Vegatopia Forum

Vega yuppie nepleren tas

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

carpediem

Vega yuppie nepleren tas
« Gepost op: 28 mei 2006, 22:36:01 »
Hai,

Doordat ik een keurige carriere heb op kantoor hijs ik me door de weeks met regelmaat in apepakkie, maar nu is mijn tas kapot gegaan.
In het kader van mijn vega-zijn wil ik eigenlijk graag een ecologisch verantwoorde tas hebben, maar wel eentje waar ik mee aan kan komen...

heeft iemand enig idee waar je dat soort tassen kan halen??
alle tips welkom!!
« Laatst bewerkt op: 28 mei 2006, 23:07:32 door Hizikigrrrl »

Offline Anna

  • ***
  • 319
  • Geslacht: Vrouw
Re:vega yuppie nepleren tas
« Reactie #1 Gepost op: 28 mei 2006, 22:51:15 »
Hoi!

Ik vind zelf de site: www.mooshoes.com wel een erg leuke collectie hebben. Nou zie ik daar niet zoveel echte kantoor tassen maar wel eentje die daar misschien door kan gaan:

http://www.mooshoes.com/invoice_variant.cgi?rm=edit&product_id=144619

Ik zelf vind die bruine nep leren met blauw erg mooi!! Het is trouwens best wel duur, maar ik denk wel dat zo'n tas jaren mee gaat.

Verder zijn er erg leuke tassen die je kunt kopen via: www.fair21.com

ze hebben daar de ragbag. Gemaakt van afval plastic. Je hebt ze in verschillende kleuren combi's maar het zou kunnen dat dit wat te kleurig is voor een kantoor, maar alleen jij weet of je daar mee aan kunt komen op jouw werkplek!

http://www.fair21.com/index.php?cPath=23_32&osCsid=0e9481930a602f7e07ee932c2b60bfee

Mocht ik nog iets tegen komen dan meld ik het wel even...
« Laatst bewerkt op: 28 mei 2006, 22:52:25 door Anna »

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:vega yuppie nepleren tas
« Reactie #2 Gepost op: 28 mei 2006, 23:06:28 »

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:vega yuppie nepleren tas
« Reactie #3 Gepost op: 29 mei 2006, 18:31:05 »
www.esprit.nl

Daar zitten toch geen kantoortassen bij? En bij Wehkamp zie ik ook niet echt iets staan voor op kantoor, maar misschien zoek ik daar niet goed. Ja niet dat ik met een beter idee kom hoor, ik heb gister al zitten zoeken, en dacht dat een leervrije kantoor-tas wel makkelijk zou zijn, maar dat is helemaal niet makkelijk!
,,,,فلافل

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega yuppie nepleren tas
« Reactie #4 Gepost op: 29 mei 2006, 18:51:24 »
Ik weet niet waar een kantoortas precies aan moet voldoen, maar ik zie er zat leuke, nette tassen tussenstaan waar een boel in kan.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Vega yuppie nepleren tas
« Reactie #5 Gepost op: 29 mei 2006, 20:53:21 »
Oh dan heb ik niet goed gekeken  :)
,,,,فلافل

mirrie

Re:Vega yuppie nepleren tas
« Reactie #6 Gepost op: 31 mei 2006, 15:08:30 »
Ik hou van http://www.freitag.ch. Maar die hebben ook niet echt een representatieve kantoortas. Ze hebben wel mooie versies waar net een A4-blok inpast.

carpediem

Re:Vega yuppie nepleren tas
« Reactie #7 Gepost op: 05 juni 2006, 11:02:31 »
Hai,

Dank je wel voor de tips,
ik vind de grijze ragbag niet slecht, zolang ik die een beetje netjes weet te houden
 ;)

Maar wat ik eigenlijk zoek is je klassieke samsonitelook, (oerdegelijk dus) maar dan verantwoord haha...

Maar voor nu vind ik die ragbag als tussenoplossing prima

gr. CD

Offline Sam

  • ******
  • 7.148
Re:Vega yuppie nepleren tas
« Reactie #8 Gepost op: 05 juni 2006, 21:25:48 »
Samsonite maakt hele mooie nylon rugzakken voor laptops, die goed combineren met strakke pakken, ik heb er 5 jaar eentje gehad en net een nieuwe gekocht. Vooral handig als je niet van het handtasjes gebeuren bent. linkje
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light