Vegatopia Forum

Spanjer en van Twist - Amsterdam

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Spanjer en van Twist - Amsterdam
« Gepost op: 17 juni 2003, 21:01:07 »
Een niet met name genoemde Vegatopia-bezoeker meldt over wat hem/haar in restaurant Spanjer en Van Twist in Amsterdam werd voorgeschoteld: "Twee zwart geblakerde stukjes tofu, met goedkope supermarktsatesaus, en sla die terugwandelde richting keuken... Veel geld voor veel vies." Meer mensen met die ervaring?
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2004, 12:19:29 door Sander »

femke

Re:Spanjer en van Twist - Amsterdam
« Reactie #1 Gepost op: 17 juni 2003, 22:05:20 »
Ik ben er alleen een twee keer gelunchd. Dat was erg lekker. Het was veel en goed verzorgd, aardige bediening ook. Ik vind het een heel leuk eetcafeetje. Maar ik heb dus nog geen ervaring met het diner, maar ga dat zeker nog een keer uitproberen. Verslag volgt.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Spanjer en van Twist - Amsterdam
« Reactie #2 Gepost op: 02 juli 2003, 18:19:57 »
Nee, ik heb best goede ervaringen met het eten daar. Keer of 3 lekker gegeten. De laatste keer was wel een jaar geleden. 1x een geweldige combinatie met blauwe kaas met zoet notengehakt gegeten. Op de kaart staan altijd meerdere vegetarische gerechten.. Het enige nare dat me er een keer is overkomen is dat aan het tafeltje naast me Ad Melkert zat.
,,,,فلافل

femke

Re:Spanjer en van Twist - Amsterdam
« Reactie #3 Gepost op: 24 juli 2003, 09:32:59 »
Ik heb er zelf nog steeds niet gegeten, maar hoorde er laatst wel een kennis over. Die vond het eten minder lekker dan voorheen, het scheen ook in andere handen te zijn over gegaan ofzo...

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Spanjer en van Twist - Amsterdam
« Reactie #4 Gepost op: 24 juli 2003, 21:28:25 »