Vegatopia Forum

Vegetarische stamppotten & ovenschotels (duoreeks van de appie)

Offline Piek

• 2.510
  • Geslacht: Vrouw
Vegetarische stamppotten & ovenschotels (duoreeks van de appie)
« Gepost op: 18 februari 2003, 14:20:08 »
Appie besteed nu ook aandacht aan de veggie's! da's fijn. Nu een boek uitgebracht met daarin lekkere recepten voor stamppotten en ovenschotels. Veel recepten heb ik al in andere boeken gevonden, maar op zich is het wel fijn dat ze zo gebundeld zijn.
Nadeel: in de inleiding richt appie zich toch wel op de vleeseter, die eens wat anders wil eten. En je moet alle producten natuurlijk wel bij de appie kopen  ;)
Voordeel: kalorieen, bereidingstijd, vet en koolhydraatgehalte staan duidelijk beschreven, ziet er mooi uit, leuk klein verzamelwerkje. En lekkere recepten, daar gaat het uiteindelijk toch om!  ;)

Vegetarische stamppotten en ovenschotels
Albert Heijn
prijs ongeveer 9 euro
« Laatst bewerkt op: 10 maart 2008, 10:26:58 door Sander »
Eet gezond & eet taartjes

TearSong

Re:vegetarische stamppotten & ovenschotels (duoreeks van de appie)
« Reactie #1 Gepost op: 18 februari 2003, 21:57:23 »
ik vind het inderdaad ook een erg handig kookboek. De recepten die erin staan zien er op papier in ieder geval heerlijk uit, en zijn niet al te ingewikkeld te maken met makkelijke ingredienten (ik heb er altijd zo'n hekel aan als er van die exotische en dure producten in moeten die je behalve in dan ene recept eigenlijk nooit meer gaat gebruiken). De opzet van de boeken kende ik al van de eetboekenreeks 'vegetarisch' en daar ben ik ook zeer over te spreken! Een aanrader voor iemand die eens wat anders wil dan stamppot boerenkool of zuurkool en standaard lasagna bijvoorbeeld ;)

ellen

« Reactie #2 Gepost op: 20 februari 2003, 10:35:17 »
Ook ik heb hem gekocht. Het ziet er allemaal mooi uit, en sommige recepten ga ik zeker proberen (stamppot met linzen :)). Leuk om kado te geven aan je moeder als zij niet weet wat ze voor je moet koken.

Nadeel: iets te veel quorn en prefabprodukten.

Offline Agnesje

• 278
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 08 maart 2008, 10:34:08 »
mijn moeder heeft die !! en ze maakt er weleens wat uit, als ik kom eten. Lekker !  :O