Waarom zou je geen grotere bak voor ze mogen hebben daar? Zoiets mag je toch zelf kiezen? Geen gevaarlijke dieren in huis oke, muizen of ratten oke want ze kunnen ontsnappen en dan heb je wel een probleempje, al is er nooit ene ontsnapt hier, ja een ratje die had gezien hoe ik het deurtje open maak en die heeft dat nagedaan maar die heeft eerst een kastje omgegooid en de dag erna wilde hij in me nek gaan slapen. En ik dacht dat het een grote, harige spin was, hahaha, doe ik het ligt aan, kijkt Boyke me heeel onschuldig aan.
Ze zorgt er op zich wel goed voor, ze hebben nu ook een zuurstofpompje die ze heel leuk vinden, vooral ene, die zwom laatst er de hele tijd in, ging naar de bodem en dan weer naar boven en dat de hele tijd zo door, die had lol. Geen idee hoe groot de bak is, ik heb een faunabak van dacht 10 liter voor de muisjes en die bak van haar is iets groter, zo'n 15 liter gok ik, maar das ook echt een gok want heb niet echt een idee, heb ze niet naast elkaar gehouden ofzo, maar is niet suuuper veel groter en kleiner zeker niet, 15 tot 20 liter is mijn gok dan.
Die vis met dat trimprobleem, die drijft de hele tijd omhoog met de buik omhoog? Dan zit er meestal, of altijd dat weet ik niet zeker, lucht in de zwemblaas, is het een sluierstaart? Die kun je beter vlokken geven, als je drijvend voer geeft dan moeten ze aan de oppervlakte eten en dan happen sluierstaarten lucht mee door de manier waarop hun bekje staat, hebben normale goudvissen niet.