Vegatopia Forum

Moord en brand

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Moord en brand
« Reactie #100 Gepost op: 11 juli 2004, 19:09:01 »
Goed, het laatste woord: Sander had gelijk dat je veel aannames doet. Uit bovenstaande verhaal blijkt ook dat je aannames doet die nergens op gebaseerd zijn, aangezien je me meningen (en motieven) toewijst over onderwerpen waar ik me niet over uitgelaten heb. Dat geef je min of meer toe. Nu nog inzien dat dat irritant is, en je begrijpt mijn voorgaande uitspraken. Hopelijk laat je het voortaan na.

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Moord en brand
« Reactie #101 Gepost op: 11 juli 2004, 19:16:46 »
Zoals ik al zei wek je bij mij die indruk wel. Je hebt ook nergens beweert het ermee oneens te zijn. Dat op zich zegt niet, maar als daarbij komt dat je niet op mijn kritische kanttekening (namelijk dat het eenzijdige berichtgeving zou zijn) ingaat maar je het wel nodig vind om je vrijwel direct te bemoeien met "mijn manier van posten", dan vind ik het geen vreemde conclusie.
En als je er ook eens rekening mee houdt dat het zowat enige wat jij vanaf het begin op dit forum hebt gedaan negatief commentaar leveren op het forumbeheer en de "populaire gebruikers" is?

Ik snap niet dat als het je hier niet bevalt je gewoon niet wegblijft. Dit forum heeft duidelijk niet de juiste instelling voor jou, en ik snap niet wat jouw motief is om dat toch te proberen veranderen.

En laat alsjeblieft die superieure houding achterwege dat je ons helemaal doorhebt en ons wel eens zal helpen reflecteren. Dat is nog het meest irritante van alles.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Moord en brand
« Reactie #102 Gepost op: 11 juli 2004, 19:24:54 »
[bla bla bla]

Grrr, ik mocht het laatste woord!  :angry6:

Offline Sil

  • Godswonder
  • ***
  • 452
  • Geslacht: Man
Re:Moord en brand
« Reactie #103 Gepost op: 11 juli 2004, 23:22:46 »
mensen, waar gaat dit over? Moord en brand? jullie lijken het alleen maar over elkaars manier van posten te hebben en over andere eigenschappen van elkaar. Vermoeiend om te lezen gewoon. Bovendien snap ik er helemaal niets van, van wat jullie zeggen.
:koffie: 35, nog steeds veg@

Altruism

Re:Moord en brand
« Reactie #104 Gepost op: 12 juli 2004, 21:00:10 »
mensen, waar gaat dit over? Moord en brand? jullie lijken het alleen maar over elkaars manier van posten te hebben en over andere eigenschappen van elkaar. Vermoeiend om te lezen gewoon. Bovendien snap ik er helemaal niets van, van wat jullie zeggen.

Je zegt er niets van te snappen, en daarbij wordt je er moe van en toch lees je het en reageer je zelfs? En dat nog wel nàdat we er al uit waren (iig voor nu). Kijk, dat snap ik dan weer niet.

Poek, laatste woord?

suussie

Re:Moord en brand
« Reactie #105 Gepost op: 12 juli 2004, 21:25:38 »
Je zegt er niets van te snappen, en daarbij wordt je er moe van en toch lees je het en reageer je zelfs? En dat nog wel nàdat we er al uit waren (iig voor nu). Kijk, dat snap ik dan weer niet.

Misschien las Sil deze draad vandaag pas, mag hij dan niet meer reageren omdat jullie er zogenaamd uit zijn?

Wat een arrogantie...

Altruism

Re:Moord en brand
« Reactie #106 Gepost op: 12 juli 2004, 21:36:18 »
Je zegt er niets van te snappen, en daarbij wordt je er moe van en toch lees je het en reageer je zelfs? En dat nog wel nàdat we er al uit waren (iig voor nu). Kijk, dat snap ik dan weer niet.

Misschien las Sil deze draad vandaag pas, mag hij dan niet meer reageren omdat jullie er zogenaamd uit zijn?

Wat een arrogantie...


Nergens staat dat iemand niet mag reageren. Er staat dat ik het vreemd vind dat iemand dan toch gaat posten.

suussie

Re:Moord en brand
« Reactie #107 Gepost op: 12 juli 2004, 21:37:34 »
Waarom moet je dat vreemd vinden? Wat heb jij er mee te maken of iemand wel of niet iets post?  ???

Altruism

Re:Moord en brand
« Reactie #108 Gepost op: 12 juli 2004, 21:39:39 »
Waarom moet je dat vreemd vinden? Wat heb jij er mee te maken of iemand wel of niet iets post?  ???

Waarom zou ik dat niet vreemd mogen vinden en waarom zou ik er niets mee te maken daar het (deels) aan mij gericht is?? Rest nog de vraag, wat heb jij er mee te maken? Maar dat antwoord weet ik wel, maar het is niet relevant om te posten op dit forum.
« Laatst bewerkt op: 12 juli 2004, 21:40:05 door Altruism »

suussie

Re:Moord en brand
« Reactie #109 Gepost op: 12 juli 2004, 21:52:41 »
Maar dat antwoord weet ik wel, maar het is niet relevant om te posten op dit forum.

Dan weet je meer dan ik.

Altruism

Re:Moord en brand
« Reactie #110 Gepost op: 12 juli 2004, 21:55:25 »
Maar dat antwoord weet ik wel, maar het is niet relevant om te posten op dit forum.

Dan weet je meer dan ik.

Dus je weet niet wat je ermee te maken hebt (en dus wellicht ook niet waarom je zonet reageerde)?  ??? Nou, da's helemaal fraai dan...
« Laatst bewerkt op: 12 juli 2004, 21:56:34 door Altruism »

suussie

Re:Moord en brand
« Reactie #111 Gepost op: 12 juli 2004, 22:03:59 »
Je begrijpt me niet, laat maar zitten.



 :-X

Altruism

Re:Moord en brand
« Reactie #112 Gepost op: 12 juli 2004, 22:12:13 »
Je begrijpt me niet, laat maar zitten.



 :-X

OK, dan laat ik het wel rusten...  :-\

Poek?

Offline Sil

  • Godswonder
  • ***
  • 452
  • Geslacht: Man
Re:Moord en brand
« Reactie #113 Gepost op: 12 juli 2004, 22:26:28 »

Je zegt er niets van te snappen, en daarbij wordt je er moe van en toch lees je het en reageer je zelfs? En dat nog wel nàdat we er al uit waren (iig voor nu). Kijk, dat snap ik dan weer niet.


Ja, ik werd er zó moe van dat ik de laatste paar berichten maar niet meer gelezen had ;D
:koffie: 35, nog steeds veg@

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Moord en brand
« Reactie #114 Gepost op: 13 juli 2004, 00:25:18 »
Ik denk dat Sil min of meer aangaf dat discussies soms alleen interessant zijn voor de deelnemers, en voor buitenstaanders (hij in dit geval) vermoeiend. Het kan soms best nuttig zijn voor een buitenstaander om dat aan te geven, al was het in dit geval wel mosterd na de maaltijd.

(en ik post dit eigenlijk ook alleen maar om het laatste woord te hebben)