Tja ik weet het ook niet, maar mag ik vragen wat je dan zou willen sprayen?
Toevallig heb ik afgelopen vrijdag een pompje ervoor gekocht (was nieteens zo heel duur hoor, 10 euro). Ik vraag me af of het wel kan met een plantenspuit omdat het er nu ook best lastig uit kwam.
Citaat van: Glutonavis op 04 juni 2007, 15:33:35Tja ik weet het ook niet, maar mag ik vragen wat je dan zou willen sprayen?Dingen waarbij ik een gelijkmatige verdeling van de olie wil. Het bovenlaagje van een ovenschotel, aubergines onder de gril....de grilpan etc etc
Citaat van: Marla op 04 juni 2007, 21:55:23Toevallig heb ik afgelopen vrijdag een pompje ervoor gekocht (was nieteens zo heel duur hoor, 10 euro). Ik vraag me af of het wel kan met een plantenspuit omdat het er nu ook best lastig uit kwam. Eenmaal bij de Blokker besloot ik dat ik de gok wel wilde wagen voor 1 euro Het pompje sprayt vrij 'rechtlijnig'. Ook als ik aan dat dopje draai. Ik vraag me af of dat ook met water zo zal zijn bij een dergelijk pompje.Maar goed...ik ben redelijk tevreden en misschien loop ik ook eens een echte tegen het vege lijf.