Hallo, ik heb nu eindelijk ook eens bij de Wankele Tafel gegeten, was er al een paar keer langsgelopen maar ik kreeg mijn vriend niet mee naar binnen.... nu dus gisteren met een vriendinnetje geweest. Ik had de schotel met "rijst- kerrie/linzen saus en tempé en taugé -pindasaus en gebakken banaan". Er was ook nog sla en worteltjesrasp bij. Ik vond hem echt erg lekker ! Mijn vriendin had de indiase curry en ze heeft echt alles opgegeten
( bijna het bord ook), en dat zegt wel wat, want als ik normaal gesproken eens ergens met haar ga eten dan eet ze als een zieke kip, ze heeft dan ook een lactose-intolerantie en kan ook niet tegen al te vette dingen, maar dit ging dus schoon op ! had ik nog nooit gezien, haha. Ik zag wel dat de gerechten er van een afstandje een beetje hetzelfde uitzien ( beetje "bruin" aanzien) maar de smaak was prima. En ook flinke porties. Alleen is het dus inderdaad basic qua inrichting, ook geen muziekje, maar het stoorde me niet. Vriendelijke bediening ! oh ja, ik heb de indruk dat de kaart inderdaad niet al te vaak wisselt, er stonden iets van 6 gerechten op. maar eer je die allemaal geprobeerd hebt... en dan nog verschillende toetjes, waarbij dus ook opviel dat er niks met soja ofzo bij was ( voor de veganisten of lactose intoleranten onder ons). wij hebben overigens geen toetje genomen omdat we vol zaten. Groetjes Agnes