Vegatopia Forum

Vegetarisme uiten

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

boris

Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #20 Gepost op: 26 april 2004, 21:49:26 »
Mijn nieuwe paarse kisten hebben aan de achterkant zo'n lus hangen met daarop heel groot 'vegetarian shoes'.
Vind ik wel stoer 8)
paarse kisten die je kan kopen :| :| :|
ik heb die van mij heel hard geschuurt en daarna met schoensmeer bewerkt. :D
waarom staat er op die schoenen 'vegetarian shoes' kisten zijn toch van leer
 :-\

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #21 Gepost op: 26 april 2004, 21:54:03 »

Een meisje uit mijn cluster had laatst een shirt aan met: 'Fur coats are for beautiful animals and ugly people.' Ik vond em heel cool, maar ik hoorde later dat het van een Big Brother dude was ofzo??

Is van PETA.

http://www.bontvoordieren.nl/shop1.php
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #22 Gepost op: 26 april 2004, 21:57:39 »
paarse kisten die je kan kopen :| :| :|
Deze denk ik. Vond mijn zusje ook al leuke schoenen.

Citaat
waarom staat er op die schoenen 'vegetarian shoes' kisten zijn toch van leer :-\
Ze zijn van vegetarisch leer.  :)
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #23 Gepost op: 26 april 2004, 21:59:05 »
Of neem een helder wit T-shirtje en borduur er een tafereeltje uit de bio-industrie in kruissteek op!  

Een kruissteekpatroontje van je favoriete foto kun je laten maken op http://www.picturecraftwork.com/. Ik heb het geprobeerd met een fotootje van het onverdoofd castreren van een biggetje - Animal Freedom heeft een hele collectie van dat soort plaatjes die je als een diashow aan je voorbij kunt laten trekken - en dat gaf een geweldig resultaat! Helaas is het alleen gratis voor patronen tot 1000 steken.


Offline linz

  • ***
  • 225
Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #24 Gepost op: 26 april 2004, 22:05:55 »
Citaat
Deze denk ik. Vond mijn zusje ook al leuke schoenen.

Inderdaad die ja!
En ze zijn uiteraard van kunststof. Het spul heet volgens mij vegetan.
Stiekem toch een banaan!

Offline Lovelocker

  • Geitenwollen Sock
  • ******
  • 7.755
  • Geslacht: Man
Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #25 Gepost op: 26 april 2004, 22:13:37 »
Heb ik wat gemist, Jan en is borduren en breien weer in, of wil je ook weggezet worden als ouwe sok ;)
De truien moeten gebreid en al uit een of ander hardwareding rollen, wil het nog wat worden met gebreid - denk ik.
« Laatst bewerkt op: 26 april 2004, 22:33:23 door Lovelocker »
de tuin: dat ben ik

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #26 Gepost op: 26 april 2004, 22:31:59 »
Heb ik wat gemist, Jan en is borduren en breien weer in, of wil je ook weggezet worden als ouwe sok ;)

Breien is weer heel hip. Er schijnen zelfs hier en daar brei-cafés te zijn geopend. Van borduren weet ik het niet zo gauw, maar van allerlei onnutigs op je kleren naaien is wel erg van nu. En reken maar dat je opvalt met een geborduurd gecastreerd biggetje op je trendy topje.

Offline Lovelocker

  • Geitenwollen Sock
  • ******
  • 7.755
  • Geslacht: Man
Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #27 Gepost op: 26 april 2004, 22:34:09 »
ik moet maar nooit trendwatcher worden 8)
de tuin: dat ben ik

Offline Mariek

  • *****
  • 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #28 Gepost op: 26 april 2004, 22:35:05 »
Ik ken wel een paar mensen van mijn leeftijd die borduren. Aan de hand van die mensen kan ik concluderen: borduren is niet hip.
Of misschien denken ze wel net als mijn pa: als ik iets maar zo lang mogelijk volhou/bewaar wordt het vanzelf wel eens een keer mode.
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #29 Gepost op: 26 april 2004, 23:46:01 »
Heb ik wat gemist, Jan en is borduren en breien weer in, of wil je ook weggezet worden als ouwe sok ;)
De truien moeten gebreid en al uit een of ander hardwareding rollen, wil het nog wat worden met gebreid - denk ik.

Nou ja zeg! Breien is hartstikke trendy! Ik roep het al jaren en wacht maar af ;)
Zeker de mensen in de trein verbazen zich erover als ik brei. En ja, ik heb ook weleens een knotje in, maar een ouwe sok :nooo:
Sin chile, no tiene chiste!

