Vegatopia Forum

Veggiedating websites

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline maud

  • ***
  • 373
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #120 Gepost op: 28 december 2003, 20:55:08 »
Hmm ja nee dat kan ik me wel voorstellen, toch denk ik dat er betere manieren zijn dan contactadvertenties enzo. Aan de andere kant heeft het ook wel iets schattigs, dat je alles eraan doet om mekaar te vinden  :)

Vertel, wat voor manieren zou jij die mensen aanraden? Ik vermoed dat het gaat om mensen die niet veel in sociale omgevingen komen

Precies dat vermoeden heb ik ook. Ja als je de hele dag thuis zit heb je weinig kans dat je een leuk iemand tegen komt.. Ik bedoel een leuk iemand komt heus niet zomaar op een dag op je motorkap liggen ofzo. Dus ik zou zeggen onderneem meer en doe dingen die je echt interesseren, dan ontmoet je vanzelf meer mensen, die ook nog eens dezelfde interesses met je delen.
(Natuurlijk zijn er ook uitzonderingen, van mensen die gewoon echt niemand tegen komen, hoeveel ze ook doen)

Maar eigelijk vind ik dingen ondernemen om de reden een partner tegen te willen komen net zo "triest" als een contactadvertentie.. dus dan kan je ook gewoon het laatste doen. Al denk ik wel dat het eerste minder geforceerd zal zijn. (echt triest vind ik het niet hoor, maar wel NET ZO triest)  ;)  Voor mij zou het gewoon niks zijn, maar hee als mensen er gelukkig van worden is dat toch prima.

Offline Sil

  • Godswonder
  • ***
  • 452
  • Geslacht: Man
Re:Veggiedating websites
« Reactie #121 Gepost op: 04 januari 2004, 14:44:06 »
Jeetje, sommige mensen kunnen gewoon moeilijk leven zonder 'die ander', kunnen ze ook niets aan doen. Ik heb het zelf soms ook, vooral te verwijten aan mijn gebrek aan zelfwaardering soms.

om dan contactadvertenties te zetten triest? vind ik niet, ik begrijp het wel.

en sommige mensen zijn misschien zo niet sociaal aangelegd, of ze houden niet van uitgaan, of weet ik wat.
:koffie: 35, nog steeds veg@

Offline maud

  • ***
  • 373
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #122 Gepost op: 04 januari 2004, 15:19:03 »
om dan contactadvertenties te zetten triest? vind ik niet, ik begrijp het wel.

Goed lezen, zeedraakje:

echt triest vind ik het niet hoor, maar wel NET ZO triest)  ;)  

:P



Offline Sil

  • Godswonder
  • ***
  • 452
  • Geslacht: Man
Re:Veggiedating websites
« Reactie #123 Gepost op: 06 januari 2004, 10:51:21 »
 ::)
:koffie: 35, nog steeds veg@

Offline maud

  • ***
  • 373
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #124 Gepost op: 06 januari 2004, 11:50:32 »
::)

Nounou wat zijn we weer spraakzaam ;)

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Veggiedating websites
« Reactie #125 Gepost op: 16 februari 2004, 21:53:25 »
Het is dan niet via een veggiedating website, maar volgende week heb ik drie dates ( :o ja inderdaad) en het weekend daarop nog eentje.

Eentje is zo leuk om zelf voor me te koken, een Thaise vegetarische schotel... Ik ben benieuwd ;)
Sin chile, no tiene chiste!

Tamara

Re:Veggiedating websites
« Reactie #126 Gepost op: 21 december 2004, 15:09:22 »
Ik kan mij het mij best voorstellen dat er mensen zijn die een partner zoeken via Internet.
Vooral als ze geisoleerd leven.

Maar iemand met een vrij grote vriendenkring die zo nu en dan nog wel eens ergens komt , heeft die dat dan wel nodig?

Ik zou zeggen, heb geduld.

Iemand die geen vrienden/vriendinnen heeft en dus iedere dag alleen thuis zit is eenzaam, en daar heb ik dan wel de grootste begrip voor, die komt nooit ergens, en een partner komt je dan niet zomaar aanwaaien.

