Vegatopia Forum

Bizarre combinaties

Offline Selly

• 30.783
Re:Bizarre combinaties
« Reactie #140 Gepost op: 22 november 2005, 18:14:52 »
Oh ja? Die heb ik niet. Schreef Sylvia Witteman er iets over? Dat vind ik wel iets voor haar.

Nee, het was niet Sylvia Witteman (want die was er vandaag, en het was gisteren of eergisteren). Ik kan het voor je uitknippen en opsturen, als je dat leuk vindt!

Oh wat lief, maar ik kijk wel even op mn werk  :D
,,,,فلافل

Offline Superguppie

• 322
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #141 Gepost op: 22 november 2005, 19:55:51 »
Mijn vriend vind mijn favoriete sandwich erg vreemd: kaas en zuurkool, eventueel met een beetje zure room en peper. Ik zie alleen zelf niet echt wat er vreemd aan is.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
« Reactie #142 Gepost op: 02 mei 2006, 15:29:17 »
Hier kunnen ze er ook wat van: Utterly Outrageous Recipes

http://www.zapitalism.com/food.html

Tis niet echt vega-vriendelijk, btw.

Gwennepen

« Reactie #143 Gepost op: 02 mei 2006, 16:18:53 »
Kaassouffle met bosbessenjam ,bijna culinair te noemen. :chef:

Offline Christiaan

• 10.293
« Reactie #144 Gepost op: 03 mei 2006, 19:34:38 »
Tis niet echt vega-vriendelijk, btw.
Maar wel innovatief:

Citaat
My friends mom has always been "unique" in general, so it didn't surpise me that she enjoys putting slices of chedder cheese in her morning coffee. When the coffee is gone, she slurps down the glob of melted cheese.]My friends mom has always been "unique" in general, so it didn't surpise me that she enjoys putting slices of chedder cheese in her morning coffee. When the coffee is gone, she slurps down the glob of melted cheese.
« Laatst bewerkt op: 03 mei 2006, 19:36:04 door Christiaan »
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline veggiesara

• 225
    • Vegetarisch Ecologisch Leven
« Reactie #145 Gepost op: 07 mei 2006, 14:25:18 »
chocolademelk drinken als je friet eet...
Ik vind het lekker  :-X

Offline Eelco

• Admin
  • 20.667
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
« Reactie #146 Gepost op: 08 mei 2006, 10:00:09 »
Niet zozeer een bizarre combi, maar in mijn ogen wel redelijk bizar: Sauerkrautsaft (zuurkoolsap). Nieuwsgierig aangelegd als ik ben, heb ik een glaasje naar binnen gewerkt. Niet voor herhaling vatbaar... :-X

Je kunt hier in Duitsland op een terras bier gemengd met cola bestellen. Het rare is: de Duitsers doen dat ook nog  ;D
War is peace, freedom is slavery, and ignorance is strength

Offline Mrie

• **
  • 57
« Reactie #147 Gepost op: 08 mei 2006, 13:16:51 »
Tijdens mijn vakantie in duitsland heb ik geregeld cola/ sinas mix gedronken heerlijk ! Vooral als je toch niet kunt kiezen  ;)
Verder vind ik een broodje asperges heel lekker met alfalfa.
Wist ik het maar, dan had ik het wel geweten

freesoul

« Reactie #148 Gepost op: 08 mei 2006, 17:19:49 »
Je kunt hier in Duitsland op een terras bier gemengd met cola bestellen. Het rare is: de Duitsers doen dat ook nog  ;D

Hier in België wordt dat ook veel gedronken hoor.. En het wordt "mazout" genoemd.. Er is trouwens ook de combi bier/limonade...

Offline Kim

• 114
« Reactie #149 Gepost op: 09 mei 2006, 15:43:34 »
Cola/limonade... ik geloof dat we dat vroeger diesel noemden. Is mazout soms Frans voor diesel?

Iemand wel eens appelstroop met muisjes op z'n brood gegeten? Vond ik als kind erg lekker, maar nu ik het goede voorbeeld moet geven aan mijn eigen kinderen doe ik het toch maar niet meer.

