Vegatopia Forum

Kitchen classics-Vegetarische gerechten.

Offline Djooiss

• 1.843
Kitchen classics-Vegetarische gerechten.
« Gepost op: 30 september 2009, 10:27:46 »
Ik heb dit boek een week of 2 geleden voor 4, - gekocht bij zo'n boekenvoordeelwinkel. Eigenlijk als kado voor mijn carnivoor, zodat hij inspiratie heeft om voor mij te koken. Maar, ik vond het zo'n leuk boek dat ik het zelf gehouden heb. Het zijn makkelijke en vaak al wat bekendere recepten ( als je thuis bent in de vegetarische keuken) maar zeker een aanrader. Kent iemand van hier het én wat zijn jullie ervaringen? Wederom nog niks uitgekookt :(...

( isbn: 978-90-5426-444-6)
Life isn´t about waiting for the storm to pass..
it´s about getting out there and dancing in the rain

Offline veggiesara

• 225
  • Geslacht: Vrouw
    • Vegetarisch Ecologisch Leven
Re:Kitchen classics-Vegetarische gerechten.
« Reactie #1 Gepost op: 08 november 2009, 11:14:47 »
Ik heb nu al een jaar in mn bezit en eigenlijk nog niet veel uit gekookt (voornamelijk omdat ik nog veel andere nieuwe kookboeken gelijk gekocht had :p)..
Tips eruit zijn :
Bonda's - 10
Curry van erwten, ei en ricotta - 194 (smeuïg, dus als je daar niet echt van houdt, kies je beter een ander gerecht)
Tofoe in zwartebonensaus - 238
Cannelloni met spinazie en ricotta - 242 (heel simpel, had hier al eens een andere variant van gemaakt, maar deze is lekkerder)

Toevallig had ik het deze week uit mn kast gehaald, ben van plan er nog eens in te neuzen om volgende week er enkele dingen uit klaar te maken.. Dan laat ik die ook nog weten :)