Vegatopia Forum

Wat eten de lijners vandaag?

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #180 Gepost op: 29 oktober 2005, 17:54:02 »
Haha, lachuh, gieruh, brulluh natuurlijk...op die tennisbaan :O
Mensen, wat heb ik een slechte motoriek! Zodra een bal dichtbij komt sla ik hartstikke mis. Alleen de serves gingen mooi. Maar het was wel leuk en ben toch 1,5 uur aan het zweten geweest. Daarna nog een stukje gefietst(moet je je hartslag op peil houden enzo) en toen lekker de sauna in. Was ook erg gezellig met z'n 2en.
Vanavond eten we aardappeltje uit de oven met een quornfilet en spinazie. Gewoon lekker makkelijk. We gaan lekker een dvd'tje kijken met z'n 2, gisteravond al uit geweest.
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #181 Gepost op: 30 oktober 2005, 22:57:25 »
Vanaf morgen ga ik weer wat strenger aan de lijn. De dag van de trouwjurken aanpassen komt steeds dichterbij en de laatste weken val ik geen gram meer af (komt gelukkig ook geen gram meer bij ;)) Bovendien sport ik nu al een paar weken en ben ik erg benieuwd wat dat ik combinatie met lijnen gaat doen.
Voor morgen staat op de planning om volkorenpasta met bladspinazie en boursin "light" saus te maken. Misschien nog een salade met paprika, tomaat en komkommer erbij. Verder ga ik morgenavond weer sporten :D
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #182 Gepost op: 30 oktober 2005, 23:20:22 »
Geloven jullie trouwens dat als je minder koolhydraten eet je sneller afvalt?
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #183 Gepost op: 31 oktober 2005, 10:56:00 »
Als je minder calorieën eet, krijg je minder binnen en val je af.

Maar dat weet je zelf ook wel en dat bedoel je vast niet.

Nee, ik denk niet dat je van een koolhydraatarm dieet afvalt. De reden waarom Atkins en andere dieten met veel eiwitten 'werken', is omdat je van eiwitten eerder/langer vol zit. En daardoor krijg je dus minder calorieën binnen. Maar je hebt koolhydraten gewoon nodig en teveel eiwitten zijn niet goed voor je. Gewoon gebalanceerd eten is dus m.i. het beste...  
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #184 Gepost op: 02 november 2005, 14:31:12 »
Gisteren bij vrienden gegeten. Hartige taart met groentenvulling. Toe: zelfgemaakte bananenyoghurt. Was erg lekker :)

Vanavond sporten, uur steppen. We eten daarna gevulde courgette met quornblokjes, feta en zongedroogde tomaatjes. Erbij misschien aardappelpuree. Tis echt weer voor puree, lekker warm en smeuïg ;D
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #185 Gepost op: 03 november 2005, 10:37:59 »
Ok, de vulling werd iets anders: ui, knoflook, oesterzwammen, paprika, tofureepjes en mozzarella. Ik vond het heel erg lekker.
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #186 Gepost op: 04 november 2005, 19:55:18 »
Gisteren andijviestamp gegeten met feta, zongedroogde tomaatjes, pijnboompitjes een toscaanse caré en een salade van tomaat en paprika.

Vandaag gado gado met spercieboontjes en brocolli, pindasaus (zelfgemaakt), omelet en gemarineerde tofuplakjes. En basmati rijst. Ik zat heel snel vol en heb m'n bordje niet leeg gegeten :-[

Morgen komen mijn paps, mams en zusje eten. Ik ga zelf pizza maken en heb als topping portabella's, courgette, paprika en verschillende soorten kaas (belegen, mozza en blauwe). Erbij een lekkere salade.
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #187 Gepost op: 05 november 2005, 22:58:02 »
Mmmmm, wat een lekkere pizza was dat :D! En eigenlijk zo snel klaar....
Wel wat amandelchocolaatjes als toetje gesnoept.
Aan de weegschaal merk ik nog steeds niet zoveel, maar qua gevoel en kleding merk ik toch wel dat ik aan het afvallen ben. M'n buik is wat platter en broeken/rokken zitten losser :)
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #188 Gepost op: 07 november 2005, 18:34:01 »
Gisteren rijst met roerbakgroenten (véél) en een pakje quorn saté.

Vandaag verse ravioli gevuld met een italiaanse kaassoort en rucola. Een saus gemaakt van uitje, knoflook, courgette en verse romatomaat. Heerlijk :D
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #189 Gepost op: 09 november 2005, 16:27:21 »
Ik ging even wat kleding passen in de winkel. Bah, niks staat me....
Ik voel me echt een beetje moedeloos nu want ik val maar niet meer af, terwijl er echt nog flink wat af moet! Volgende week zaterdag gaan we een familiefoto (hoe burgerlijk) maken en dat háát ik want dan wordt ik er de komende jaren steeds mee geconfronteerd hoe ik eruit zie :(
Ach, het is ook weer de tijd van de maand, in combinatie met de herfst, dus ik moet mijn gevoelens maar even met een korrel zout nemen.
Uiteindelijk heb ik geen kleding gekocht maar 4 handdoeken.....joepie..... :nopompom:
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #190 Gepost op: 09 november 2005, 17:21:02 »
en dat háát ik want dan wordt ik er de komende jaren steeds mee geconfronteerd hoe ik eruit zie :(

