Vegatopia Forum

Vegan Shoes Macbeth

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kurt007

Vegan Shoes Macbeth
« Gepost op: 30 januari 2007, 12:00:12 »
Ik ben op zoek naar een winkel of verkoper in België voor de vegan sneakers van Macbeth. Liefst in België.
Alle tips zijn welkom ook betreffende andere schoenen, kledij, ...
« Laatst bewerkt op: 30 januari 2007, 12:46:16 door kurt007 »

ES76

Re:Vegan Shoes Macbeth
« Reactie #1 Gepost op: 09 februari 2007, 11:38:12 »
Dag Kurt,

Macbeth-schoenen worden helaas maar weinig verkocht in Europa. Kijk maar eens op www.macbethshoes.com en klik dan op Find a Store.
Volgens www.attitudeholland.nl verkopen ze ook Macbeth, maar als je op het merk zoekt, vind je niets  ???

Je zou ook online kunnen bestellen via http://veganessentials.com
Moet je ze alleen wel even mailen wat de 'shipping rates' zijn, want die kunnen behoorlijk pittig zijn.
Op www.loserkids.uk.com kun je wellicht ook nog terecht.

Mocht je geïnteresseerd zijn in andere skate-merken (Macbeth is toch een skatemerk?) dan kun je ook terecht bij www.buyskateshoes.com. Als je daar 2 paar schoenen koopt (ze hebben vaak aanbiedingen) vallen de verzendkosten ook nog wel mee. Ze hebben onder meer Vans (die van Geoff Rowley zijn allemaal vegan) en I-Path (die hebben een aantal veganschoenen).
Voor mij (ik woon in Nederland) kwam het totaal van 2 paar schoenen (1 paar Vans en 1 paar I-paths) op 70 dollar plus 90 dollar verzendkosten via Fed Ex = 160 dollar = 128 euro, dus 64 euro per paar. Op zich prima te doen, omdat ik het aanbod vegan skateshoes in Amsterdam behoorlijk tegen vond vallen.
Volgende week krijg ik mijn schoenen geleverd, dus ik ben benieuwd.
Overigens kun je ook kiezen voor een goedkopere verzendoptie via de gewone post (50 dollar) maar dan krijg je geen tracking number en weet je maar nooit of en wanneer je je schoenen krijgt.

Goed, ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groeten,
Esther