Vegatopia Forum

Wie mag er bij jou komen koken?

Gwennepen

Re:Wie mag er bij jou komen koken?
« Reactie #20 Gepost op: 29 september 2006, 14:13:31 »
Hij heeft een paar leuke kookboeken geschreven.Waarvan je toch echt nog wel iets meer moest doen dan een flesje saus opentrekken.

Offline Maartje!

• Staafmixermeisje. Pur sang.
  • 6.752
« Reactie #21 Gepost op: 29 september 2006, 15:41:11 »
Ja, ik heb ergens weleens iets over hem gelezen en hij is geloof ik inderdaad best een stoere kok, maar ik zou toch bang zijn dat hij in zijn ijsbakken-modus mijn keuken binnenwandelde...
This is between me and the vegetable!

Gwennepen

« Reactie #22 Gepost op: 29 september 2006, 15:51:39 »
Och het maakt me eigenlijk allemaal niet zoveel uit zolang het Pierre Wind maar niet is.Niet dat ie niet zou kunnen koken maar ik kan niet zo tegen dat zenuwachtige gebeweeg in combinatie met etenswaren.Of eigenlijk in het algemeen niet. :nooo:

Offline Maartje!

• 6.752
« Reactie #23 Gepost op: 29 september 2006, 15:58:11 »
Nee, die wil ik ook niet. Ik geloof gewoon niet dat er mensen zijn die niet onder invloed zijn en tóch zo praten...

Is misschien ook een leuke draad, wie mag er niet bij jou komen koken? Ik nomineer Bill Hoe-heet-'ie (Granger? Maar dan is hij familie van Hermione :witch2:) Die zijige Australiër met zijn pastelkleurige servies. Bah, griezel.

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #24 Gepost op: 29 september 2006, 16:23:55 »
Oh die Bill is afgrijselijk ja! Verbaas je je eerst al over het feit dat de beste man hetero zou moeten zijn. Dat akelige lachje (doet ie vaker. Laten we het positief houden en blij zijn dat er tenminste nog iemand erom lacht) en dan ook nog in een kookprogramma een gerecht bestellen bij een afhaal ??? Voor het gemak, ok dat snappen we best. Maar ga dan niet zelf nog dingen ernaast staan maken, om zo alsnog uren in die keuken te staan.
Wel mooi gemaakt trouwens. Budget en fatsoenlijke crew krijgt ie wel voor elkaar..

Pierre Wind is cool. Ik heb ergens nog een foto dat we op een of ander feest bijna dezelfde bril op hadden  :O
Ramon Beuk had zo'n periode dat iedere zin eindigde op ja. Heel irritant.
De dames van Max vind ik apart trouwens. Maar 1 keer gezien, dus nog geen oordeel over te vellen.

Wie trouwens ook wel bij me zou mogen koken is Atul Kolchar.
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Annemieke

• 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
« Reactie #25 Gepost op: 29 september 2006, 16:41:04 »
Och het maakt me eigenlijk allemaal niet zoveel uit zolang het Pierre Wind maar niet is.Niet dat ie niet zou kunnen koken maar ik kan niet zo tegen dat zenuwachtige gebeweeg in combinatie met etenswaren.Of eigenlijk in het algemeen niet. :nooo:

Een aantal Vegatopianen, die een paar jaar geleden een dagje met hem zijn opgetrokken vanwege een reportage, kunnen bevestigen dat dit inderdaad niet meevalt.

Offline Joske

• 2.829
« Reactie #26 Gepost op: 29 september 2006, 17:27:08 »
Geef mij maar Jaimy Oliver, maar dan moet hij z'n vrouw meebrengen om de keuken te dweilen en op te ruimen, want daar let meneer niet echt op....

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #27 Gepost op: 29 september 2006, 17:37:56 »

Een aantal Vegatopianen, die een paar jaar geleden een dagje met hem zijn opgetrokken vanwege een reportage, kunnen bevestigen dat dit inderdaad niet meevalt.

Oh ik wilde eigenlijk zeggen dat hij best heel aardig is en minder druk is dan lijkt.
Ik was wel doodmoe aan t eind vd dag, maar het was gewoon een heel vermoeiende dag.
,,,,فلافل

Offline Maartje!

