Vegatopia Forum

Pantoffels

Odd Eye

Pantoffels
« Gepost op: 31 oktober 2006, 11:28:58 »
Hallo iedereen, ik heb een vraagje. Nou, eigenlijk wil ik jullie mening hierover weten. Ik heb gisteren van mijn moeder pantoffels gekregen, omdat ik gevraagd had of ze die een keer mee wilde nemen als ze ze ergens kon vinden. Heel aardig van haar dat ze dat voor me wilde doen, maar nu kwam ik erachter dat er op de zool van die pantoffels een sticker zat waarop stond:''Van echt varkensleer''.

Wat moet ik nu doen? Ik vind het een beetje lullig om ze nu niet te gaan dragen. Wat moet ik volgens jullie doen?

Online Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.929
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Pantoffels
« Reactie #1 Gepost op: 31 oktober 2006, 11:42:43 »
Dat hangt er vanaf hoe je tegenover leer staat. Wil je absoluut geen producten met leer? Of wil je het alleen zoveel mogelijk vermijden? In het eerste geval kun je proberen dat uit te leggen aan je moeder. Misschien heeft ze het bonnetje nog en kunnen de sloffen geruild worden. Als je erbij verteld dat het jouw fout is (want jij had het haar niet verteld) zal ze het vast niet zo'n probleem vinden.

In het laatste geval kun je ze gewoon dragen, en je moeder vertellen dat je vergeten had dat je liever leer vermijdt zodat ze daar voortaan rekening mee kan houden.

mjets

« Reactie #2 Gepost op: 30 november 2006, 18:49:35 »
Persoonlijk zou ik geen varkentjes onder mijn voetzolen wensen; en er iemand anders er blij mee maken, anders is het arme beestje echt voor jandoedel gestorven... moeders ;)
suk6 met je beslissing!

Offline Agnesje

• 278
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 17 december 2006, 12:39:27 »
Wat heb je nog gedaan met je pantoffels??

Mocht je ze nog aan je voetjes hebben, moet je er maar heel zuinig op zijn zodat ze lang mee gaan... beetje onlogische denkwijze misschien, maar als je er heeeeel lang mee doet das beter dan wanneer je ze snel weggooit.
Zoals een bal gehakt daar heb je maar 5 minuten plezier van ( dit geldt voor een vleeseter dan he, een vegetarier heeft daar waarschijnlijk uren ellende van in plaats van 5 minuten plezier..) maar van die sloffen kun je misschien nog lang plezier hebben...