Vegatopia Forum

2003: Wie is de meest sexy vegetariėr of veganist ter wereld?

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Wemba

Re:Wie is de meest sexy vegetariėr of veganist ter wereld?
« Reactie #20 Gepost op: 09 juni 2003, 06:57:54 »
Ik vraag me af waarom Dave Navarro (ex Jane's adiction, ex red Hot Chili Peppers) er niet tussen stond, dies bloedmooi en Vegan
Misschien hierom:
"Dave is a vegan (one who does not eat any animal products including eggs and milk), although he does now eat some meat."  :-\

Offline Di.

  • ***
  • 177
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de meest sexy vegetariėr of veganist ter wereld?
« Reactie #21 Gepost op: 09 juni 2003, 11:44:07 »
Deze is wel heel makkelijk!

Orlando Bloom off course!
Die als hij geen blonde elf speelt nog veel leuker is met zijn bruine haar en bruine ogen.
---ZUCHT---
Just know that when you see me cringe sometimes
I'm trying to rid the poison from my mind

Offline Di.

  • ***
  • 177
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de meest sexy vegetariėr of veganist ter wereld?
« Reactie #22 Gepost op: 09 juni 2003, 11:53:19 »
Ahhh, ik had nog niet eens op de site gekeken voor ik antwoorde.
Ik wist helemaal niet eens dat Milo Ventimiglia (Jess uit Gilmore Girls) erbij stond.  Die is zo leuk.
En Serj van System of a down rocks ook!
En vroeger was ik zo verliefd op Jonathan Taylor Thomas.
Ja ja, ik weet wel wie leuk te vinden, al zeg ik het zelf.
Just know that when you see me cringe sometimes
I'm trying to rid the poison from my mind

wendy25

Re:Wie is de meest sexy vegetariėr of veganist ter wereld?
« Reactie #23 Gepost op: 09 juni 2003, 13:28:13 »
Ehm....ik denk
Alec Baldwin en Kim Basinger.

Offline Kwipsel

  • ***
  • 108
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de meest sexy vegetariėr of veganist ter wereld?
« Reactie #24 Gepost op: 09 juni 2003, 20:01:33 »
vrouwen:
Julie Stiles

Mannen:
Jonathan Taylor Thomas.

Ik vind Julia behalve een mooie vrouw ook een goede actrice!!

En Jonathan, ja die is gewoon zo cute
Vond ik altijd al. HIj is wel vegetarier maar is wel dol op vissen >:(
Das wel een minpuntje, maar misschien doet hij dat nu wel niet meer denk ik dan maar.
Soep met vegetarische ballen blijft soep met ballen!

Offline Sander

  • ******
  • 5.528
  • Geslacht: Man
Re:Wie is de meest sexy vegetariėr of veganist ter wereld?
« Reactie #25 Gepost op: 09 juni 2003, 20:32:28 »
Citaat
Shannon Elizabeth,
Hee, moeten hier geen pictogrammen bij?!

Voor een paar (beelschone) borsten? In het jaar 2003?! :)
“it's strange how life makes sense in time...”

Offline Sil

  • Godswonder
  • ***
  • 452
  • Geslacht: Man
Re:Wie is de meest sexy vegetariėr of veganist ter wereld?
« Reactie #26 Gepost op: 09 juni 2003, 23:04:50 »
Hee, ik sta niet in de lijst  ??? ;D

Is Tobey Maguire wel vego? Ik zag laatst een foto van hem in de Veronica gids met een hot dog...
:koffie: 35, nog steeds veg@

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de meest sexy vegetariėr of veganist ter wereld?
« Reactie #27 Gepost op: 09 juni 2003, 23:15:22 »
Hee, ik sta niet in de lijst  ??? ;D

Is Tobey Maguire wel vego? Ik zag laatst een foto van hem in de Veronica gids met een hot dog...

