Van de week at ik een broodje falafel bij Doner Company (020). Ik had dat een tijdje terug al eens eerder gedaan.Ik kreeg er nu ook kaas op (werd wel gevraagd eerst of ik dat wilde), dat leek me eerst raar, maar de kaas smolt mooi. Erbij kwam koolsalade, iets met uitjes, gewone salade, jalapeno's en 2 sauzen (hete en knoflook) en dus falafel. Die sauzen en jalapeno's waren heet. Allemachtig, ik kan heel goed tegen scherp eten, en ik vond dit ook lekker, maar dit is wel voor de gevorderde scherp-eten-eter zeg.
Zijn dat echt jalapenos? Ik eet daar wel vaak, maar die pepers zijn helemaal niet heet, meer net zoals die bij de Maoz.
Ik hoor op Twitter dat Charlie Chiu in 030 dicht is.
Citaat van: MaartenP op 30 oktober 2012, 17:11:42Zijn dat echt jalapenos? Ik eet daar wel vaak, maar die pepers zijn helemaal niet heet, meer net zoals die bij de Maoz. Bij het CS in Ams waren het zeker jalapeno's (ingemaakte). Welke pepers bij Maoz bedoel je, die Turkse groene? Deze zijn heter. Maar ik denk net wat minder heet dan de heetste groene saus bij Maoz (die met kruidnagel).
Citaat van: Selly op 03 november 2012, 11:23:20Ik hoor op Twitter dat Charlie Chiu in 030 dicht is.Huh? Ik was er een paar weken geleden nog en toen zat het stampvol. Ik ben er weggegaan omdat het te lang duurde voordat ik werd geholpen...