Vegatopia Forum

Deen haalt vega uit de schappen!

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Deen haalt vega uit de schappen!
« Gepost op: 05 november 2012, 10:52:56 »
Geachte meneer Vrolijk,
 
Wij ontvingen uw reactie, waarvoor wij u hartelijk danken. Wij stellen uw betrokkenheid zeer op prijs.
 
In reactie op uw vraag over de vegetarische producten kunnen wij u het volgende melden.
 
Wij hebben uw vraag doorgesproken met de verantwoordelijke inkoop. Op dit moment heeft onze inkooporganisatie Superunie besloten om de producten van  Alpro uit het assortiment te halen.

Wij begrijpen dat dit voor u een vervelende keuze is en daarom inventariseren wij op dit moment alle klachten rondom het saneren van de vegetarische producten van Quorn en Alpro. Wij bewaren uw verzoek, op het moment dat wij heel veel reacties krijgen op deze beslissing gaan wij één en ander opnieuw overwegen.
 
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en danken u nogmaals voor uw reactie.




PROTEST PROTEST PROTEST

Re:Deen haalt vega uit de schappen!
« Reactie #1 Gepost op: 05 november 2012, 10:57:03 »
Alpro? Verkopen ze die niet voldoende of geeft de fabrikant te weinig korting?
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Deen haalt vega uit de schappen!
« Reactie #2 Gepost op: 05 november 2012, 11:39:22 »
Bijna alle supermarkten hebben alpro al uit de schappen gehaald, maanden geleden. Op de fb van Alpro hadden ze het er wel over maar er werd geen reden gegeven. Het zal ongetwijfeld met geld te maken hebben.

Offline MaartenP

  • ***
  • 191
  • Geslacht: Man
Re:Deen haalt vega uit de schappen!
« Reactie #3 Gepost op: 05 november 2012, 15:37:56 »
Bij de Albert Heijn hebben ze nog gewoon Yofu en sojamelk van Alpro. De huismerk tofu van de AH lijkt ook verdacht veel op wat Alpro maakt.

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Deen haalt vega uit de schappen!
« Reactie #4 Gepost op: 05 november 2012, 16:18:05 »
Ik bedoelde eigenlijk de vleesvervangers van Alpro, had dit er even bij moeten zetten.
AH heeft wel tofu maar geen burgers die vegan zijn, daarom was ik zo blij met de dingen van alpro.

Offline MaartenP

  • ***
  • 191
  • Geslacht: Man
Re:Deen haalt vega uit de schappen!
« Reactie #5 Gepost op: 05 november 2012, 16:36:40 »
Ja, helemaal mee eens!