Vegatopia Forum

Proefdiervrije producten

Offline Meneer de Uil

• 794
  • Geslacht: Man
Re:Proefdiervrije producten.. wie ook?
« Reactie #240 Gepost op: 14 september 2007, 17:12:58 »
Verder ben ik heel gevoelig voor dingen waar "bohemian" of "hippie" opstaat, raar hè? :roodmannetje:
Inderdaad raar, want dat zijn toch die lui die zich nooit wassen? :P
Forumkenner 2007 8)

Gwennepen

« Reactie #241 Gepost op: 14 september 2007, 17:21:14 »
Benieuwd hoe ik straks ga ruiken. :cheer_eerie:

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #242 Gepost op: 14 september 2007, 17:52:25 »
Happy Hippy is wel lekker maar ik houd meer van de echte citroenluchtjes. Dit is meer grapefruit, iets zoeter van geur. Mijn vriend is er gek op hoewel hij vreemd genoeg grapefruits heel vies vindt.
« Laatst bewerkt op: 14 september 2007, 17:56:56 door Marla »

Offline bambi

• 5.560
« Reactie #243 Gepost op: 14 september 2007, 19:01:51 »
Verder ben ik heel gevoelig voor dingen waar "bohemian" of "hippie" opstaat, raar hè? :roodmannetje:
Inderdaad raar, want dat zijn toch die lui die zich nooit wassen? :P

die ruiken juist naar wierook en patchouli, toch?
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Offline Meneer de Uil

• 794
« Reactie #244 Gepost op: 14 september 2007, 23:54:51 »
Om te verhullen dat ze zich niet wassen, natuurlijk.
Forumkenner 2007 8)

Aiko

« Reactie #245 Gepost op: 15 september 2007, 00:10:00 »
Happy Hippy is wel lekker maar ik houd meer van de echte citroenluchtjes. Dit is meer grapefruit, iets zoeter van geur. Mijn vriend is er gek op hoewel hij vreemd genoeg grapefruits heel vies vindt.

Koffie ruikt ook lekker maar smaak afschuwelijk.

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
« Reactie #246 Gepost op: 15 september 2007, 00:43:10 »

Koffie ruikt ook lekker maar smaak afschuwelijk.

Fout!
« Laatst bewerkt op: 15 september 2007, 00:44:01 door Marla »

Offline Meneer de Uil

• 794
« Reactie #247 Gepost op: 15 september 2007, 08:16:20 »
Forumkenner 2007 8)

Offline Hausfrau

• 704
« Reactie #248 Gepost op: 16 september 2007, 11:58:26 »
Aiko heeft helemaal gelijk!
Hoor wie klopt daar kinders???

Offline Meneer de Uil

• 794
« Reactie #249 Gepost op: 16 september 2007, 12:05:52 »
Jij zit zeker weer te stangen. ;)
Forumkenner 2007 8)

Gwennepen

« Reactie #250 Gepost op: 24 september 2007, 11:07:31 »
Ik kreeg net mijn spulletjes van Lush binnen. Ze hadden per ongeluk ipv 'Flying Fox', 'The Olive Branch' douchegel ingepakt. Dus ik dacht; ik bel even. Nu gaan ze het nasturen. En toen vroeg ik of ik die andere naar het adres op de factuur kon zenden, maar die mocht ik houden :D  :cheer: Alles ruikt verrukkelijk. Jammer dat ik al net gedouched heb. :)

Edda

« Reactie #251 Gepost op: 27 september 2007, 08:37:55 »
ik gebruik shampoo, deo, gezichts reinigers en cremepjes etc etc
henna, zeepjes, douchegels, bubblespul etc etc etc etc
van de Lush (it's so easy to become a Lush Junky )

mijn hiis maak ik schoon met ecover, froggy en zelfmaak muik met soda, groene zeep en zeep van de lush voor het luchtje

de was doe ik met wasnoten en ecover wasverzachter

en mijn make up is overwegend proefdiervrij, ik heb nog wat ouder spul en gekregen dingetjes liggen die niet voldoen, maar ik ga het niet weggooien
vind ik doodzonde...het is al getest , beestjes hebben er al onder geleden, dan ga ik dat niet weggooien, want dan heb ze pas echt voor niets geleden

