Vegatopia Forum

Gratis voorafjes, waar wel en waar niet?

overanalizing

Gratis voorafjes, waar wel en waar niet?
« Gepost op: 09 mei 2006, 21:19:32 »
Eikes, 3.5 € betalen voor olijfjes die je normaal gezien gratis krijgt bij het wachten...

Offline Selly

• 30.783
Re:Gratis voorafjes, waar wel en waar niet?
« Reactie #1 Gepost op: 10 mei 2006, 13:58:19 »
Eikes, 3.5 € betalen voor olijfjes die je normaal gezien gratis krijgt bij het wachten...

In Nederland niet!  
,,,,فلافل

Dee

« Reactie #2 Gepost op: 10 mei 2006, 14:06:31 »
In vele landen niet. Het is dan ook niet verrassend dat je er in Nederland voor moet betalen, kennende hun reputatie  ;D.

Maar hier krijg je meestal wel een gratis hapje vooraf.

Aiko

« Reactie #3 Gepost op: 10 mei 2006, 14:17:01 »
In vele landen niet. Het is dan ook niet verrassend dat je er in Nederland voor moet betalen, kennende hun reputatie  ;D.

Kennende reputaties, misschien zijn de Belgen wel een tikketje naïef [dom] te verwachten iets gratis te krijgen in een handelsland, groot geworden met uitbuiting en sjacheren?

Dee

« Reactie #4 Gepost op: 10 mei 2006, 14:21:31 »
Kennende reputaties, misschien zijn de Belgen wel een tikketje naïef [dom] te verwachten iets gratis te krijgen in een handelsland, groot geworden met uitbuiting en sjacheren?
Ik ken weinig Belgen die dat verwachten. Ik ben in Nederland altijd zeer wantrouwig  ;D

Wat me opvalt is dat Nederlanders die in het buitenland wonen vaak erg gul zijn, als ware het om hun reputatie te ondergraven.

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #5 Gepost op: 10 mei 2006, 14:36:14 »
In Nederland moet je meestal voor een beetje brood dat je vooraf krijgt nog betalen en er zijn ook restaurants die als je wat water vraagt naast de wijn die je hebt besteld gewoon 4 euro in rekening brengen voor een fles water.
« Laatst bewerkt op: 10 mei 2006, 14:37:00 door Selly »
,,,,فلافل

Harry

« Reactie #6 Gepost op: 10 mei 2006, 14:37:57 »
Ik ben in Nederland altijd zeer wantrouwig  ;D
Ik ook. ;D