Vegatopia Forum

Den Haag - Veggies on fire

Offline myrsky

• 137
  • Geslacht: Man
Den Haag - Veggies on fire
« Gepost op: 12 april 2013, 15:06:05 »
Den Haag - de place to be ? Blijkbaar opent er vandaag alweer iets nieuws en interessants, gaat er iemand proefen en mag berichten ?

https://www.partijvoordedieren.nl/recent/news/i/7311?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Offline MaartenP

• 191
Re:Den Haag - Veggies on fire
« Reactie #1 Gepost op: 08 mei 2013, 15:12:26 »
Ik ga vanavond proeven :)

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #2 Gepost op: 08 mei 2013, 17:02:00 »
Ik ga vanavond proeven :)

Ben benieuwd!
,,,,فلافل

Offline MaartenP

• 191
« Reactie #3 Gepost op: 09 mei 2013, 11:33:46 »
Nou, het was wel geslaagd! Gelukkig had ik op tijd gereserveerd, want ik hoorde dat ze voor ze open gingen al vol zaten.

Als voorgerecht had ik de geroosterde rode bieten met peer, en mijn tafelgenoot de gefrituurde tempeh. Allebei echt erg lekker. Ik vind bieten normaal niet zo bijzonder, maar deze waren echt heel lekker. De tempeh was echt super.

Voor het hoofdgerecht moesten we even wachten vanwege de drukte, maar we kregen een biertje en wat tomaatjes van het huis dus dat vonden we wel best.

Als hoofdgerecht had ik de bonenschotel, en mijn tafelgenoot de chipotle burger met aardappeltjes. Het klinkt nogal simpel, maar ze hadden er echt iets bijzonders van gemaakt, zowel qua smaak als opmaak van de borden. Heel erg goed gekruid ook naar mijn smaak, lekker pittig en je proeft de gerookte pepers, maar niet te overdreven. Het enige kleine minpuntje ws dat de salade hetzelfde was als bij het voorgerecht, maar daar hebben wel meer restaurants last van.

Ik had als nagerecht de citroencke met frambozensaus. Die frambozensaus was weer een hoogtepunt. Maar hoewel het voor-en hoofdgerecht prima porties waren was de cake wel ietwat klein, lag misschien ook aan mij want ik ben wel een flinke eter :)

Na afloop nog een beetje nagepraat met de super enthousiaste eigenaren. Je merkt echt in alles hun passie, en ze zijn terecht echt trots op hun mooie zaak. Ik kreeg ook nog een peper mee voor thuis.  ;D

Vond het bij elkaar echt een heel goeie ervaring, en ga zeker vaker langs. Hoewel een ander puntje is dat de kaart niet heel omvangrijk is, maar ik geloof dat er zo nu en dan wel gewisseld gaat worden.

Offline lieve lijn

• 4.047
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4 Gepost op: 22 mei 2013, 15:42:35 »
klinkt erg goed! misschien lief maar eens lief aankijken ;)
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
« Reactie #5 Gepost op: 09 juli 2013, 09:22:35 »
Dit restaurant zit heel erg in de buurt van mijn logeeradres zag ik gister. Ga er dus ook vlug langs.