Ik zag die foto ook.....  >:(  Vorig jaar wassie nog vegan iig

Offline Twilightje

  • ***
  • 299
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de meest sexy vegetariėr of veganist ter wereld?
« Reactie #28 Gepost op: 10 juni 2003, 11:55:37 »
Jort Kelder
en Brad Pitt

Is Brad Pitt ook veggie? Hij staat er alleszins niet tussen anders had ik wel op hem gestemd. Gisteren 'Meet Joe Black' nog eens teruggezien :worshippy:

Toby

Re:Wie is de meest sexy vegetariėr of veganist ter wereld?
« Reactie #29 Gepost op: 10 juni 2003, 12:16:07 »
Citaat
Citaat van: Silent seadragon Is Tobey Maguire wel vego? Ik zag laatst een foto van hem in de Veronica gids met een hot dog...
[/quote

Zegge...er bestaan veggie hot dogs. Als ze mij fotograferen met een broodje kroket of hamburger ( die veganistisch zijn) ben ik ook "plots" geen vleeseter. Op zijn website staat dat ie vegetariėr is. Hij is vegetariėr om ethische redenen. Mensen kunnen echter wel van de één op andere dag besluiten om weer vlees te gaan eten, dat bestaat en komt voor.

Twilightje: tot mijn spijt moet ik mededelen dat Nic Baltazar geen fulltime vegetariėr is. Als hij tv programma's maakt of op vakantie gaat dan eet hij wel vlees. Zo at hij schapenkop in een Islamitisch land en kangoeroevlees in een Australisch restaurant. Moet hij zelf weten, maar vegetariėr ben je dan niet. Hij promoot ook wel vegetarisch eten in zijn reisprogramma.

Brad Pitt veggie? Ik heb dat ook gehoord via via maar nog nooit ergens bevestigd gezien.

Lovelocker: Kees van Kooten is geen vegetariėr. Wordt hij niet minder aantrekkelijk van toch? ;) Hij eet wel biologisch vlees en de familie van Kooten kreeg "dierenliefde" wel met de paplepel ingegoten van Annie van Kooten, de moeder van Kees. Zij was vegetariėr en een groot dierenvriend en nooit te beroerd om een dier in nood te helpen. Casper van Kooten is acteur en de broer van Kim van Kooten. Wim de Bie eet geen vlees maar wel vis.
« Laatst bewerkt op: 10 juni 2003, 12:28:26 door Toby »

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Wie is de meest sexy vegetariėr of veganist ter wereld?
« Reactie #30 Gepost op: 10 juni 2003, 12:21:27 »
helaas is het zo dat maar een fractie van de beroemdheden die zichzelf vegetarier noemen ook daadwerkelijk vegetarier zijn. sowieso lijken die beroemdheden wel een beetje met de trends mee te waaien. het grote voorbeeld daarvan is natuurlijk Madonna, die daar zelfs haar brood mee verdient ;)
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Toby

Re:Wie is de meest sexy vegetariėr of veganist ter wereld?
« Reactie #31 Gepost op: 10 juni 2003, 12:26:18 »
helaas is het zo dat maar een fractie van de beroemdheden die zichzelf vegetarier noemen ook daadwerkelijk vegetarier zijn. sowieso lijken die beroemdheden wel een beetje met de trends mee te waaien. het grote voorbeeld daarvan is natuurlijk Madonna, die daar zelfs haar brood mee verdient ;)

Ja, maar van een groot aantal kan je toch wel van op aan. Kim Basinger, Moby, Lindsey Wagner, Alec Baldwin, Woody Harrelson, Richard Gere hebben toch wel een aantal dingen voor PETA tegen de vleesindustrie gedaan en/of zijn meter of meter van een opvang van geredde landbouwhuisdieren in Amerika ( Linda Blair en Victoria Principal eveneens). Alec Baldwin bijv. heeft PETA al op de filmset ingeschakeld voor fake fish ipv echte kreeft te eten.

Jort Kelder eet trouwens geen vlees maar wel vis.

