Vegatopia Forum

Gloednieuwe Eco Dragons (USA) maar helaas...

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

VegaVera

Gloednieuwe Eco Dragons (USA) maar helaas...
« Gepost op: 13 juli 2006, 20:31:04 »
Hai piepels,

Wat was ik van de week blij dat ze zo snel (na nog geen week) al arriveerden uit de States (via Rawganique.com): mijn originele Eco Dragon hennep sandalen met zwarte bandjes. Joepie! Ik wilde ze meteen gaan dragen maar... ze bleken me een maat te klein!  :-\

Balen, echt wel, want met de vliegtuigvervoerkosten erbij waren ze niet goedkoop. En ik had ze nog wel zo precies omschreven wat mijn Europese maat was, 6 dus, ofwel 39. Nja... ze hadden wel hun best gedaan me een passend paar te sturen, want er staat maat 8 in de hielband. Blijkbaar sluit die maatindeling dus inderdaad helemaal niet aan bij de Europese.

Enniehoe. Nu zit ik met gloednieuwe vega-schoenen van hennep, exclusief model ook nog want de productie ervan stopt binnenkort of is al gestopt, en ik kan er alleen maar naar kijken!
Mijn schoondochter, veganiste, heeft helaas nog een wat grotere maat dan ik, dus die kan ik er ook al niet mee plezieren.  :frusty:

Heeft iemand hier behoefte aan de schoenen? Het is dus maat 38.
Ik zou het fijn vinden als tenminste IEMAND er deze zomer nog blij mee rond zou stappen.

Nee, mods, dit is geen advertentie, want ik geef ze dus weg.

Iemand?

Wel eerst komen passen hoor (dus ff mailen). Anders zit jij straks met hetzelfde probleem! :sadblue:

Offline Indira

  • ****
  • 520
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gloednieuwe Eco Dragons (USA) maar helaas...
« Reactie #1 Gepost op: 13 juli 2006, 22:33:23 »
ik heb op de site gekeken en zag wel wat mooie schoenen.. hoe duur is het om te verzenden en is het veel gedoe? duurt het lang voordat ze komen?
Za Zemiata!

VegaVera

Re:Gloednieuwe Eco Dragons (USA) maar helaas...
« Reactie #2 Gepost op: 14 juli 2006, 19:54:06 »
Hallo Irna!

De verzendkosten zijn 24 dollar, en het is heel simpel om via de site te bestellen (wel met een creditcard, maar dat weet je vast wel  :) )

Ik had ze zelf nog binnen een week in huis, maar ik weet niet of er ook verschil zit in zendingen. Misschien bestelde ik wel vlak voor het vervoer van een buitenlandse partij, je weet het niet.

Het zijn heel aardige mensen, ze sturen info mee over de schoenen enzo, en ze hadden in mijn geval echt moeite gedaan een passende Amerikaanse maat te vinden voor mijn Europese maat 6. Helaas was het dus toch een maat te klein. Nja. Die dingen gebeuren.

Succes in ieder geval!

Tip: meet je voet op en geef die maten door, misschien helpt het.

Offline Indira

  • ****
  • 520
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gloednieuwe Eco Dragons (USA) maar helaas...
« Reactie #3 Gepost op: 14 juli 2006, 22:33:06 »
ik heb EU maat 37 ong, dat is geloof ik maat 4? maar 24 dollar verzendkosten is toch wel best duur... bovenop de prijs van de schoenen dus..
Za Zemiata!