Los van deze discussie signaleer ik dat o.a. de bio-industrie nog steeds bestaat, de luchthaven Schiphol uit mag breiden ondanks herhaaldelijke leugens van management enz. enz. dus die invloed van "links" komt vooral van de zijlijn - economie blijft allesbepalend - en misschien juist daarom komen er fanatici. Als je ziet waar de ministers van Verkeer en Waterstaat en Schiphol mee weg gekomen zijn...de firma Leugen en Bedrog. Daar hielp geen Wijnand Duyvendak c.s. aan...
Die meneer Cerdelafontaine vind je zeker ook heel beschaafd, als je op uiterlijkheden afgaat.
Pim Fortuyn is eens uit een homotent gezet omdat hij zich vreselijk misdroeg. Een "nee" van een leuke jongen accepteerde hij niet. Het was "jij moet meekomen" Toen hij er uit werd gezet, riep hij: "ik kóóp deze tent" Hij liet achternaam Fortuin in Fortuyn veranderen, vond hij chiquer. Gewoon een ordinaire proleet. "Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding" Ik zou er geen letter meer over typen...Pim Fortuyn en de deels zeer domme aanhang van de LPF, ik word er iedere keer woest van: vooral omdat de argumenten vaak geen argumenten zijn . Mensen voelen zich ernstig tekort gedaan en zelf doen ze dan vaak bijvoorbeeld dingen die dan wel gedoogd moeten worden. Minstens 3 LPF prominenten hebben over de weg geraced afgelopen tijd. Het milieu zit ook in het complot volgens veel lPF mensen- vermoed ik- en ze hebben er geen enkele boodschap aan vaak. IK eerst