Vegatopia Forum

Pepdrankjes vegetarisch?

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Anya

  • ****
  • 737
  • Geslacht: Vrouw
Re:Pepdrankjes vegetarisch?
« Reactie #20 Gepost op: 28 juni 2005, 22:57:50 »
Nou succes met je examens (is het een herexamen? De 'echte' zijn toch al geweest?)!
de hers zijn ook al geweest in nederland, ik vermoed dat Engelberg geen nederlander is

(offtopic) In België valt de eerste zit in juni (soms tot begin juli) en de tweede zit in september. Het nieuwe academische jaar begint half/eind september.

Ik drink nu geen Red Bull meer, maar het heeft me goed geholpen tijdens mijn studietijd, inderdaad om die dips op te vangen. Gesuikerde drankjes deden me niets en van veel koffie word ik misselijk en hyperactief.
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2005, 22:58:05 door Anya »

uzi

Re:Pepdrankjes vegetarisch?
« Reactie #21 Gepost op: 29 juni 2005, 14:24:43 »
Iemand die ik ken vertelde me dat Taurine stierengal is.
Maar gelukkig blijkt dat dus niet zo te zijn. Ik dronk het wel hoor terwijl ik dat dus dacht, maar nu hoef ik geen schuldgevoel meer te hebben.

the_disheaver

Re:Pepdrankjes vegetarisch?
« Reactie #22 Gepost op: 29 juni 2005, 19:37:51 »
Iemand die ik ken vertelde me dat Taurine stierengal is.
Maar gelukkig blijkt dat dus niet zo te zijn. Ik dronk het wel hoor terwijl ik dat dus dacht, maar nu hoef ik geen schuldgevoel meer te hebben.
Het is wel waar, natuurlijk taurine komt uit dierlijk materiaal, maar aangezien het economisch voordeliger is om het te synthetiseren zal taurine in etensmiddelen nooit dierlijk zijn.

viv

Re:Pepdrankjes vegetarisch?
« Reactie #23 Gepost op: 11 juli 2005, 23:35:05 »
Ik drink eigenlijk nooit redbull
en het zou mij volgens mij alleen maar tehyper maken inderdaad ;D

wel een handige site die lekkervega ;)

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Pepdrankjes vegetarisch?
« Reactie #24 Gepost op: 12 juli 2005, 14:23:17 »
wat balen dat die Golden Power niet vegan is... zit ong. drie keer meer caffeine in dan in Red Bull en is dan ook nog eens ongeveer drie keer goedkoper.

En hoewel ik helemaal niet van de pepdrankjes enzo ben, heb ik er tijdens het tentamens-leren toch best nog wel wat achterover geslagen. En ik word er goed wakker van. Vooral omdat ik eigenlijk 's avonds pas echt goed kan leren. Dus nam ik 's ochtends als ik net uit bed gerold was zo'n drankje (neus dicht en wegspoelen met ander drinken, wat zijn die dingen smeeerig!).

En ja, ik weet het, negentig procent van de werking bij mij was psychologisch. Maar pscychologisch of niet, als het werkt... ;)
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call