Vegatopia Forum

2004: Wie is de meest sexy vegetariėr/veganist ter wereld

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:2004: Wie is de meest sexy vegetariėr/veganist ter wereld
« Reactie #60 Gepost op: 23 juli 2004, 16:36:57 »
Ik heb een interview met orlando bloom gelezen waarin hij zei dat hij nooit vegetarier is geweest, hij at zowieso altijd vis, en volgens mij ook kip. Er werd zelfs weleens gezegd dat hij veganist was, ik vraag me echt af hoe dat gerucht de wereld in is gekomen!

Nou er zijn diverse interviewen die allemaal weer wat anders zeggen. Wat nou de echte is weet ik niet, maar ik had begrepen dat hij iig een periode het is geweest.

http://www.bestofbloom.com/surveys_details.cgi?sPollType=love
http://www.theorlandobloomfiles.com/articles/bighit02dec.html

Daar hebben ze het over dat hij vegetarier is en bij de laatste dat hij vegan is.

En hier staat iig van niet:
http://www.worldveganday.org/html/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=15

En hier staat dat die het niet meer is:
http://www.ivu.org/people/actors/bloom.html
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:2004: Wie is de meest sexy vegetariėr/veganist ter wereld
« Reactie #61 Gepost op: 30 juli 2004, 15:18:00 »
Ik hoorde dat Tobey Maguire helemaal geen echte vegetarier is, bah, heb ik mijn stem verkeerd besteed!

Toobs zat net bij Oprah en liet weten vegetarier te zijn. Het ging over afvallen en aankomen voor films, hij zei dat hij vega is en dus vooral tofu en noten eet. En macaroni met kaas op zondag.



TessaJane

Re:2004: Wie is de meest sexy vegetariėr/veganist ter wereld
« Reactie #62 Gepost op: 30 juli 2004, 23:26:33 »
Gavin Rossdale en Daniel Johns.

No doubt about it.
 :P

laura123

Re:2004: Wie is de meest sexy vegetariėr/veganist ter wereld
« Reactie #63 Gepost op: 03 augustus 2004, 17:43:26 »
en wat te denken van Ellen Degeneres?? Waarom staat die er niet bij???

Miemp

Re:2004: Wie is de meest sexy vegetariėr/veganist ter wereld
« Reactie #64 Gepost op: 06 augustus 2004, 10:28:48 »
Citaat

Ik miste wel altijd de jongens van The Levellers op veggie-lijstjes, dat leken me van die typische werledverbeterende, ecologisch verantwoorde mensen namelijk. Vanmiddag heb ik even research gedaan en er is gebleken dat drie van de vijf vega zijn (Jeremy, Jon en Charlie).
Hč. Mijn wereldbeeld hoeft niet bijgesteld. :)
Overigens, niet de meest sexy personen op aarde hoor, zij. ;) Alhoewel ik Jeremy vroeger wel leuk vond. :)
jaaaaaa... ze zijn intussen wat ouder en dikker geworden, maar nog altijd ERG leuk de heren Volgens mij is Jeremy intussen de enige die nog echt veggie is.

Offline Sander

  • ******
  • 5.528
  • Geslacht: Man
Re:2004: Wie is de meest sexy vegetariėr/veganist ter wereld
« Reactie #65 Gepost op: 06 augustus 2004, 10:38:16 »
en wat te denken van Ellen Degeneres?? Waarom staat die er niet bij???

Het gaat om de verkiezing van de meest sexy vegetariėr, niet om de verkiezing van de meest irritante tv-persoonlijkheid ooit.

“it's strange how life makes sense in time...”

Miemp

Re:2004: Wie is de meest sexy vegetariėr/veganist ter wereld
« Reactie #66 Gepost op: 06 augustus 2004, 10:40:51 »
Citaat
Het gaat om de verkiezing van de meest sexy vegetariėr, niet om de verkiezing van de meest irritante tv-persoonlijkheid ooit.
Iedereen heeft recht op zijn/haar eigen mening, natuurlijk, maar ik vind Ellen enorm grappig, intelligent, nooit te beroerd om voor haar mening uit te komen... mijn stem had ze ook gekregen hoor

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:2004: Wie is de meest sexy vegetariėr/veganist ter wereld
« Reactie #67 Gepost op: 06 augustus 2004, 10:44:56 »
Tsja, als dat iemand voor jou sexy maakt ok, maar grappig, intelligent en nooit te beroerd om voor je mening uit te komen. Zo zou je Theo van Gogh ook kunnen omschrijven, maar sexy is toch wat anders vind ik...
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Sander

  • ******
  • 5.528
  • Geslacht: Man
Re:2004: Wie is de meest sexy vegetariėr/veganist ter wereld
« Reactie #68 Gepost op: 06 augustus 2004, 10:45:53 »
Ach, deze verkiezing is niets meer en niets minder dan een ordinaire vleeskeuring, en puur op het uiterlijk afgaande mag je toch wel stellen dat deze Ellen, in het oog van het gros der mensen, niet echt sexy te noemen is, toch?

Daarnaast is het nieteens zeker of ze wel vego is, dus links naar bewijzen zijn natuurlijk altijd welkom.
“it's strange how life makes sense in time...”

