Vegatopia Forum

Maastricht

Offline Sander

• 5.528
  • Geslacht: Man
Re:Maastricht
« Reactie #60 Gepost op: 05 september 2008, 14:24:58 »
Leuk om te lezen dat je bij De Perroen als vegetariër nog steeds zo goed terecht kan. Dat van Da Giovanni is jammer, want dat was een jaar of 10 geleden toch echt wel een goede pizzeria. Da Gepetto aan De Markt was toendertijd overigens de beste.
“it's strange how life makes sense in time...”

Offline Eelco

• Admin
  • 20.666
    • Mijn Homepage
« Reactie #61 Gepost op: 05 september 2008, 14:46:26 »
Dat van Da Giovanni is jammer, want dat was een jaar of 10 geleden toch echt wel een goede pizzeria.
De collega die ons daarheen gesleurd had, was ook zwaar teleurgesteld. Zo'n anderhalf jaar geleden had hij daar lekker en gezellig gegeten. Nieuwe eigenaars of zo?
War is peace, freedom is slavery, and ignorance is strength

Offline Eelco

• Admin
  • 20.666
    • Mijn Homepage
« Reactie #62 Gepost op: 17 september 2008, 10:51:31 »
En ik ben alweer in Maastricht. Gisteravond projectetentje in De Cuyp (al eerder genoemd in dit draadje). Gezellige atmosfeer, vriendelijke bediening. Het menu was alleen in het Nederlands en er stonden geen vegetarische hoofdgerechten op, maar dat was omdat dit niet was doorgegeven. Vrolijk vertaalfeestje en voor de vegetariërs een verrassingsmenu.

Een amuse van groentebouillon, geserveerd in een espressokopje, met een laagje schuim (is vast hip). Gevolgd door geitenkaaskroketjes met walnoten en een salade met truffeldressing. Tussengerecht: champignonstoofpotje met een laagje kaas. Hoofdgerecht: vegetarische lasagne met tomatensaus en béchamelsaus, bloedje heet uit de oven. Toe: kaasplankje.

Zeer de moeite waard. Hoeveel het heeft gekost, weet ik niet (want projectetentje), maar ik geloof dat de prijs heel schappelijk was.
War is peace, freedom is slavery, and ignorance is strength

Offline Gabs

• 796
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #63 Gepost op: 14 februari 2012, 10:10:51 »
Vanavond ga ik het nieuwe Indonesische restaurant in de Hoogbrugstraat in Maastricht proberen.

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #64 Gepost op: 17 februari 2012, 18:36:52 »
Vanavond ga ik het nieuwe Indonesische restaurant in de Hoogbrugstraat in Maastricht proberen.

Hoe was het?
,,,,فلافل

Offline Gabs

• 796
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #65 Gepost op: 28 februari 2012, 13:37:07 »

Hoe was het?

Het eten was prima, genoeg keuze voor vegetariers (ik had het vega menu), de bediening was aandoenlijk verlegen en onervaren en de sfeer was helaas niet echt gezellig, er waren dan ook maar weing gasten (misschien omdat het dinsdagavodn was).

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
« Reactie #66 Gepost op: 14 december 2012, 10:31:03 »
Was afgelopen woensdag in Maastricht omdat een vriendin van me promoveerde donderdag. Dat was vrij vroeg, dus ik had met twee studievriendinnen een hotelletje geboekt.

We wilden wat eten en kwamen na wat rondlopen bij eetcafe de Zwaan terecht, die maar liefst 5 vegetarische gerechten op de kaart had. Volgens mij redelijk uniek in Maastricht. Ik had een "duetje" met een taartje en champignons. Een vriendin een huisgemaakte vegaburger en de andere en salade met geitenkaas en appel (die op verzoek iets verhit kon worden). De kaart was net nieuw, en volgens mij daarom nog niet online)

Heel prima en goed geprijsd. Jonge studenten in de bediening die wel wat moesten wennen aan de brutale vrouwen.