Offline maud

  • ***
  • 373
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #30 Gepost op: 27 april 2004, 00:04:57 »
Nou ja zeg! Breien is hartstikke trendy!


Punniken is ook heel tof ;D

Offline nicky_too

  • ****
  • 947
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #31 Gepost op: 27 april 2004, 09:10:17 »
Het is jammer dat je dat soort shirts niet zo makkelijk kan krijgen. Waar ik ook nog altijd naar op zoek ben is het shirt met ongeveer deze tekst;

"Join the army
travel the world
meet interesting people
and KILL them"

Jasper, als het e-mailadres in je profiel klopt, krijg jij van mij een mail waar je dat shirt kunt vinden. Ik zie het al jaren in de catalogus van Large staan.

Edit: je mailadres doet het dus niet, maar je moet dus naar de online catalogus gaan, daar ga je naar shirts en dan naar humor t-shirts (dus niet van bands, uiteraard). Dan vind je hem op pagina 2.

groeten,
Nicky
« Laatst bewerkt op: 27 april 2004, 09:13:42 door nicky_too »
"AAAH!!"
"HMPF!"

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #32 Gepost op: 27 april 2004, 10:00:16 »
Meat-is-murderstickers!

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #33 Gepost op: 27 april 2004, 10:41:57 »
Heb ik wat gemist, Jan en is borduren en breien weer in, of wil je ook weggezet worden als ouwe sok ;)
De truien moeten gebreid en al uit een of ander hardwareding rollen, wil het nog wat worden met gebreid - denk ik.

Nou ja zeg! Breien is hartstikke trendy! Ik roep het al jaren en wacht maar af ;)
Zeker de mensen in de trein verbazen zich erover als ik brei. En ja, ik heb ook weleens een knotje in, maar een ouwe sok :nooo:
ja, breien is zeker trendy
bovendien is dat dé manier om aan kleren te komen die echt passen (al moet ik eerlijk zijn, ik heb alleen nog maar twee sjaals gebreid, alle moeilijke dingen laat ik over aan mijn vader)
borduren vind ik zelf niet zo, vanwege die enge naald is het niet echt een ontspannend werkje, maar ik zou t prima vinden als iemand mijn kleren ging borduren, vind t er vaak wel leuk uitzien
Supercalifragilisticexpialidocious!

Kiwi

Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #34 Gepost op: 27 april 2004, 10:50:51 »
Citaat
Breien is hartstikke trendy!

Ik doe niet mee! Ik heb ooit vroeger eens een trui gebreid voor de verjaardag van een toenmalig vriendje. Dat heeft werkelijk bloed zweet en tranen gekost
Gelukkig kunnen mijn moeder en oma heel goed breien, dus die hebben het afgemaakt voor me. Alleen... tegen de tijd dat de trui af eindelijk af was, was hij nog niet jarig geweest maar de verkering was al wel uit.

Nu draagt mijn mannetje 'm al 14 jaar als werktrui.  :) (het was niet helemaal zijn smaak, maar hij zit wel lekker!)

Djo

Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #35 Gepost op: 27 april 2004, 11:10:03 »

Ik ben der niet zo voor om dat zo demonstratief te uiten. "Lekker vegetarisch" of zoiets dat kan nog wel, maar "meat stinks" dat zou ik toch niet doen.
Ik bedoel, ik wil ook niet dat anderen mij de hele tijd proberen te overtuigen om vlees te eten. Da's iets dat je zelf beslist. Het enige wat ik doe is proberen goeie redenen op te geven als ze vragen waarom ik vegetarisch ben of eens lekker vegetarisch te koken voor vleesetende vrienden.
En voor de rest: live and let live

overanalizing

Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #36 Gepost op: 27 april 2004, 11:53:03 »
Er is maar 1 T-shirt wat ik écht graag zou willen dragen...

suussie

Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #37 Gepost op: 27 april 2004, 12:16:37 »
Er is maar 1 T-shirt wat ik écht graag zou willen dragen...

Haha, die is erg leuk.

Ik vrees wel dat (wanneer je dat shirt draagt) heel veel mensen zich zullen afvragen wat seitan in hemelsnaam is.  ;D

Maarja dat kunnen ze dan vragen natuurlijk.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #38 Gepost op: 27 april 2004, 12:20:53 »
Ik vrees wel dat (wanneer je dat shirt draagt) heel veel mensen zich zullen afvragen wat seitan in hemelsnaam is.  ;D  

Dat is waarschijnlijk juist de bedoeling...

Corrupted

Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #39 Gepost op: 27 april 2004, 12:38:40 »

Een tatoe gaat me iets te ver. Vind ik ook niet passen bij 'vegan'.

Huh? Waarom?