Ik denk dat als mensen op "latere" leeftijd nog vegetariėr zijn of veganist, dat ze dan niet zomaar overstag gaan bij de eerste de beste vis/biologische vlees trend. Als je jonger bent ben je veel meer te beinvloeden en ga je makkelijker mee met trends en sommige principes zijn dan misschien ook wel makkelijker in te ruilen. Er lopen heel wat oudere vegetarische/veganistische mooie dames en heren rond die hun principes niet zo makkelijk inwisselen als bijv. Richard Gere, Dian Lumley, Lindsay Wagner of Kim Basinger.
« Laatst bewerkt op: 10 juni 2003, 12:41:52 door Toby »

Toby

Re:Wie is de meest sexy vegetariėr of veganist ter wereld?
« Reactie #32 Gepost op: 10 juni 2003, 22:58:04 »
Moby did it again :heart:...in de HUMO van deze week spreekt hij uitvoerig over veganisme, dierenrechten en zijn kijk op de wereld. Ja, ja, ze zijn er nog wel hoor bekende vegans en veggie's die zich uitspreken over hun ethische motieven voor hun veggie zijn.

Offline Jasper

  • ***
  • 338
    • Jasper M - virtuele expositie
Re:Wie is de meest sexy vegetariėr of veganist ter wereld?
« Reactie #33 Gepost op: 11 juni 2003, 13:22:47 »
Wel een redelijk beperkte keuze op die site (en standaard showbiz plaatjes van een premičre of iets dergelijks). Als ik de reacties hier zo lees, kunnen ze er zo een dozijn anderen bijzetten.

Richard

Re:Wie is de meest sexy vegetariėr of veganist ter wereld?
« Reactie #34 Gepost op: 11 juni 2003, 14:05:01 »
Mijn vriendin is voor mij de enige sexy veganist, aangezien zij de enige is waartegenover ik sexuele gevoelens heb.
Ik kan een andere vrouw wel mooi vinden, maar dat kan ik bij bijv. een boom ook hebben.

Wellicht is mijn opvatting van het woord sexy verkeerd, dan hoor ik het graag.

Re:Wie is de meest sexy vegetariėr of veganist ter wereld?
« Reactie #35 Gepost op: 11 juni 2003, 14:13:26 »
Dit gaat toch niet weer op treehuggen uitdraaien? ;)
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline Sander

  • ******
  • 5.528
  • Geslacht: Man
Re:Wie is de meest sexy vegetariėr of veganist ter wereld?
« Reactie #36 Gepost op: 11 juni 2003, 14:15:04 »
Bij deze alvast het verzoek om een discussie over het begrip sexy in het Café te gaan houden. :)
“it's strange how life makes sense in time...”

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de meest sexy vegetariėr of veganist ter wereld?
« Reactie #37 Gepost op: 11 juni 2003, 21:08:09 »
Wel een redelijk beperkte keuze op die site (en standaard showbiz plaatjes van een premičre of iets dergelijks). Als ik de reacties hier zo lees, kunnen ze er zo een dozijn anderen bijzetten.


Jasper, heb je wel het lijstje namen gezien onder die plaatjes? Er stonden er toch behoorlijk wat!

Offline Jasper

  • ***
  • 338
    • Jasper M - virtuele expositie
Re:Wie is de meest sexy vegetariėr of veganist ter wereld?
« Reactie #38 Gepost op: 12 juni 2003, 19:32:52 »
Jasper, heb je wel het lijstje namen gezien onder die plaatjes? Er stonden er toch behoorlijk wat!

Nu je het zegt. Ik val duidelijk onder de categorie personen die plaatjes kijken al meer dan genoeg moeite vindt. Was trouwens wel handig geweest om bij elke naam ter herkenning een portret te doen (en ook afschuwelijk veel werk natuurlijk).

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de meest sexy vegetariėr of veganist ter wereld?
« Reactie #39 Gepost op: 12 juni 2003, 23:00:46 »
jongetjes: klein mager Toofje in z'n roze onderbroekje  ;D :heart:
akoetsiekoetsiekoetsie! :) (en ja, ik heb het zwaar te pakken, snif)


Foto, foto!