• 6.752
« Reactie #28 Gepost op: 29 september 2006, 17:46:59 »
Wie trouwens ook wel bij me zou mogen koken is Atul Kolchar.

O ja, dan wil ik komen eten! L ook! :hungry:

Offline bambi

• 5.560
« Reactie #29 Gepost op: 29 september 2006, 18:44:12 »
Geef mij maar Jaimy Oliver, maar dan moet hij z'n vrouw meebrengen om de keuken te dweilen en op te ruimen, want daar let meneer niet echt op....

nou, mag ook zonder vrouw hoor ;)
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Offline Monique

• 3.427
« Reactie #30 Gepost op: 30 september 2006, 00:37:01 »
Jamie Oliver. Gewoon voor de gezelligheid.

Die beste man spuugt je hele eten onder als ie praat.

Harry

« Reactie #31 Gepost op: 30 september 2006, 01:05:55 »
Dat is blijkbaar zijn manier van voorkauwen.

Offline braam

• 460
« Reactie #32 Gepost op: 30 september 2006, 07:25:13 »
Sonja Bakker mag komen om een vegetarische maaltijd te maken. Lijkt me een uitdaging voor beiden. Kunnen we meteen een gezellige boom opzetten.

Offline Annemieke

• 18.716
    • Rozemarijn koken & foto
« Reactie #33 Gepost op: 30 september 2006, 21:51:06 »

Oh ik wilde eigenlijk zeggen dat hij best heel aardig is en minder druk is dan lijkt.
Ik was wel doodmoe aan t eind vd dag, maar het was gewoon een heel vermoeiende dag.

Misschien kwam het door de regisseur.  ;)

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
« Reactie #34 Gepost op: 01 oktober 2006, 15:49:13 »
Selly mag ook wel bij mij komen koken, maar Jamie Oliver niet. Tenzij hij wat valium toegediend krijgt.

Ainsley Harriot vind ik een schatje, dus die mag komen. Verder is elke mooie man welkom, ook al kunnen ze alleen een pizza opwarmen 8).

Uit het rijtje waar je uit mag kiezen, zouik Cas Spijkers kiezen. Die scheen, voordat hij zijn ziel aan de sausjes-in-pakjesduivel verkocht, de beste kok van Nederland te zijn. Dat mag hij dan bij mij weer eens laten zien.
« Laatst bewerkt op: 01 oktober 2006, 15:56:04 door Hizikigrrrl »

Offline Sanja

• Forumkenner 2005
  • 2.541
« Reactie #35 Gepost op: 01 oktober 2006, 17:04:37 »
Ainsley Harriot vind ik een schatje, dus die mag komen.
:yes:
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

Offline Sanja

• Forumkenner 2005
  • 2.541
« Reactie #36 Gepost op: 02 oktober 2006, 15:02:27 »
Uit het rijtje waar je uit mag kiezen, zouik Cas Spijkers kiezen. Die scheen, voordat hij zijn ziel aan de sausjes-in-pakjesduivel verkocht, de beste kok van Nederland te zijn. Dat mag hij dan bij mij weer eens laten zien.

Het zou zo maar eens werkelijkheid kunnen worden...

Offline fem fatale

• Forumkenner 2010 en 2012
  • 7.161
    • fatalefem
« Reactie #37 Gepost op: 02 oktober 2006, 15:04:39 »

Het zou zo maar eens werkelijkheid kunnen worden...
ik krijg een beetje het gevoel dat jij het eerste bericht gemist hebt.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Dee

« Reactie #38 Gepost op: 02 oktober 2006, 15:36:07 »
Bij mij mogen James Tanner, Gino D'Acampo en natuurlijk Gordon Ramsay een keertje komen koken. Het liefst alle drie tegelijk en het dessert hoeft niet gekookt te worden  ;D

Offline Sanja

• Forumkenner 2005
  • 2.541
« Reactie #39 Gepost op: 02 oktober 2006, 16:15:00 »
ik krijg een beetje het gevoel dat jij het eerste bericht gemist hebt.
Niet gemist, gewoon compleet weer vergeten...
« Laatst bewerkt op: 02 oktober 2006, 16:15:52 door Sanja »