Mocht je er nog achter kunnen komen hoe dat vegetarisch hotel heet, dan hou ik me aanbevolen.
Ik heb 20 maanden in Maastricht gewerkt en doordeweeks in hotels overnacht, maar het eten in de hotels waar ik ben geweest was niet echt super. Waar je in ieder geval niet heen moet is Hotel Bergère, daar staat maar 1 vego-gerecht op de kaart, iets anders maken was niet mogelijk, en betreffend gerecht smaakte alsof het al 2 jaar in de vriezer had gelegen. Maar goed, dat is inmiddels alweer twee jaar geleden. Ikzelf heb het grootste deel van de tijd in Hotel Pauw overnacht, de kok aldaar maakte elke dag wat anders voor me; niet altijd even geslaagd, maar beter dan elke dag geroerbakte daggroenten met rijst, zeg maar. Het schijnt alleen zo te zijn dat Pauw het restaurant gesloten heeft.
Maar waar ik heenwil: je moet als je in Maastricht ben niet in een hotel gaan eten, maar in één van de vele restaurants die de stad (en omgeving) rijk is. Super-vego-aanrader is Restaurant Roxy's. Wel prijzig, maar iets om niet snel te vergeten.