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Veggiedating websites
« Reactie #127 Gepost op: 21 december 2004, 15:43:20 »
Oh, dus je hebt geen begrip voor mensen die hele vriendenkring al afgewerkt hebben? Of gewoon eens leuk buiten die vriendenkring willen neuzen? Of gewoon op eenzame pclosers vallen, maar die zo nooit tegenkomen?
Ik heb geduld (2,5 jaar vrijwillig vrijgezel), maar ik wil af en toe best wel eens even vermaak hebben. En aangezien ik liever niet date met mensen via mijn werk, mijn school of vrienden (want laten we eerlijk zijn, mijn vrienden koppelen me echt slecht of het zijn left overs waarvan ik allang de slechte dingen weet en niet meer hoef, etc).
Fresh meat is leuk, je komt nog ergens en als het inderdaad een debiel is, dan lach je later weer om de ervaring.
Sin chile, no tiene chiste!

Kiwi

Re:Veggiedating websites
« Reactie #128 Gepost op: 21 december 2004, 15:50:24 »
En aangezien ik liever niet date met mensen via mijn werk, mijn school of vrienden

Dat kan ik me heel goed voorstellen. Als het niks wordt, of als het wel wat wordt maar het eindigt op een lullige manier dan zit je toch vaak met de nasleep. Je weet niet hoe je met elkaar moet omgaan, of je gaat elkaar maar zoveel mogelijk uit de weg. Of je was hele goede vrienden maar hebt dat voorgoed verpest door met elkaar naar bed te gaan waardoor het voortaan toch anders is.
En dan die praatjes op werk/school, daar zit je ook niet op te wachten! Nee, zolang het leuk is het leuk, maar daarna wordt het vaak een drama.

Tamara

Re:Veggiedating websites
« Reactie #129 Gepost op: 21 december 2004, 15:53:55 »
Jij hebt mijn postje niet goed gelezen.
Ik heb niet gezegd dat ik daar geen begrip voor heb.
Ik vroeg mij af of dat dan wel NODIG was.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Veggiedating websites
« Reactie #130 Gepost op: 21 december 2004, 16:02:17 »
Zuurstof, eten en nog zo een paar dingen heb je nodig.
Dates heb je niet nodig. Maar da's geen argument om het niet te doen natuurlijk.

Waar was jij het afgelopen half jaar trouwens Tamara?

Tamara

Re:Veggiedating websites
« Reactie #131 Gepost op: 21 december 2004, 16:03:56 »
Ik heb een hele tijd geen behoefte gehad om op het Forum te posten.

Aiko

Re:Veggiedating websites
« Reactie #132 Gepost op: 21 december 2004, 16:21:14 »
Nieuwsgierigheidsmodus aan: vanwaar dan de behoefte uitgerekend bij dit onderwerp - dat al maanden stilligt en van ver voor mijn tijd oorsprongt - een herstart te wagen?

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Veggiedating websites
« Reactie #133 Gepost op: 21 december 2004, 16:29:08 »
Ik vroeg mij af of dat dan wel NODIG was.

Als je je dat afvraagt, dan snap je het dus niet vanuit jezelf. Daaruit maak ik onbegrip op. Net zoals de gedachte dat iedereen er een partner zoekt.
En nee, een partner is niet nodig. Ik denk juist dat zodra je die nodig hebt het mis is. Een partner hoort een toevoeging te zijn en geen opvulling.

Maar goed, dat is mijn mening ;)
Sin chile, no tiene chiste!

Tamara

Re:Veggiedating websites
« Reactie #134 Gepost op: 21 december 2004, 17:52:49 »
Nieuwsgierigheidsmodus aan: vanwaar dan de behoefte uitgerekend bij dit onderwerp - dat al maanden stilligt en van ver voor mijn tijd oorsprongt - een herstart te wagen?

