Dacht dat ie al een eigen topic had, maar kennelijk niet.
Lekker bij deze Thai! Eindelijk ben ik er geweest. Ze hebben een aparte veggie kaart, waar je even om moet vragen. Vooraf komt niet-veggie kroepoek, ik heb niet om andere gevraagd vanwege weinig kroepoek behoefte.
Er zijn een boel veggie curries om uit te kiezen en dan nog roerbakdingen, een interessant gerecht met gepaneerde groenten in een pepersaus, allerlei salades, soepen en hapjes. Eigenlijk moet je hier dus met veel mensen heen, of vaker naar toe.
Ik deed niet de groene curry-check (normaal bestel ik bij een Thai meestal groene curry) maar nam een plattelandscurry met bamboe, tofu, Thaise aubergine, etc (15 euro). Erbij om te delen een papayasalade (10 euro).
Beide erg lekker en genoeg. De curry was niet scherp, de salade wel, ik weet niet hoe het met de pepertjes was aangegeven op de kaart maar ik dacht dat er stond dat de curry juist wel pittig moest zijn en de salade niet, maakte mij niet veel uit, maar als je dat dus belangrijk vindt (omdat je wel of juist niet scherp wilt eten) is het handig even na te vragen bij de bediening hoe scherp iets is dat je besteld. Een mooi 4 gangen menu voor 25 euro behoorde trouwens ook tot de mogelijkheden en aan afhalen doen ze ook. Aanrader. De bediening was correct maar niet heel erg geinteresseerd.