Vegatopia Forum

Koks en co - Nijmegen

Offline Laurie

• 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Koks en co - Nijmegen
« Gepost op: 22 september 2005, 09:49:57 »
Gisteren met een vriendin bij Koks & Co (Nijmegen) gegeten, de vega dagschotel was superlekker: risottokroketjes met parmezaanse kaas en emmenthaler.  :kwijl: Het had een naam (iets met een s) maar die ben ik vergeten. Daarbij huisgemaakte friet en vooraf Turks brood met tzaziki. Lekker gegeten dus!

Offline Selly

• 30.783
Koks en co - Nijmegen
« Reactie #1 Gepost op: 22 september 2005, 16:30:41 »
risottokroketjes met parmezaanse kaas en emmenthaler.  :kwijl: Het had een naam (iets met een s) maar die ben ik vergeten.

Suppli di risotto?
,,,,فلافل

Offline Laurie

• 2.478
Koks en co - Nijmegen
« Reactie #2 Gepost op: 22 september 2005, 20:28:22 »
risottokroketjes met parmezaanse kaas en emmenthaler.  :kwijl: Het had een naam (iets met een s) maar die ben ik vergeten.

Suppli di risotto?

:yes: Ken je ze? Ik vond ze echt hemels!

Offline Selly

• 30.783
Koks en co - Nijmegen
« Reactie #3 Gepost op: 22 september 2005, 20:50:51 »

Suppli di risotto?

:yes: Ken je ze? Ik vond ze echt hemels!

ja!
Ik dacht dat een recept online stond op topia maar kan het 123 niet vinden.
Afijn, het is best te doen ze zelf te maken  :D
« Laatst bewerkt op: 22 september 2005, 20:52:59 door Selly »
,,,,فلافل

Offline Laurie

• 2.478
Koks en co - Nijmegen
« Reactie #4 Gepost op: 12 april 2006, 22:22:16 »
Ik at vandaag weer Suppli bij Koks en Co in Nijmegen. Ze stonden dit keer gewoon op de kaart (de vorige keer waren ze van het krijtbord/dagmenu) en waren wel ietsje minder lekker dan de vorige keer. Wat ik wel heel jammer vond was dat we als voorgerecht een schaaltje gemengde hapjes met Turks brood hadden besteld en dat er ansjovis door de groene olijven zat. Nou ga ik er niet dood aan maar ik verwacht toch niet dat olijven in ansjovis gemarineerd zijn, ik had het willen zeggen tegen de bediening maar dat ben ik vergeten.  :(