De behoefte is weggevallen omdat ik mezelf op den duur betrapte op het feit dat ik Forum verslaafd werd.
Ik was niet meer achter mijn PC weg te slaan.
Ik vond dat te ver gaan.
Ik HEB MIJ hier een poosje aan onttrokken, om zo de rust weer te laten wederkeren.
En om er eens rustig over na te denken.

Nu heb ik mijzelf voorgelegd om hier beter mee om te gaan.

Niet meer omdat het van mijzelf moet, maar omdat het MAG.

Dus, vandaar.

Fabian

Re:Veggiedating websites
« Reactie #135 Gepost op: 16 januari 2005, 19:12:17 »

Ben ontzettend dubbel...het gedoe...als ik heel eerlijk ben...ik kom er niet uit: ben een behoorlijke Einzelgänger, de eenzaamheid slaat zelden toe. Het is vooral het knuffelen en meer...wat ik mis. Toch: een man, he

Ik ken het.

En ik ken het ook.  ::) Maar niet alleen het knuffelen,..sommige dingen zijn gewoon leuker met iemand anders.

Vroeger vond ik datingsites ook niks, maar ik vind het toch wel prettig dat je al een beetje weet wat iemand's voorkeuren en kenmerken zijn voordat je er 'mee in zee gaat'. Zeker als je zoals ik verlegen en veeleisend bent. Scheelt weer een boel personen tegen wie je niet hoeft te zeggen 'bedankt, maar je bent niet echt mijn type'.

Ik sta dus ook op zo'n vegadating site nu en als iemand een berichtje stuurt dan zit je toch ook wel weer met het dilemma: moet ik reageren, of niet... en zoja, wat zeg ik?

Nu heb ik weer een ander dilemma. Pas geleden op iemand gereageerd die niet had teruggereageerd. Nou, vond ik niet heel erg want er was later naar mijn mening een leuker iemand met wie ik nu ook contact heb. En die andere die eerst niet reageerde had me nu ineens op MSN toegevoegd. Ik weet niet eens precies wat mijn doel is en wat hun doel is, alleen dat de tweede mij heel erg leuk lijkt. Leuker dan de eerste. Asjemenou....

Offline Mariek

  • *****
  • 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #136 Gepost op: 16 januari 2005, 21:30:10 »
Je bent in ieder geval aan niemand verantwoording verschuldigd. Reageren op iemands berichtje houdt niet in dat je al halverwege het altaar staat, dus je moet doen wat jou het beste uitkomt (je pijlen richten op nummer 2) zonder dat nummer 1 daarvoor excuses voor hoeft te ontvangen.

Zei dr. Marieke...
« Laatst bewerkt op: 16 januari 2005, 21:30:25 door Zusje »
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:Veggiedating websites
« Reactie #137 Gepost op: 16 januari 2005, 21:32:33 »
Ik weet niet eens precies wat mijn doel is en wat hun doel is, alleen dat de tweede mij heel erg leuk lijkt. Leuker dan de eerste. Asjemenou....

Haha... heb ik ook eens gehad. Met de zus van Poek als ik 't me goed herinner ;)

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Veggiedating websites
« Reactie #138 Gepost op: 16 januari 2005, 21:35:42 »
Haha... heb ik ook eens gehad. Met de zus van Poek als ik 't me goed herinner ;)

 :confused:

Fabian

Re:Veggiedating websites
« Reactie #139 Gepost op: 16 januari 2005, 22:03:36 »
Je bent in ieder geval aan niemand verantwoording verschuldigd. Reageren op iemands berichtje houdt niet in dat je al halverwege het altaar staat, dus je moet doen wat jou het beste uitkomt (je pijlen richten op nummer 2) zonder dat nummer 1 daarvoor excuses voor hoeft te ontvangen.

Zei dr. Marieke...

Kun je niet gaan solliciteren bij Operah? Zal een hele verbetering zijn ten opzichte van Dr. Phil :devil:

Verschrikkelijke vent vind ik dat, ook al heb ik hem maar twee keer gezien ofzo.


En inderdaad, J@n die heeft gedate met de zus van Poek?  ??? Poek waarom heb je ons nooit verteld dat je een zus hebt!?