Wij hebben wel eens gegeten in turks restaurant Alladin. (ook in centrum vlakbij de oude markt). Is op zich wel gezellige opstelling van de (lange) tafels en erg aardige bediening (gratis drankjes). Ze hebben op zich wel lekkere falafel-schotels met veel aardappeltjes en saus erbij
. Nadeel is alleen dat ze ook van dat soort turkse vleesgerechten hebben en dat als vleeseters dat nemen je dan naast zo'n groot bord met dampend (schapen?)vlees moet zitten... snif. Ze hebben overigens ook pizza's.
Is dat Griekse restaurant naast de Concordia en Douwe egberts winkeltje trouwens nix? Kben er nog nooit geweest, maar misschien kan je Christiaan erop uit sturen om even de kaart te bekijken?
Ow, schiet me nu trouwens binnen wat zeker een aanrader is: Het chinese restaurant 'International' op het Van Heek plein. Ze hebben, in tgstelling tot andere chinese restaurants een hele lijst met vega-gerechten (naja, wel beetje de standaard NLse-chinees gerechten, maar toch! ). Toof en ik hebben daar nu 2x eten afgehaald, waarvan 1x met mijn (niet-vega) ouders, die de vega maaltijden ook erg lekker vonden
. En je krijgt heeel erg veel
Aanrader: vega mi fang (is gwoon mie, bami (niet in van die vieze dikke slierten
) en tjap tjoi. Als je van ei houdt is de ehm hoe heet dat gerecht ook al weer , naja, met zo'n ei omelet met groente en saus ook lekker (volgens toofje garantie)
Het eten is ook niet zo vet als in de meeste Chin. restaurants!
Ik zou dus voor deze laatste gaan!