Ha, een Sojadedraad.
Toen ik dit voor het eerst zag had ik de kersen- en de abrikozenyofu meegenomen (oja, en een choco- en een vanilledessert). (Ik hou niet van half werk.
)
Ik was zoooooooooo niet voorbereid op de lekkerte ervan dat ik de beker kersen- in een keer leegat. De abrikoos- was gewoon lekker. Inmiddels ook geprobeerd pruim- (wel lekker) en bosbes- (ook gewoon wel lekker, maar toch iets wat je niet mag missen, omdat dit nu eenmaal het allerallerpaarsste dingest is wat je ooit zult eten!).
Ook meegenomen: banaan-. OMG, die is nog lekkerder dan de kers-! Omdat ik intussen iets van discipline heb ontwikkeld eet ik vanavond deel 2 van 3 hiervan. Jum!
Leg je de klemtoon wel op de laatste e?
Oe, hierover had ik het gister op msn met m'n vriendje (na een jubeluitbarsting mijnerzijds n.a.v. bakje banaanyofu):
lief: sojade?
ik:Ja da's de naam van het merk. Ik weet nog niet of je nu sojadé moet zeggen of sojaaade.
[...]
lief: ik denk zelf: soojaadeh met de klemtooon op deh.. van deh-sehrt.. of eigenlijk de klemtoon op de weggelaten lettergreep.. brilliant.. soojaadeh[ ], met de klemtoon op de [ ]..
[...]
ik: OK, dan ga ik voor soja-deh-[(insert klemtoon hier)].
Kan niet wachten tot ik tijd heb om hier cupcakes mee te maken...