Vegatopia Forum

Anti-oxidant water booster

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline IneN

  • ****
  • 873
  • Geslacht: Vrouw
Anti-oxidant water booster
« Gepost op: 07 mei 2008, 13:29:31 »
Gisteren kocht ik in Paris XL Anti-oxidant water booster van dr. Brandt.

De water booster (in 3 smaken: Lemon, Original en Pomegranate - die ik kocht-) helpt de huid te herstellen en vertraagt het verouderingsproces van binnenuit door vrije radicalen te bestrijden met antioxidanten.

Eén volle pipet water booster, de aanbevolen dagelijkse dosering, staat gelijk aan 15 kopjes groene thee.

Het goedje was niet goedkoop, maar ik ken een aantal mensen die het al enige tijd gebruiken (en meebrachten uit NY) en hun huid heeft (en nog steeds) heel goed gereageerd op dit drankje.

Iemand anders hier nog ervaring mee? (geen venietigende commentaren liefst, ik ben gewoon benieuwd naar ervaringen van iemand die dit ook gebruikt).

Ik kocht het trouwens ook voor moederdag, voor mijn moeder dus. Wat origineler dan een flesje parfum.
En je drinkt daarbij ook zéker 'je 2 liter water per dag'!

Offline koekje

  • *****
  • 2.503
  • Geslacht: Vrouw
Re:Anti-oxidant water booster
« Reactie #1 Gepost op: 07 mei 2008, 14:30:27 »
Maar is het parfum of om te drinken? Ik ben wel nieuwsgierig, heb je een linkje van het product? (Ik zal geen dingen roepen over extra duur kraanwater  :P )
'Never eat more than you can lift' - Miss Piggy

Offline IneN

  • ****
  • 873
  • Geslacht: Vrouw
Re:Anti-oxidant water booster
« Reactie #2 Gepost op: 07 mei 2008, 15:56:42 »
Het is een flesje met een goedje dat je met water moet mengen, het is om op te drinken dus, niet om jezelf mee te besprenkelen (dat kan je doen, ik denk niet dat het schadelijk is, maar je hebt er niet veel aan denk ik ;) ) :D .

Omdat het in Amerika wel al eventjes geďntroduceerd is, vind ik vooral veel engelstalige sites over deze anti-oxidant.
'Wetenschappelijke'/gezondheidstermen zijn mij dan altijd een groot raadsel wegens te moeilijk, maar aangezien ik een aantal mensen ken die er goed bij af zijn, door het elke dag drinken van dit spul, heb ik het ook maar gekocht.

Je kan er maar eens een fijn, fris (zomer ;) )huidje van krijgen!

Linkje: http://www.drbrandtskincare.com/product.php?pk=58

Kusje

Ps. Mama vindt het vast een leuk cadeau EN ik heb broer de helft laten betalen ;D ("oooh jij hebt nog niets, betaal dan de helft van mijn cadeautje, dan is het van ons twee").

http://www.drbrandtskincare.com/products.php?ck=11 Hier zie ik net dat er in Amerika nog 2 extra smaken bestaan (waarschijnlijk beter smaken dan lemon en original die hier verkrijgbaar zijn ;) ).

Ze kosten er ook 'maar' 35 dollar per flesje, hier kosten ze 40 euro per flesje. Ik moet dringend nog eens naar NY.
« Laatst bewerkt op: 07 mei 2008, 15:59:04 door IneN »

Offline IneN

  • ****
  • 873
  • Geslacht: Vrouw
Re:Anti-oxidant water booster
« Reactie #3 Gepost op: 07 mei 2008, 16:01:07 »
Ohja:

Full Ingredient list

Green Tea Extract (leaves)

(minimum 90% polyphenols
50% EGCG) 75 mg †

Pomegranate extract (fruit) 50 mg †

White tea extract (leaves)

(minimum 80% polyphenols
40% EGCG) 25 mg †

Lo han extract (fruit) 70 mg †

Lotus extract (leaf) 20 mg †

Grape seed extract (min. 95% polyphenols) 15 mg †

Elderberry extract (fruit) 5 mg †

Other Ingredients: Purified Water
Vegetable Glycerin
Natural Pomegranate Flavor .

Offline koekje

  • *****
  • 2.503
  • Geslacht: Vrouw
Re:Anti-oxidant water booster
« Reactie #4 Gepost op: 07 mei 2008, 16:30:58 »
Gedestileerd water? :o  Of is dat clarified water?

Maar het is gewoon geconcentreerde groene thee, begijp ik eruit? Ik vind het wel poepduur. Ik denk dat iedere dag dezelfde hoeveelheid water zonder dat spul net zo gezond is, en dezelfde gezondheidsvoordelen geeft.
Maar als moeders wel van dat soort cadeautjes is, is het wel leuk natuurlijk.
'Never eat more than you can lift' - Miss Piggy

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Anti-oxidant water booster
« Reactie #5 Gepost op: 07 mei 2008, 16:34:55 »
Ik had er al eerder over gelezen, maar ik vind het nogal placeboërig klinken. Ik vind placeboëffecten ook prima als je daar een gladde huid van krijgt, maar er zijn goedkopere.

Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline IneN

  • ****
  • 873
  • Geslacht: Vrouw
Re:Anti-oxidant water booster
« Reactie #6 Gepost op: 07 mei 2008, 16:35:59 »
Gedestileerd water? :o  Of is dat clarified water?

Maar het is gewoon geconcentreerde groene thee, begijp ik eruit? Ik vind het wel poepduur. Ik denk dat iedere dag dezelfde hoeveelheid water zonder dat spul net zo gezond is, en dezelfde gezondheidsvoordelen geeft.
Maar als moeders wel van dat soort cadeautjes is, is het wel leuk natuurlijk.

Bij mij heeft water niet hetzelfde effect, hoor :)

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Anti-oxidant water booster
« Reactie #7 Gepost op: 07 mei 2008, 16:57:57 »
Gedestileerd water? :o  Of is dat clarified water?
Ik denk dat dat distilled water is. Purified zal wel door een paar filters gehaald zijn. Tegen microben, metalen, dat soort gein.

Citaat
Maar het is gewoon geconcentreerde groene thee, begijp ik eruit?
Ik kan hier niet helemaal uit afleiden of bijvoorbeeld de caffeine uit de theebladeren er ook nog in zit. Ze zouden ook zomaar geextraheerd kunnen hebben met iets anders dan water.

Het gaat hier duidelijk om de polyfenolen, die als anti-oxidant (zouden) werken.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Selly

  • *****
  • 30.776
Re:Anti-oxidant water booster
« Reactie #8 Gepost op: 07 mei 2008, 18:42:20 »
Misschien meer een discussie voor 't subforum 'lekker gezond'?  :)
,,,,فلافل

Offline IneN

  • ****
  • 873
  • Geslacht: Vrouw
Re:Anti-oxidant water booster
« Reactie #9 Gepost op: 07 mei 2008, 20:01:49 »
Gedestileerd water? :o  Of is dat clarified water?
Ik denk dat dat distilled water is. Purified zal wel door een paar filters gehaald zijn. Tegen microben, metalen, dat soort gein.

Citaat
Maar het is gewoon geconcentreerde groene thee, begijp ik eruit?
Ik kan hier niet helemaal uit afleiden of bijvoorbeeld de caffeine uit de theebladeren er ook nog in zit. Ze zouden ook zomaar geextraheerd kunnen hebben met iets anders dan water.

Het gaat hier duidelijk om de polyfenolen, die als anti-oxidant (zouden) werken.

Er staat op 'caffeine free'.
@ Selly: 'lekker gezond' is beter, ja.