Vegatopia Forum

Pammukale - Utrecht

JanK

Pammukale - Utrecht
« Gepost op: 26 oktober 2005, 15:18:31 »
Hoi allemaal,

Wie kent er het Turkse restaurant Pammukale.

Binnen mijn club is dat zondag gereserveerd, maar ik kan nergens vinden of er vegetarische gerechten worden gereserveerd. ook niet op de recensiesite hier: http://www.iens.nl/restaurantsVan/Utrecht/restaurant.htms?r=4649

Ook met de zoekfunctie hier kom ik de naam Pammukale niet tegen.

Kent iemand dit restaurant?

Groetjes,
Jan
« Laatst bewerkt op: 28 oktober 2005, 10:27:59 door Sander »

Re:Pammukale
« Reactie #1 Gepost op: 26 oktober 2005, 15:25:29 »
Heb je hier wat aan?

In ieder geval hebben ze haremhoeken en kunnen ze buikdanseressen laten opdraven.
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

JanK

Re:Pammukale
« Reactie #2 Gepost op: 26 oktober 2005, 15:32:43 »
Ja, dank je wel. Dat adres heb ik niet kunnen vinden.  ???

Een buikdanseres is wel leuk, maar ze hebben er ook echte vegetarische gerechten. Je kan er zelfs een Imam bestellen   ;D En Kremali ispanak lijkt me errug lekker!

Dank je wel voor de link!

Groetjes,
Jan
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2005, 15:35:04 door JanK »

JanK

Re:Pammukale - Utrecht
« Reactie #3 Gepost op: 31 oktober 2005, 00:21:11 »
Vanavond dus naar Pammukale geweest. Eerlijk gezegd was het maar zo-zo..

Ik kopieer even wat ik in een ander forum over hen heb geschreven:

We hebben een stevige tijd moeten wachten op het eten zonder de buikdanseres. We werden wel twee maal vergast op een snerpend rookalarm, dat geheel in stijl bovenin de eetzaal was gemonteerd en gillend liet weten dat er in de keuken wat te stevig werd gebraden/geflambeerd/gecremeerd. Die jankdoos moest tot twee maal toe op een kruk tot zwijgen worden gebracht, waarna het ding met een stuk zilverpapier het zicht op de keuken werd ontnomen... Dames en heren Pammukale, dat is niet de bedoeling van een rookalarm. Die moet alarm kunnen slaan als er rook is, bij brand bijvoorbeeld. Doet u dan de afzuiging in de keuken aan of gooit u een raampje open. Ideetje misschien?
Toen kwam het eten, dat voor mij bestond uit vier lauwige plakjes aardappel, begeleid door een lauwig gebakken champignon met een rood sausje en een plakkaat lauwig geworden gebakken spinazie met tomaatjes en knoflook. Je kent dat wel, hap slik weg en klaar. Het bier was wel lekker. Maar dat kwam ook uit een flesje.

Tja, is Pammukale goed? Ze deden erg hun best om er iets van te maken. Het eten was qua smaak niet onaardig, maar het vuur had wel wat hoger worden gezet. Of lag het aan de planning in de keuken of aan de afleiding van de rookmelder? Daar waren ze toch wel even mee bezig. Over het geheel had het dus beter gekund. Veel beter.

Jan

Offline J@n

• 99% uitgekookt
  • 10.299
« Reactie #4 Gepost op: 31 oktober 2005, 08:12:49 »
Ook met de zoekfunctie hier kom ik de naam Pammukale niet tegen.

Google lijkt de restaurantgids maar niet te willen indexeren. Toch staat ie erin:
http://restaurantgids.vegatopia.com/utrecht/utrecht/utrecht_pamukkale.doc/

Aiko

« Reactie #5 Gepost op: 31 oktober 2005, 09:13:37 »
Misschien moet je er een pdf van maken, die vindt Google in principe (wel) (beter).

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.928
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
« Reactie #6 Gepost op: 31 oktober 2005, 09:37:20 »
Het is gewoon een html-pagina, ondanks het misleidende .doc (overigens vindt Google ook doc-bestanden). Dus Google zou 'm gewoon moeten vinden, tenzij een robots.txt de directory beschermt.

Offline Sander

• 5.528
« Reactie #7 Gepost op: 25 oktober 2009, 15:50:44 »
Afgelopen vrijdag heb ik er, tegen alle verwachtingen in, uitstekend vegetarisch gegeten. De andere vier vegetariërs in het gezelschap is het ook zeer goed bevallen. Ze hadden voor ons een zeer gevarieerd 3-gangen menu gemaakt, met van alles wat (dingen van de standaard menukaart plus nog wat extra).
“it's strange how life makes sense in time...”

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #8 Gepost op: 25 oktober 2009, 21:02:55 »
Afgelopen vrijdag heb ik er, tegen alle verwachtingen in, uitstekend vegetarisch gegeten. De andere vier vegetariërs in het gezelschap is het ook zeer goed bevallen. Ze hadden voor ons een zeer gevarieerd 3-gangen menu gemaakt, met van alles wat (dingen van de standaard menukaart plus nog wat extra).

Waarom verwachtte je dat het niets was?
,,,,فلافل

Offline Sander

• 5.528
« Reactie #9 Gepost op: 25 oktober 2009, 23:16:47 »
Waarom verwachtte je dat het niets was?

Omdat het de laatste keer dat ik er was (zo'n 10 jaar geleden) niet om naar huis te schrijven was en omdat ik de vegetarische gerechten op de online menukaart er niet zo heel erg spannend uit vond zien. Op die Yoĝurtlu Ispanak na dan, maar die zat er vrijdag niet bij. Geloof ik. :)

“it's strange how life makes sense in time...”

Offline Dot

• 2.630
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #10 Gepost op: 27 oktober 2009, 20:21:07 »
Ik ben er een jaar of vier ook eens wezen eten met vollega's, viel mij toen ook tegen. Er was een soort buffet voor ons, weinig vegetarische keus en de muziek stond storend hard.

Maar nu dus misschien weer eens een bezoekje waard.
Ze had een jurk met bloemknoppen aan
en toen ze in de zon ging staan
zijn al die knopjes één voor één open gegaan