Pff, das wel erg veel werk enzo, een tuinslang hebben we niet, elke week schoonmaken en een deel van het water apart houden en er weer bij doen is het probleem niet maar ik ga geen zand enzo voor ze kopen, en ook geen nieuwe grote bak ofzo, ik ben niet verantwoordelijk ervoor en geen geld voor en heb ze maar tijdelijk omdat diegene ging verhuizen en geen auto had, met de trein ging zo lastig, had er wel bij gezegd dat ik ze wel wil voeren maar niet verschoon omdat ik bang was dat ik het fout zou doen maar ja, ze moest toch echt verschoont worden van de week. Maar zal dalijk ff mailen of smssen om te vragen wanneer ze opgehaald worden want als ik niet goed voor ze kan zorgen dan kan diegene dat beter zelf doen al doet die ze net zo verzorgen want die zei 2 keer per dag voeren en de bak leegmaken en dan schoonmaken. De visjes zien er wel erg gezond uit, alleen wat dik vind ik, en black mollies zijn warmwatervisjes? Want waren er 2, die kwamen er zo'n 2 weken terug erin en ene was na 2 dagen al dood, ik verzorg ze nu een week dus niet mijn schuld gelukkig.