Goed ik ben dus eind september in Roxy geweest. We hebben eerst buiten gezeten om onze amuse op te smikkelen en toen zijn we binnen gaan verder eten. Je krijgt dus een drie-delige amuse, erg lekker, hoewel ik dan niet snap: de mensen met vlees kregen iets met sushi, dan zou ik als kok dus voor de vega's vega sushi maken, maar ik kreeg iets totaal anders. Maar dat was wel erg lekker gelukkig. Toen een vegetarisch 4 gangen menu gekozen, ze hebben dus niet standaard iets vegetarisch op de lijst, je kan eigenlijk alleen dat menu nemen waarvan je niet weet wat er in zit (je mag wel zeggen als je iets niet lust) dus mensen die niet een heel menu willen en vegetarisch willen eten, ik weet niet hoe die dat moeten doen. En ik blijf het vreemd vinden dat een gastvrij voor vegetariersrestaurant niets vegetarisch op de lijst heeft. Waarom schrijven ze dat vegetarische menu niet gewoon uit op de kaart?
Afijn, het voorgerecht was een torentje met tomaat/geitenkaas/truffel en salade en dit was echt heel erg lekker. Heel goed gemaakt, ook niet te veel geitenkaas ofzo en hele lekkere truffel. Toen een paddestoelenbouillon die ook erg lekker was. En daarna een soort megaloempia met allerlei groenten er in als wortel, prei, maar ook mihoen met stukjes mais en brocoli. Die brocoli en mais vond ik niet zo. En toen kwam het toetje, dat bestond uit drie onderdelen, het ijs was heel lekker, het limoentaartje wat minder en er lag ook nog een muf wafeltje bij dat was een beetje suf. Maar al met al echt wel een aanrader, ik klink misschien niet zo positief, maar ik ben gewoon mega kritisch over eten, maar het voorgerecht was dus echt geniaal, en het hoofdgerecht ook lekker en knap gemaakt, en het menu kostte 27,50 dat vind ik dus echt niet heel veel geld.