Offline Brent

• 600
« Reactie #150 Gepost op: 09 mei 2006, 16:22:32 »
Cola/limonade... ik geloof dat we dat vroeger diesel noemden. Is mazout soms Frans voor diesel?.

Mazout is gewoon een ander woord voor huisbrandolie of stookolie. Limonade/bier wordt hier trouwens Kivela genoemd
« Laatst bewerkt op: 09 mei 2006, 16:25:32 door Brent »

Offline veggiesara

• 225
    • Vegetarisch Ecologisch Leven
« Reactie #151 Gepost op: 14 mei 2006, 17:44:45 »
Cola+ bier wordt hier vaak gedronken.. (België). Het is handig voor mensen die bier willen drinken, maar nog met de auto moeten rijden, dan lijkt het of ze een beetje meer kunnen drinken =P

Ik dronk vroeger altijd chocomelk als ik friet at.. Wordt ook raar bekeken

Veppie

« Reactie #152 Gepost op: 21 juni 2006, 20:40:35 »
Spruitjes met satésaus zijn echt superlekker!
En (niet echt een combi) rauwe zuurkool.
Ook lekker: rijstwafels met pizzasmaak.

Mijn zus eet altijd yoghurt met hagelslag... daar moet ik nou weer niet aan denken.
Wat ik ook niet begrijp is de chocolade munt combinatie  :pukey: schrik er altijd van als mijn bonbonnetje na een lekker etentje naar pepermunt smaakt!

Offline J@n

• 99% uitgekookt
  • 10.299
« Reactie #153 Gepost op: 15 augustus 2006, 23:55:58 »
Op een Grieks terras: "French fries? Okay. Do you want them with cheese or without cheese?" Patat met kaas?!? Het leek me zo'n afschuwelijke combinatie dat ik het niet aandurfde, maar het blijft intrigerend... Iemand zoiets al eens geprobeerd?
« Laatst bewerkt op: 16 augustus 2006, 01:39:36 door J@n »

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #154 Gepost op: 16 augustus 2006, 01:07:11 »
Ja en ik vind t niet zo.
Als we dan toch voor aardappels met kaas gaan, heb ik liever een gratin dauphinois.
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Christiaan

• 10.293
« Reactie #155 Gepost op: 16 augustus 2006, 08:34:40 »
Op een Grieks terras: "French fries? Okay. Do you want them with cheese or without cheese?" Patat met kaas?!? Het leek me zo'n afschuwelijke combinatie dat ik het niet aandurfde, maar het blijft intrigerend... Iemand zoiets al eens geprobeerd?
Valt volgens mij best wel mee.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Agnesje

• 278
« Reactie #156 Gepost op: 16 augustus 2006, 10:43:40 »
chips en koffie als ontbijt.

Wat ook heel lekker is: chips met sla op je brood.

hu hu beetje laat gereageerd, maar doe je dan ook boter op je brood? vraag ik me af. en nog een specifieke sla soort? ik vind zelf chips met een gebakken (spiegel) ei erg lekker, dus ik denk dat ik chips met sla en brood ook wel kan waarderen, haha.

Offline Twilightje

• 299
« Reactie #157 Gepost op: 16 augustus 2006, 14:25:07 »
Valt volgens mij best wel mee.

In Brighton ook al eens gegeten. Ik vind het wel meevallen. Tenslotte doe je bij raclette ook kaas over je aardappelen he.

Offline Eelco

• Admin
  • 20.667
    • Mijn Homepage
« Reactie #158 Gepost op: 16 augustus 2006, 14:38:11 »
En wat voor kaas krijg je dan bij je patat? Strooikaas lijkt me vrij onpraktisch, net als een schijfje Goudse. Frites gedoopt in ovenkaas, of met een kaassausje, lijkt me erg smakelijk; smeerkaas (Goudkuipje en zo) lijkt me dan weer niet zo'n succes.
War is peace, freedom is slavery, and ignorance is strength

Offline J@n

• 99% uitgekookt
  • 10.299
« Reactie #159 Gepost op: 16 augustus 2006, 14:47:55 »
En wat voor kaas krijg je dan bij je patat?

Geen idee, maar ik vermoed dat het feta zal zijn.