Vegatopia Forum

Veggiedating websites

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Mir

Re:Veggiedating websites
« Reactie #100 Gepost op: 28 november 2003, 09:24:53 »
Stuur je Jerry ook even langs het rookdraadje?

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Veggiedating websites
« Reactie #101 Gepost op: 28 november 2003, 10:24:36 »
Heb je Jerry Springer wel eens gezien? Het schreeuwen van 'Jerry! Jerry' gebeurt alleen als er gevochten wordt. Dat is in het rookdraadje niet het geval zover ik zie.

Mir

Re:Veggiedating websites
« Reactie #102 Gepost op: 28 november 2003, 10:40:36 »
Hier wel dan? Zeg ik één keer iets onaardigs! Maar ik zal voortaan lief zijn.  :-X

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Veggiedating websites
« Reactie #103 Gepost op: 28 november 2003, 10:50:28 »
Hier wel dan? Zeg ik één keer iets onaardigs! Maar ik zal voortaan lief zijn.  :-X

Lijkt me verstandig, vergroot de kans om helemaal een man te krijgen ;)

Mir

Re:Veggiedating websites
« Reactie #104 Gepost op: 28 november 2003, 11:11:50 »
Hier wel dan? Zeg ik één keer iets onaardigs! Maar ik zal voortaan lief zijn.  :-X

Lijkt me verstandig, vergroot de kans om helemaal een man te krijgen ;)

En ik heb de eis van geen hobby's losgelaten.   ;)
« Laatst bewerkt op: 28 november 2003, 11:12:51 door Mir »

Offline animal lover

  • ****
  • 592
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #105 Gepost op: 17 december 2003, 19:37:39 »
Niet lullig bedoeld voor mensen, die er wel in geloven,maar krijg bij dating bureau's en advertenties altijd zo'n hopeloos gevoel. Zou er zelf persoonlijk nooit aan meedoen. Ikzelf geloof er in, dat als er iemand op de aardbol loopt, die bij je past, dan kom je hem/ haar vanzelf wel tegen.
Vegetariër, die flirt met het veganisme.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Veggiedating websites
« Reactie #106 Gepost op: 17 december 2003, 19:45:49 »
Niet lullig bedoeld voor mensen, die er wel in geloven,maar krijg bij dating bureau's en advertenties altijd zo'n hopeloos gevoel. Zou er zelf persoonlijk nooit aan meedoen. Ikzelf geloof er in, dat als er iemand op de aardbol loopt, die bij je past, dan kom je hem/ haar vanzelf wel tegen.

En waarom zou dat gebeuren? Het percentage mensen (op de gehele mensheid) dat je tegenkomt is erg klein lijkt me. Dus hoe groot is de kans?

Offline maud

  • ***
  • 373
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #107 Gepost op: 17 december 2003, 19:53:13 »
En waarom zou dat gebeuren? Het percentage mensen (op de gehele mensheid) dat je tegenkomt is erg klein lijkt me. Dus hoe groot is de kans?

Als je je een beetje bezig houden met dingen die je interesseren/belangrijk vind kom je al sneller mensen tegen met wie je het zal kunnen vinden.
Van die advertenties vind ik ook maar raar, dan ontmoet je mekaar terwijl je van tevoren al weet dat je allebei in staat bent een relatie op te bouwen.. Ik denk dat dit dan ook veels te snel gebeurt als die mensen mekaar ook maar een beetje liggen..
Trouwens, ik begrijp zowiezo niet dat mensen op zoek gaan naar een partner. Op je eigen moet je toch ook gelukkig kunnen zijn? Ik bedoel als je het toevallig treft is het heel mooi natuurlijk.. maar om het nu echt op te zoeken  ???

Offline bart

  • *****
  • 2.585
  • Geslacht: Man
Re:Veggiedating websites
« Reactie #108 Gepost op: 18 december 2003, 16:02:08 »
Citaat
Trouwens, ik begrijp zowiezo niet dat mensen op zoek gaan naar een partner. Op je eigen moet je toch ook gelukkig kunnen zijn? Ik bedoel als je het toevallig treft is het heel mooi natuurlijk.. maar om het nu echt op te zoeken  

Tsja, als je een mooie jonge roodharige meid bent is dat misschien wat moeilijk voor te stellen, maar na een jaar of vier single zijn heb je het echt wel gehad, geloof me.
Maar ja, als vrouwen doorhebben dat je 'op zoek' bent, schrikt dat ze heel erg af. Meisjes willen eigenlijk jongens die al bezet zijn, die deugen immers.

Dat is waarschijnlijk ook de functie van datingbureaus: je haakt elkaar in een instantrelatie, maar daardoor vergroot je je kans op een 'echte' relatie :devil:
It's a long way to the top if you wanna rock n' roll

Offline Sander

  • ******
  • 5.528
  • Geslacht: Man
Re:Veggiedating websites
« Reactie #109 Gepost op: 18 december 2003, 16:04:29 »
Meisjes willen eigenlijk jongens die al bezet zijn, die deugen immers.

Nee, die kunnen ze lekker proberen af te pakken, om zo een mede-sexegenote een hak te kunnen zetten.

Het gaat om het afpakken, niet om de buit. Het hebben van de zaak is het einde van 't vermaak.
“it's strange how life makes sense in time...”

