Heb je geen OV of ken je iemand met een OV of iemand die wel eens in Den Haag komt.
In het rattenwereldje worden heel wat [opvang] ratten heen en weer getransporteerd en Vlaanderen is geen uitzondering. Ik woon in NL Brabant en heb ratten uit Groningen, Antwerpen en Oudenaarde
Beetje creatief zijn en of of de juiste plekken rondvragen. Of eens bij het Knagertje informeren over de mogelijkheden.
Dank je! Had ik nog niet aan gedacht aangezien ik niemand in Den Haag ken en OV heb ik niet helaas maar het lijkt me dat er iets meer in de buurt ook wel andere opvangtehuizen of asielen zijn waar ze muizen hebben, ik zal gelijk es op het internet kijken.
Heb ff gekeken en alleen bij het Knagertje hadden ze meerdere muizen, bij een paar asielen hadden ze wel 1 mannetje, ik neem aan dat dat die dan ook alleen zit en andere muizen niet gewend is en ze leken me ook niet jong die. Zou het nut hebben om het Knagertje te mailen om te vragen of hun iets in de buurt weten.
Ik schrok wel best erg van hoeveel konijnen en ratten een nieuw huisje zoeken, echt veel maar dat zijn ook juist de dieren die vaak gedumpd worden omdat ze toch anders zijn dan ze dachten en ook als ze ouder zijn niet zo schattig meer zijn. Terwijl ratjes juist super lief zijn, oke de meeste dan.