Edda

« Reactie #252 Gepost op: 27 september 2007, 08:38:42 »
Ik kreeg net mijn spulletjes van Lush binnen. Ze hadden per ongeluk ipv 'Flying Fox', 'The Olive Branch' douchegel ingepakt. Dus ik dacht; ik bel even. Nu gaan ze het nasturen. En toen vroeg ik of ik die andere naar het adres op de factuur kon zenden, maar die mocht ik houden :D  :cheer: Alles ruikt verrukkelijk. Jammer dat ik al net gedouched heb. :)

op dat gebied is de lush idd ook heel erg tof...
foutje in de bestelling, of je producten komen stuk aan , even mailen en ze vervangen het gelijk

aanradertjes : sonic death monkey :D
godiva(shampoo = flying fox achtig ), american cream (conditioner) en curly wurly (shampoo)
en skinnydip bodybutter voor onder douche   :-*

verder heb ik echt belachelijk veel zeepjes, een heel setje bubblebars  
en vriendlief maar zuchten lk keer als ik weer wat nieuws de badkamer insleep
« Laatst bewerkt op: 27 september 2007, 08:41:57 door Edda »

Gwennepen

« Reactie #253 Gepost op: 27 september 2007, 08:56:21 »
Joh. :heehee:

Alle spulletjes zijn erg lekker in het gebruik. Eergisteren roken Vic en ik naar kokosnoten en gisteren naar Happie Hippie. Siem vindt het bohemianzeepje erg lekker. Er zat ook nog als kadootje zo'n shampooblokje bij. Eigenlijk voor krullend haar, maar mijn haar wordt er ook lekker zacht van. :)

Gwennepen

« Reactie #254 Gepost op: 27 september 2007, 14:32:03 »

Ha, daar hebben we de Flying Fox. :D De Sex Appeal honing douchegel. Wellustig, wulps, opgewekt en onverzadigbaar, staat erop te lezen. Nou, ik ben benieuwd. :roodmannetje:
« Laatst bewerkt op: 27 september 2007, 14:43:13 door Gwendolyn »

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
« Reactie #255 Gepost op: 27 september 2007, 16:01:33 »
Mijn lush verslaving begint echt ernstige vormen aan te nemen. Ik heb echt zo ontzettend veel, en ik wil nog steeds alleen maar meer. Nu hebben ze in de UK een 'retro'-actie, producten van vroeger worden voor een korte periode weer gemaakt en er zit zoveel bij dat ik wel eens wil proberen  :-[

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
« Reactie #256 Gepost op: 27 september 2007, 16:02:27 »

Ha, daar hebben we de Flying Fox. :D De Sex Appeal honing douchegel. Wellustig, wulps, opgewekt en onverzadigbaar, staat erop te lezen. Nou, ik ben benieuwd. :roodmannetje:

Ik vond die inderdaad erg lekker ruiken maar moet eerst vegan-af worden voordat ik die zal gebruiken.

Gwennepen

« Reactie #257 Gepost op: 02 november 2007, 11:15:20 »
Ik gebruikte gisteren de dennenzeep van Lush. Ik dacht eerst toen ik aan de zeep rook; mwah. Maar hij is erg lekker als je 'm gebruikt. Hij is ook heel mooi. Donkergroen met glittertjes. :cheer:

Offline Hausfrau

• 704
« Reactie #258 Gepost op: 02 november 2007, 11:34:07 »
Ik ben een beetje ontlushed. Hoewel ik de zaak geweldig vind (ruiken) vind ik een aantal producten niet voldoen. Zo had ik al een tijdje last van wat uitslag en sinds ik weer de producten van de HEMA gebruik (ja, je bent terug of niet he) verdwijnt die heel snel. Hmmmmmm
Maar Buffy de Poscrubber blijft geweldig!
Hoor wie klopt daar kinders???

Gwennepen

« Reactie #259 Gepost op: 02 november 2007, 11:42:48 »
Ik ben wel een beetje aan het ontdekken welke de blijvertjes zijn. En welke een keer wel leuk waren, maar niet persé een tweede keer hoeven. Ik vind de Honey I washed the kids lekker, de I should coco,  de happy hippie, de dennenzeep dus en de sultana of soap. Milky bar had ik meer van verwacht en de happy vind ik nogal heftig.