« Reactie #36 Gepost op: 14 mei 2005, 16:06:28 »
Tijdens de vakantie in Engeland heb ik van Cauldron gemarineerde tofustukjes gehad, erg lekker!  :) Ik heb voor thuis falafel meegenomen maar die liggen nog in de koelkast. Ik heb verder van Linda Mc Cartney niks meer geprobeerd eigenlijk, er waren ook zoveel andere vega dingen die ik uberhaupt nog niet kende (en de country pies ken ik niet maar vielen volgens Poek). Ze hadden ook erg veel andere Quorn dingen die ik niet kende, broodbeleg, ribstyle burgers oid en een soort rollade (chickenstyle).

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.232
Re:Linda McCartney producten
« Reactie #37 Gepost op: 03 juni 2005, 15:56:27 »
Zojuist weer es bij Thomas Green's langs geweest.
Hmm, de LMcC-lasagna en -burgers zijn niet vegan. Vandaag heb ik wel de deep country pies gekocht (ondanks niet zo positieve oordelen hier, maar ze waren (dacht ik) wel vegan en ik had zin om weer es wat nieuws uit te proberen), en weer worstjes, daar was m'n zus wel benieuwd naar. :)

Ze hadden nu trouwens drie producten van Cauldron; burgers en twee soorten worstjes. Daarnaast ook chicken-style nuggets van quorn.
Ik wil vega bananenschuimpjes.

paperlove

Re:Linda McCartney producten
« Reactie #38 Gepost op: 02 oktober 2005, 19:43:07 »
Ik wil die producten ook graag eens proberen.. Maar hier in de buurt heb ik ze nog nooit gezien :w
Weet iemand toevallig of ze in Maastricht ergens te krijgen zijn, daar kom ik af en toe wel eens..

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Linda McCartney producten
« Reactie #39 Gepost op: 12 maart 2012, 11:39:14 »
Zo hier is al een tijdje niet meer gepost zeg. Kwam ze eindelijk weer eens tegen en ik heb de lasagne in de vriezer liggen om eens uit te proberen. De farmhouse pies vond ik er niet zo jofel uit zien, maar de hamburgers neem ik volgende keer wel mee. Prijzen vind ik best meevallen eigenlijk. Benieuwd naar de smaak...
Sin chile, no tiene chiste!