Offline Sander

  • ******
  • 5.528
  • Geslacht: Man
Re:2004: Wie is de meest sexy vegetariėr/veganist ter wereld
« Reactie #69 Gepost op: 06 augustus 2004, 10:46:32 »
Tsja, als dat iemand voor jou sexy maakt ok, maar grappig, intelligent en nooit te beroerd om voor je mening uit te komen. Zo zou je Theo van Gogh ook kunnen omschrijven, maar sexy is toch wat anders vind ik...

 :O
“it's strange how life makes sense in time...”

Miemp

Re:2004: Wie is de meest sexy vegetariėr/veganist ter wereld
« Reactie #70 Gepost op: 06 augustus 2004, 10:47:16 »
Ja, (intelligente) humor vind ik enorm sexy, zo'n "mooi" leeg gezicht doet me weinig. Maar, okay je hebt gelijk, es gibt Grenzen, ...Theo van Gogh!! :O


Miemp

Re:2004: Wie is de meest sexy vegetariėr/veganist ter wereld
« Reactie #71 Gepost op: 06 augustus 2004, 10:54:39 »
Ohja wat Ellens veggie-ness betreft, quote op de internetmoviedatabase:
"I'm a lesbian, an Aquarian, and a vegetarian."
Wat sexy betreft-> ik val niet op vrouwen, doorgaans, maar ik vind haar best aantrekkelijk...
Maar verder op de "vleesmarkt" kijkend-> wat zijn we in goed gezelschap, wat een hoop celeb-veggies!!

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:2004: Wie is de meest sexy vegetariėr/veganist ter wereld
« Reactie #72 Gepost op: 06 augustus 2004, 10:58:01 »
Humor is zeker sexy :kwijl: en het verschil tussen mooi en aantrekkelijk kan ook duidelijker aangeduid worden bij zo'n wedstrijd natuurlijk.

Maar goed op zowel Ellen als Theo zou ik het niet kunnen, hoe grappig en intelligent ook :nooo:
Sin chile, no tiene chiste!

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:2004: Wie is de meest sexy vegetariėr/veganist ter wereld
« Reactie #73 Gepost op: 22 augustus 2004, 00:15:14 »
Alicia Silverstone & Andre 3000 (Outkast) zijn uitverkoren. Ze hebben er een filmpje over gemaakt. Zitten nare beelden uit de bioindustrie in, waardoor het niet voor iedereen zo geschikt is.

« Laatst bewerkt op: 22 augustus 2004, 00:15:58 door J@n »

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:2004: Wie is de meest sexy vegetariėr/veganist ter wereld
« Reactie #74 Gepost op: 22 augustus 2004, 00:21:19 »
Zitten nare beelden uit de bioindustrie in, waardoor het niet voor iedereen zo geschikt is.
Ja, ze weten wel hoe ze het moeten aanpakken, he?
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Piek

  • *****
  • 2.510
  • Geslacht: Vrouw
Re:2004: Wie is de meest sexy vegetariėr/veganist ter wereld
« Reactie #75 Gepost op: 22 augustus 2004, 00:23:57 »
ik denk dat mijn vriend speciaal voor deze 'wedstrijd' zich een paar dagen geleden bekeerd heeft tot het vegetarisme  :O, en hij wint natuurlijk  :-*, maar Michael Franti (Spearhead) is een goede tweede  ;)
Eet gezond & eet taartjes

Offline Anya

  • ****
  • 737
  • Geslacht: Vrouw
Re:2004: Wie is de meest sexy vegetariėr/veganist ter wereld
« Reactie #76 Gepost op: 22 augustus 2004, 14:31:44 »
Alicia Silverstone & Andre 3000 (Outkast) zijn uitverkoren. Ze hebben er een filmpje over gemaakt. Zitten nare beelden uit de bioindustrie in, waardoor het niet voor iedereen zo geschikt is.

Zó naar zijn die beelden nu ook weer niet, vind ik. Als je het nieuws aankan, kan je hier ook wel tegen. Ik vind het een goed filmpje.

Offline Piek

  • *****
  • 2.510
  • Geslacht: Vrouw
Re:2004: Wie is de meest sexy vegetariėr/veganist ter wereld
« Reactie #77 Gepost op: 22 augustus 2004, 21:53:38 »
Zitten nare beelden uit de bioindustrie in, waardoor het niet voor iedereen zo geschikt is.

ja, ik vond het best naar! ook al heb ik al meer van dit soort beelden gezien, het blijft schokkend, maar ik geef ook toe: het kan nog veel confronterender.

YO Andre 3000, ik wist niet eens dat hij veggie was. Tof! 'Roses really smell like....'

piek
Eet gezond & eet taartjes

nicole

Re:2004: Wie is de meest sexy vegetariėr/veganist ter wereld
« Reactie #78 Gepost op: 13 oktober 2004, 15:17:41 »
Ehhh Eddy Vedder zanger van Pearl Jam is al ruim 20 jaar veggie.
Oke vroeger een lekker ding nu misschien iets minder.
Maar het is tenminste een vent die ergens voor staat.
Sorry maar als mensen hier moby als sexy man gaan invullen nou dan kan eddy er ook bij!