Vegatopia Forum

Happietaria

Offline Mariek

• 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Happietaria
« Gepost op: 21 november 2003, 22:34:13 »
Vanavond gingen Christiaan en ik gezellig bij de Happietaria (www.happietaria.nl/enschede) in Enschede eten. Ze waren pas net open, en daarom nog een beetje onwennig. We (ehm... Christiaan...) hadden niet gereserveerd, maar dat was geen probleem zei de jongen in zijn nette zondagse pak. Allebei de vegamaaltijd bestelt en alvast een drankje genomen. Ach, jammer nou, de vega maaltijd was niet ingekocht, want ze wisten niet dat er vega's kwamen eten. We konden wel de gekookte aardappelen met prei zonder vis nemen... Tja, misschien ook een beetje onze eigen schuld, omdat we niet gereserveert hebben, zei ik daarop. De zondagse jongen bloedserieus: "Ja, dat is zo". Toen gingen we maar weer. Ik was nog zo netjes om voor onze geconsumeerde drankje (cola en spa rood) te betalen, à 1,50 per glas, werd me gevraagd of ik ook nog een gift wilde geven! Nee dus.

't Is allemaal heel goed bedoelt, maar aan de uitvoering van het plan schort nog erg veel in Enschede. Laten we hopen dat het beter wordt. Maar ik ga er niet meer heen!
« Laatst bewerkt op: 29 november 2006, 23:00:06 door Sander »
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

heuve

Re:Happietaria
« Reactie #1 Gepost op: 28 november 2006, 14:23:35 »
Dit jaar draait er weer een Happietaria in Enschede (www.happietaria-enschede.nl). De opstart problemen zijn al weggewerkt en er is zelfs een volledig vegatarisch menu. Dus u bent van harte welkom om  te komen eten en te beoordelen hoe het dit jaar is.

Offline Laurie

• 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re:Happietaria
« Reactie #2 Gepost op: 14 april 2007, 11:54:27 »
Gisteravond bij Happietaria in Nijmegen gegeten. Vooraf hadden we salade met stokbrood. Als hoofd had ik een groentewrap maar de (niet vega) porties van mijn tafelgenoten waren echt wel heel klein. Toe ijs.
Niet echt een aanrader voor als je echt heel lekker en bijzonder uit eten wilt, maar het eten is lekker en de opbrengst gaat naar een goed doel. De mensen zijn vriendelijk en de locatie (in een bejaardencentrum) was ook aardig.