Blz 56: Cuba
Foto over anderhalve bladzijde (de bladzijden zijn ietsje groter dan A4), van drie donkere meisjes die met een ijsje over straat lopen.
Blz. 58-63 gaan over de tabaksindustrie. Foto's van sigaren, een mevrouw met een zelfgerolde bolknak, hoe een sigaar in elkaar gezet wordt en een tabaksplantage. De hele Culinaria-serie bestaat uit 'kook/reisboeken'
Blz. 64-65: Foto van een krokodillenfarm over anderhalve bladzijde. Inzetje over manatees. Twee recepten met krokodil.
Op blz 66-67 zien we zowaar foto's van eten. Eén van de vijf recepten hier is vegetarisch: Coco Quemado, een toetje van heel veel eieren, kokosraps en idioot veel suiker.
Blz 68-69 gaan over suikkerrietdrank. Andermaal één kolom aan tekst, en meer dan anderhalve bladzijde aan foto's.
Blz. 70-71: Een repo over Club Tropicana, een legendarische nachtclub waar ze hopelijk nog nooit van Wham! gehoord hebben. Hemingway kwam er ooit en er staat een naar hem vernoemd gerecht (niet vega, ben ik bang) op de kaart. Drie gerechten met kreeft op deze bladzijden, allemaal even wonderschoon gefotografeerd als de danseressen van de club.
Blz 72: een recept voor Mojito, met een life-size foto van een longdrinkglas.
Blz 73: cocktailrecepten. fotootjes van de mensen van een cocktailbar aan het werk.
Blz 74-75 'Een glimp van het leven op Cuba'. Blijkbaar hebben we alweer genoeg recepten gehad. 10 stuks op bijna twintig bladzijden, waarvan welgeteld eentje geschikt voor vega's. Ik denk dat ik een ander kookboek - een willekeurig ander kookboek - misschien geschikter vind voor Saena's vraag.