Vegatopia Forum

Vegetarische pasta-kookboek

cake

« Gepost op: 24 mei 2002, 20:02:00 »
Dit boekje zal zeker in de smaak vallen bij pasta-freaks. Het biedt een mooi overzicht van de vele toepassingen van pasta. Je vindt er supersimpele recepten in terug (bvb pasta al pomodore) maar ook originele gerechten zoals gefrituurde champignon-pastazakjes, paprika-pasta souflé, en zelf een heuse chocoladepastataart.
Alle recepten zijn eenvoudig te bereiden. Een groot pluspunt: er wordt bijna uitsluitend met makkelijk te verkrijgen, en goedkope ingrediënten gewerkt.
Het boek is opgedeeld in hoofdstukken volgens het hoofdingrediënt. Het heeft een leuke vormgeving en mooie plaatjes.

Het is zeker een aanrader. Vooral gezien de prijs.

Sarah Maxwell
Uitgeverij Librero
ISBN: 90-5764-231-X

Aantal pagina's : 128
Prijs : ik heb er 2.95 euro voor betaald.

janneke

« Reactie #1 Gepost op: 25 mei 2002, 07:55:00 »
Waar heb je dat boek gekocht?

cake

« Reactie #2 Gepost op: 25 mei 2002, 10:58:00 »
Ik heb het boek gekocht in de 'Boeken voordeel'. Hier in België vind je in elke grootstad wel zo'n winkel. Maar of die keten ook in Nederland bestaat ???

Offline iammars

• 288
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 09 juni 2002, 18:19:00 »
Ik heb 'm afgelopen weekend gekocht voor €2.95, gewoon in een Nederlandse boekenwinkel. Inderdaad een leuk en goed  boekje, met foto's en een handig register waar de pasta gerechten staan geordend.

SuviPäivä

« Reactie #4 Gepost op: 10 juni 2002, 10:41:00 »
Boekenvoordeel, is die in Nederland misschien meer bekend onder de raadselachtige naam Witte Boekenmarkt?

TearSong

« Reactie #5 Gepost op: 12 juni 2002, 08:35:00 »
oh dan ga ik daar binnenkort ook eens naar kijken!

*is gek op pasta*

Offline animal lover

• 592
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #6 Gepost op: 15 juni 2002, 15:03:00 »
Ik heb dat boekje laatst bij vroom en dreesman gekocht.
Vegetariër, die flirt met het veganisme.

Nina

« Reactie #7 Gepost op: 26 juni 2002, 21:04:00 »
Quote:

Op 2002-05-25 10:58, schreef cake:
Ik heb het boek gekocht in de 'Boeken voordeel'. Hier in België vind je in elke grootstad wel zo'n winkel. Maar of die keten ook in Nederland bestaat ???

Hey, superleuk!! Ik heb dat boekje ook juist gekocht en ik heb al voor heel de vakantie gepland wat ik ga maken ...het ziet er echt wel heel goed ui idd!!