Vegatopia Forum

Vegetarisch Hotel in Maastricht?

Astrud

« Gepost op: 12 maart 2002, 14:43:00 »
Binnenkort ga ik voor een lang weekend richting Maastricht. Nou dacht ik te weten dat er in de buurt van Maastricht een vegetarisch hotel was maar weet niet meer waar precies en hoe het heet.

Iemand hier een idee?

Of anders een ander leuk hotel in of rond Maastricht waar we heen zouden kunnen gaan?

Alvast bedankt.

Offline Sander

• 5.528
  • Geslacht: Man
« Reactie #1 Gepost op: 12 maart 2002, 15:01:00 »
Mocht je er nog achter kunnen komen hoe dat vegetarisch hotel heet, dan hou ik me aanbevolen.

Ik heb 20 maanden in Maastricht gewerkt en doordeweeks in hotels overnacht, maar het eten in de hotels waar ik ben geweest was niet echt super. Waar je in ieder geval niet heen moet is Hotel Bergère, daar staat maar 1 vego-gerecht op de kaart, iets anders maken was niet mogelijk, en betreffend gerecht smaakte alsof het al 2 jaar in de vriezer had gelegen. Maar goed, dat is inmiddels alweer twee jaar geleden. Ikzelf heb het grootste deel van de tijd in Hotel Pauw overnacht, de kok aldaar maakte elke dag wat anders voor me; niet altijd even geslaagd, maar beter dan elke dag geroerbakte daggroenten met rijst, zeg maar. Het schijnt alleen zo te zijn dat Pauw het restaurant gesloten heeft.

Maar waar ik heenwil: je moet als je in Maastricht ben niet in een hotel gaan eten, maar in één van de vele restaurants die de stad (en omgeving) rijk is. Super-vego-aanrader is Restaurant Roxy's. Wel prijzig, maar iets om niet snel te vergeten.
“it's strange how life makes sense in time...”

Astrud

« Reactie #2 Gepost op: 12 maart 2002, 17:12:00 »
Quote:

Op 2002-03-12 15:01, schreef Sander:
Mocht je er nog achter kunnen komen hoe dat vegetarisch hotel heet, dan hou ik me aanbevolen.

Maar waar ik heenwil: je moet als je in Maastricht ben niet in een hotel gaan eten, maar in één van de vele restaurants die de stad (en omgeving) rijk is. Super-vego-aanrader is Restaurant Roxy's. Wel prijzig, maar iets om niet snel te vergeten.

Mocht ik er nog achter komen dan zal ik het je zeker vertellen.

Maar ik wil ook helemaal niet perse in het hotel eten hoor. Niet 's avonds dan in iedergeval. Maar het is tijdens een ontbijt buffet ook wel eens prettig om niet altijd tegen die ham en cervelaatworst aan te moeten kijken...

Offline Sander

• 5.528
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 12 maart 2002, 21:06:00 »
Quote:

Op 2002-03-12 17:12, schreef Astrud:
Maar het is tijdens een ontbijt buffet ook wel eens prettig om niet altijd tegen die ham en cervelaatworst aan te moeten kijken...

Zeker weten.

Hoe meer sterren het hotel heeft, hoe meer keuze bij het ontbijtbuffet, is m'n ervaring.
“it's strange how life makes sense in time...”