Hoi iedereen,
Sinds een tijdje heb ik nachtdienst. Het valt me erg zwaar want de enige shoarmazaak met falafel die dan nog open is, heeft helemaal geen lekkere falafel, al helemaal geen ander vega-eten en zo rond een uur of drie krijg ik MEGA GROTE ERGE REUZE honger...
Dus nu ben ik aangewezen op de magnetron op mijn werk. Maar opgewarmd eten is lang zo lekker niet, en vaak eet ik mijn meegenomen prakkie maar half op. Vervelend ook dat echt lekkere dingen om mee te nemen, voor in de salade of zo, in de winter moeilijk verkrijgbaar zijn.
Heeft iemand hier nog opwarm tips? Dingen met aardappelen bevallen mij wel, maar rijst is echt niet-te-eten!!, in het geheel niet omdat het aan wormen doet denken, wat op mijn werk bijzonder nare associaties met zich meebrengt.
Noodles zijn dus echt nono's. Pasta is opgewarmd niet echt bijzonder lekker en vooral glibberig en macaroni doet dan toch weer aan die
denken.
Ik ben dus (denk ik??) aangewezen op de oude hollandse stamppotkost, maar dat gaat na een weekje hogelijk vervelen. Niet weer zuurkool of andijviestamp
HELP HELP HELP