Vegatopia Forum

Quorn

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline greet

  • *****
  • 2.671
Re:Quorn
« Reactie #240 Gepost op: 08 september 2009, 14:21:14 »
Wel, ze hebben hem al een paar maanden. Maar ze wisselen nogal eens van assortiment, dus als je van plan bent om er helemaal van ver om te komen, laat dan iets weten. Zou erg zijn moest hij ineens weg zijn, hé  :-\.

Offline trashydiva

  • **
  • 78
  • Geslacht: Vrouw
    • FAIRyFAIR natuurlijke verzorging & fairtrade woondecoraties
Re:Quorn
« Reactie #241 Gepost op: 09 september 2009, 10:51:28 »
Ach, zo gaat het meestal, dus dat overleef ik wel :)

Ben ook meer dan 2 jaar opz oek geweest naar quorn hachee (niet de haché  ;) ) en ik was extra blij toen ik die vond.

Offline greet

  • *****
  • 2.671
Re:Quorn
« Reactie #242 Gepost op: 09 september 2009, 11:20:28 »
Wel, hier in Zoersel heb ik ze gisteren nog zien staan, voor de eerste keer, dus hier komen ze meer en meer, blijkbaar. Succes nog met je zoektocht in Nederland!

Zoetekauw

Re:Quorn
« Reactie #243 Gepost op: 18 november 2009, 12:33:56 »
ik ben ook erg hard op zoek naar de hachee maar nog niet gevonden:(

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.914
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Quorn
« Reactie #244 Gepost op: 25 maart 2013, 19:14:08 »
Ik zag een nieuw quornproduct bij de AH, balletjes, in een bakje ipv pakje. Vreemd genoeg kan ik er op www.quorn.nl niets over vinden.

Offline Dennis23

  • ***
  • 228
  • Geslacht: Man
Re:Quorn
« Reactie #245 Gepost op: 24 april 2013, 19:48:34 »
Ik zag een nieuw quornproduct bij de AH, balletjes, in een bakje ipv pakje. Vreemd genoeg kan ik er op www.quorn.nl niets over vinden.

Ik heb deze vandaag gekocht bij AH Amsterdam Bijlmer vestiging. Het is ook te koop bij AH Pampusweg, Muiden.Pampusweg 13, 1398 PT, Muiden. 2 verschillende smaken. Kost wel €2,99 (210 gram)

Dit product was al jarenlang ergens in het buitenland te koop. Het staat wel op een buitenlandse Quorn Website, ik kan me alleen niet meer herrineren welke land of ik kan me vergissen met een product van Quorn dat er zeer op lijkt.

Offline Monica

  • ***
  • 231
Re: Quorn
« Reactie #246 Gepost op: 15 september 2015, 00:04:38 »
Ik keek m'n ogen uit bij AH. Er waren ineens een heleboel nieuwe producten, waaronder veel van Quorn. Ik heb Quorn Chipolato worstjes gekocht. Ik zag ook wat oude vertrouwde producten die al een tijdje weg waren geweest (bij mijn supers) waaronder de nasiblokjes. De haché en rames (die ze volgens mij vroeger hadden) helaas niet gevonden.

Offline Vega-Robbie

  • ***
  • 144
  • Geslacht: Man
Re: Quorn
« Reactie #247 Gepost op: 19 september 2016, 21:10:33 »
Naast de uitbreiding bij AH is het assortiment geringer geworden, ten gunste van Tivall.

Vooral jammer vind ik het verdwijnen van de Quorn Southern Style burger en pepper steaks.

Het breedste assortiment vind je overigens bij JUMBO.
« Laatst bewerkt op: 26 februari 2017, 22:47:06 door Vega-Robbie »

Offline Windigo

  • ****
  • 525
  • Geslacht: Vrouw
Re: Quorn
« Reactie #248 Gepost op: 05 oktober 2016, 16:21:48 »
Ik keek m'n ogen uit bij AH. Er waren ineens een heleboel nieuwe producten, waaronder veel van Quorn. Ik heb Quorn Chipolato worstjes gekocht. Ik zag ook wat oude vertrouwde producten die al een tijdje weg waren geweest (bij mijn supers) waaronder de nasiblokjes. De haché en rames (die ze volgens mij vroeger hadden) helaas niet gevonden.

Die chipolata worstjes zijn nu een favoriet van mij :)
Nothing tastes like compassion feels

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re: Quorn
« Reactie #249 Gepost op: 08 januari 2019, 21:18:11 »
Er schijnen nieuwe producten van Quorn in de diepvries van Albert Heijn te zijn, las ik in Allerhande en zie ik ook op de Quornsite staan. Heeft iemand dat al geprobeerd?
,,,,فلافل

Online meisbaer

  • *****
  • 5.587
Re: Quorn
« Reactie #250 Gepost op: 09 januari 2019, 08:24:18 »
Nee nog niet, want vriezer is nogal vol. Wel het boterhambeleg. De net salami had meer smaak kunnen hebben, de boterhamworst met spinazie en chili is best oké.

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re: Quorn
« Reactie #251 Gepost op: 10 januari 2019, 09:40:41 »
Ja ik heb ze geprobeerd. De nuggets vonden we wel lekker maar de filets waren een beetje droog.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re: Quorn
« Reactie #252 Gepost op: 14 december 2020, 21:43:37 »
Ik probeerde de Supreme vegan Burger van Quorn (https://www.ah.nl/producten/product/wi469350/quorn-supreme-vegan-burger).
Ben niet zo van Quorn maar vond hem erg lekker. Gevonden in vriezer bij AH
,,,,فلافل

Online meisbaer

  • *****
  • 5.587
Re: Quorn
« Reactie #253 Gepost op: 15 december 2020, 00:41:53 »
Wij kopen helaas geen Quorn meer, want ik kan blijkbaar niet goed tegen champignons/schimels en dus ook niet tegen quorn. Jammer, want het is wel een gezonde en duurzame vleesvervanger.

Ik vond de Southern style burgers altijd erg lekker op een broodje, maar die hebben ze sowieso al een tijd niet meer.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re: Quorn
« Reactie #254 Gepost op: 17 mei 2024, 22:36:38 »
Ik had helemaal gemist dat Quorn niet meer verkocht wordt in NL en België.
https://www.foodagribusiness.nl/quorn-niet-langer-te-koop-in-nederland/
,,,,فلافل

Offline Sam

  • ******
  • 7.143
Re: Quorn
« Reactie #255 Gepost op: 18 mei 2024, 10:20:26 »
Was me ook niet opgevallen maar ik koop heel beperkt vleesvervangers. Interessante opmerking in the artikel dat je linkt: het alleenrecht op vleesvervangers met mycoproteïne is vervallen dus er komen er meer op de markt. Ik ken een vegetarier die heel gevoelig is hiervoor (er heel erg misselijk en ziek van wordt) en hoop wel dat dit duidelijk gelabeld wordt. Quorn vermijden was erg makkelijk, als mycoproteïne in andere vervangers gebruikt gaat worden, is dat lastiger.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Online meisbaer

  • *****
  • 5.587
Re: Quorn
« Reactie #256 Gepost op: 18 mei 2024, 23:06:26 »
Ik kan er ook niet supergoed tegen (champignons en schimmels). Maar wel jammer, want op zich is quorn best gezond.