Laten we zo veel mogelijk on topic blijven, of deze thread stoppen, voor mijn part verwijderen.
Jij gooit zelf keer op keer de knuppel in het hoenderhok - de reacties zijn akelig voorspelbaar
ik loop zowat leeg
Mensen die LPF stemmen of stemden komen met de klacht dat ze niet gehoord werden...terecht!, maar is deels ook behoorlijk eigen schuld: als je ongenuanceerde meningen uitbraakt en niet kunt/wil luisteren bijvoorbeeld...dan hebben mensen de neiging te gaan negeren. Waarmee ik jou niet bedoel, om misverstand te voorkomen.
Mooi voorbeeld: de hate-mail die Johan Stekelenburg krijgt. Kondigt hij met ferme taal aan wat aan de overlast door Antillianen te doen, krijgt hij geen steunbetuigingen, "maar dat hij veel te laat is en te slap", ik heb het maar niet over die ene mail...
Ik weet niet wat deze hate-mailers gestemd hebben, maar vast niet "links" Het terroriseren van o.a. het gezin van Paul Rösenmöllers was vast ook niet door "links", toch? Fanaten heb je bij beide uitersten van het politieke spectrum en daarbuiten. Hoe ze zich uiten heeft te maken met het onderwerp van hun onvrede. Slachthuizen en moskeeën genoeg. Verschil is: slachthuizen dat is "gewoon/geaccepteerd/niet ter discussie"- er is net weer een epidemie geweest en wat leert men hiervan.........? Mensen raken gefrustreerd en sommigen gaan over de rand... De islam staat heel breed al in een kwaad daglicht en wil je dat als extreem rechts graag zo houden, moet je geen brandbom in een moskee gaan gooien. Ik weet niet goed hoe ik beter moet verwoorden wat ik bedoel...