Offline Lovelocker

  • Geitenwollen Sock
  • ******
  • 7.755
  • Geslacht: Man
Re:Veggiedating websites
« Reactie #110 Gepost op: 18 december 2003, 16:39:20 »
Nou Maud, dan begrijp je dat gewoon niet. Het is voor veel mensen gewoon heel moeilijk iemand te vinden. Dat kan heel veel verschillende oorzaken te hebben. Ik houd bijv. niet van feesten en partijen en van uitgaansgelegenheden met harde muziek die blauw staan van de rook. Ik heb het dan nog maar niet over andere dingen...nog 1 voorbeeldje:  ik merk dat het best moeilijk is, begin 40 als je niet meegaat in bepaalde dingen die "men" gewoon vindt: als reizen, een dure inrichting van je huis en zo. Omgekeerd: ik hecht bijv. toch wel waarde aan een redelijk figuur en dat wordt zeldzamer op deze leeftijd. Enz. enz. Op het moment ben ik vrij gelukkig in mijn uppie met Casper de poes op de vensterbank, maar dat kan zo weer omslaan.
de tuin: dat ben ik

Offline maud

  • ***
  • 373
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #111 Gepost op: 18 december 2003, 16:42:20 »
na een jaar of vier single zijn heb je het echt wel gehad, geloof me.

Hmm ja nee dat kan ik me wel voorstellen, toch denk ik dat er betere manieren zijn dan contactadvertenties enzo. Aan de andere kant heeft het ook wel iets schattigs, dat je alles eraan doet om mekaar te vinden  :)


Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Veggiedating websites
« Reactie #112 Gepost op: 18 december 2003, 17:37:43 »
Dat kan heel veel verschillende oorzaken te hebben. Ik houd bijv. niet van feesten en partijen en van uitgaansgelegenheden met harde muziek die blauw staan van de rook.
En dan noemen mensen contactadvertenties een rare manier om aan een relatie te komen. Terwijl als je er over nadenkt midden in de nacht in een rokerig hol met flitsende lampen en dreunende muziek gaan staan wel normaal gevonden wordt...
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

ellen

Re:Veggiedating websites
« Reactie #113 Gepost op: 18 december 2003, 17:41:46 »
Dat kan heel veel verschillende oorzaken te hebben. Ik houd bijv. niet van feesten en partijen en van uitgaansgelegenheden met harde muziek die blauw staan van de rook.
En dan noemen mensen contactadvertenties een rare manier om aan een relatie te komen. Terwijl als je er over nadenkt midden in de nacht in een rokerig hol met flitsende lampen en dreunende muziek gaan staan wel normaal gevonden wordt...

Dat vind ik ook niks en is me ook nog nooit overkomen. Meestal ben ik niet zo geinteresseerd in de mensen om me heen als ik aan het stappen ben.

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Veggiedating websites
« Reactie #114 Gepost op: 18 december 2003, 17:54:16 »
Meestal ben ik niet zo geinteresseerd in de mensen om me heen als ik aan het stappen ben.
;D
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

ellen

Re:Veggiedating websites
« Reactie #115 Gepost op: 18 december 2003, 18:01:23 »
Meestal ben ik niet zo geinteresseerd in de mensen om me heen als ik aan het stappen ben.
;D

Wat wil u daar mee zeggen? :P

Edit: ik bedoelde natuurlijk: Ik ben wel geinteresseerd in mensen om me heen dan, maar anders... ;)
« Laatst bewerkt op: 18 december 2003, 20:26:01 door LL »

Mir

Re:Veggiedating websites
« Reactie #116 Gepost op: 27 december 2003, 12:18:43 »
Niet lullig bedoeld voor mensen, die er wel in geloven,maar krijg bij dating bureau's en advertenties altijd zo'n hopeloos gevoel. Zou er zelf persoonlijk nooit aan meedoen. Ikzelf geloof er in, dat als er iemand op de aardbol loopt, die bij je past, dan kom je hem/ haar vanzelf wel tegen.

Ik geloof er ook niet zo in en bots ook liever ergens romantisch tegen de ware op. Maar ik ben verliefd en het maakt me nu niets uit dat een vegadatesite daar iets mee te maken heeft gehad! :loveys:

Mir

Re:Veggiedating websites
« Reactie #117 Gepost op: 27 december 2003, 12:19:52 »
En hij heeft geen hobby's!! ;)
« Laatst bewerkt op: 27 december 2003, 12:20:34 door Mir »

Offline Artemis

  • Superplientje
  • ***
  • 395
Re:Veggiedating websites
« Reactie #118 Gepost op: 28 december 2003, 19:33:10 »
Wat ik dan wel weer sneu vind, is dat eeuwige "ik ben niet wanhopig op zoek ofzo, maar..." om vooral niet hopeloos over te komen.


Wat is daar nu sneu en hopeloos aan als iemand dat zegt?

:witch2:

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Veggiedating websites
« Reactie #119 Gepost op: 28 december 2003, 20:25:48 »
Wat ik dan wel weer sneu vind, is dat eeuwige "ik ben niet wanhopig op zoek ofzo, maar..." om vooral niet hopeloos over te komen.
Wat is daar nu sneu en hopeloos aan als iemand dat zegt?
Dat is net zo iets als zeggen dat je 200% hetero bent. Als je het zo expliciet moet zeggen dan roept het de vraag op of er misschien niet wat ontkend wordt ;D
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.