Vegatopia Forum

Ekoplaza Breda(en andere biowinkels)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Edda

  • ***
  • 159
Ekoplaza Breda(en andere biowinkels)
« Gepost op: 26 september 2013, 21:42:16 »
goedenavond allemaal :)
ik vroeg me af of de ekoplaza in breda een beetje een ruime winkel is?
heb een aardig boodschappenlijstje liggen inmiddels dus wilde ik morgen maar eens op pad, ik heb geen bio/natuur/reform zaak in de buurt zitten, dus ik spaar meestal mijn boodschappen(specifieke dingen die ik bij de appie etc niet kan krijgen) op tot ik het gerechtvaardigd vind om er een eind voor te gaan rijden .
nu zag ik dat Ekoplaza deze week een flink aantal zaken in de aanbieding heeft  die op mijn lijstje staan ,  dus vroeg ik me af of het aannemelijk is dat de winkel in breda het meeste wel in het assortiment heeft.
ik zag dat er ook een estafette zit, dus daar kan ik eventueel ook nog langs.
mocht ik dan nog wat op mijn lijstje hebben staan dan kan ik op weg naar huis nog langs broeders in Oosterhout :P

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ekoplaza Breda(en andere biowinkels)
« Reactie #1 Gepost op: 26 september 2013, 22:46:58 »
Ik ken die Ekoplaza niet maar het lijkt me dat als het in de aanbieding is ze het sowieso wel hebben, dat is in ieder geval bij de Ekoplaza bij mij in de buurt wel het geval. Heb je verder nog hele rare dingen op je lijstje staan?

Offline Edda

  • ***
  • 159
Re:Ekoplaza Breda(en andere biowinkels)
« Reactie #2 Gepost op: 26 september 2013, 22:53:56 »
volgens mij niets wat ik niet bij een beetje standaard biowinkel zou moeten kunnen krijgen :?
moet alleen waarschijnlijk nog wel even een toko daar in de buurt zoeken of een turkse super (halloumi enzo )

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ekoplaza Breda(en andere biowinkels)
« Reactie #3 Gepost op: 26 september 2013, 22:59:06 »
Volgens mij zijn de meeste ekoplaza winkels wel redelijk groot, of in ieder geval nooit heel klein dus ik zou gewoon lekker gaan :)

Offline Edda

  • ***
  • 159
Re:Ekoplaza Breda(en andere biowinkels)
« Reactie #4 Gepost op: 26 september 2013, 23:01:10 »
ga ik ook maar eens gewoon doen
ik heb het adres van de ekoplaza en de estafette genoteerd en er inmiddels ook nog twee toko's aan toegevoegd, na morgen ben ik waarschijnlijk tot aan volgend jaar weer voorzien van de biowinkel en toko producten  :P

brenda_lelie

Re:Ekoplaza Breda(en andere biowinkels)
« Reactie #5 Gepost op: 26 september 2013, 23:13:01 »
De Ekoplaza is Breda is behoorlijk groot hoor!

Uhm ik bedoel de Estafette geloof ik, die in het Ginneken. De Ekoplaza zit meer in de stad en die is een stuk kleiner als ik het me goed herinner.
« Laatst bewerkt op: 26 september 2013, 23:15:20 door brenda_lelie »

Offline lieve lijn

  • ******
  • 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ekoplaza Breda(en andere biowinkels)
« Reactie #6 Gepost op: 27 september 2013, 17:01:05 »
idd de estafette is ruim de ekoplaza kleiner. Maar dat weet je vast ondertussen al.
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline Edda

  • ***
  • 159
Re:Ekoplaza Breda(en andere biowinkels)
« Reactie #7 Gepost op: 28 september 2013, 01:20:10 »
Ik weet het nog steeds niet  :nopompom:  moest nog even een pakje wegbrengen hier in het dorp en toen ik weer instapte om richting breda te gaan besloot het slot van de autodeur dat ie geen zin meer had.
Ben met 1 hand aan het stuur en de ander aan de deur naar de garage gereden en daar heb ik hem om half 6 weer op kunnen halen. Heb gelijk maar laten keuren lol.

Maar mogen alsnog die kant op.

Offline lieve lijn

  • ******
  • 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ekoplaza Breda(en andere biowinkels)
« Reactie #8 Gepost op: 01 oktober 2013, 13:16:28 »
nieuwe ronde nieuwe kansen ;)
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!