Nu doe je potverdorie net alsof je een of ander lelijk mormel bent!  >:(

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #191 Gepost op: 09 november 2005, 18:22:12 »
en dat háát ik want dan wordt ik er de komende jaren steeds mee geconfronteerd hoe ik eruit zie :(
Nu doe je potverdorie net alsof je een of ander lelijk mormel bent!  >:(
Ik geloof dat uit een onderzoek bleek dat 90% van de vrouwen zo over zichzelf denkt...
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Apraxia

  • ****
  • 992
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #192 Gepost op: 09 november 2005, 21:43:03 »
Ik ging even wat kleding passen in de winkel. Bah, niks staat me....
Ik voel me echt een beetje moedeloos nu want ik val maar niet meer af.......
Uiteindelijk heb ik geen kleding gekocht maar 4 handdoeken.....joepie..... :nopompom:
Is het zo erg dat je vier handdoeken nodig hebt om je lichaam droog te krijgen?  :P
Koud? Wat nou koud? De kindjes in Afrika....die hebben het pas koud!

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #193 Gepost op: 10 november 2005, 11:06:13 »
en dat háát ik want dan wordt ik er de komende jaren steeds mee geconfronteerd hoe ik eruit zie :(

Nu doe je potverdorie net alsof je een of ander lelijk mormel bent!  >:(
Ik weet het... :-[ Ik dacht er gisterenavond nog over na.....ik schaam me soms ook weer dat ik zo over mezelf denk, dat ik m'n lichaam soms haat, terwijl ik verder wel gezond ben (geen enge ziekten heb) en, heel reeël gezien, ik niet lelijk ben. Ik heb verder geen afwijkingen en zie er "normaal"uit. Maar mijn gewicht is mijn hele leven al een constante strijd geweest en soms flap ik er maar wat uit. Dan ben ik zó boos en verdrietig over mezelf. Jullie kunnen het maar beter met een korreltje zout nemen en er grapje van maken (Apraxia) ;)
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline bambi

  • ******
  • 5.560
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #194 Gepost op: 10 november 2005, 11:46:57 »
en dat háát ik want dan wordt ik er de komende jaren steeds mee geconfronteerd hoe ik eruit zie :(

Nu doe je potverdorie net alsof je een of ander lelijk mormel bent!  >:(
Ik weet het... :-[ Ik dacht er gisterenavond nog over na.....ik schaam me soms ook weer dat ik zo over mezelf denk, dat ik m'n lichaam soms haat, terwijl ik verder wel gezond ben (geen enge ziekten heb) en, heel reeël gezien, ik niet lelijk ben. Ik heb verder geen afwijkingen en zie er "normaal"uit. Maar mijn gewicht is mijn hele leven al een constante strijd geweest en soms flap ik er maar wat uit. Dan ben ik zó boos en verdrietig over mezelf. Jullie kunnen het maar beter met een korreltje zout nemen en er grapje van maken (Apraxia) ;)

of misschien kan ik je een beetje hoop geven: ik ben nu 27 en het gaat tegenwoordig zo onvoorstelbaar veel beter!
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #195 Gepost op: 10 november 2005, 15:00:40 »
Citaat
of misschien kan ik je een beetje hoop geven: ik ben nu 27 en het gaat tegenwoordig zo onvoorstelbaar veel beter!
Ja, zou het met de leeftijd wel meeveranderen? Ik wíl mezelf heel graag gewoon accepteren zoals ik ben, maar t.n.t kan ik dat nog niet.
Ik ben nog eens de stad in geweest en ben nu bij de WE wél heel erg goed geslaagd! Ik heb een rok gekocht, 2 spaghetti truitjes, 1 trui met lage hals en 1 wikkeltruitje. Alles is de kleuren groen en aqua. Staat vandaag wel erg leuk! :D
Vanavond sporten: Steps. Eten weet ik nog niet.
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #196 Gepost op: 11 november 2005, 11:35:05 »
Heerlijk gesport! Ik ben blij dat ik nu toch ben begonnen met sporten, ook met behulp van jullie motivatie :-* Ik voel me altijd lekker in m'n vel zitten daarna.
Eten was rijst met dahl en pompoen. Ik heb 2 papadums onder de grill gedaan, wel íets minder lekker dan frituren maar het was nog prima zo. Ook had ik nog een paar aardappelschijfjes over en heb ik die nog opgebakken.
Nu zit ik als ontbijt aan de Brinta met fructose. Vult en is lekker warm.
Vanavond iets met veel groenten want ik ga zo naar de natuurwinkel.
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Selly

  • *****
  • 30.782
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #197 Gepost op: 11 november 2005, 12:08:55 »
Ik heb 2 papadums onder de grill gedaan, wel íets minder lekker dan frituren maar het was nog prima zo.

Magnetron kan ook. 40 sec op 750 watt, dan omdraaien en nog een keer.
,,,,فلافل

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #198 Gepost op: 11 november 2005, 12:21:33 »
Ik heb 2 papadums onder de grill gedaan, wel íets minder lekker dan frituren maar het was nog prima zo.

Magnetron kan ook. 40 sec op 750 watt, dan omdraaien en nog een keer.
Thanx!
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #199 Gepost op: 11 november 2005, 19:45:10 »
Uiteindelijk heb ik nog een prakje van gisteren opgegeten: rijst met dahl en pompoen. Toen mijn vriend thuis kwam nog een hapje volkoren pasta met roergebakken spinazie en paturain light.
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)