Vegatopia Forum

AH broodje bapao V

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

klein-muisje

Re:AH broodje bapao V
« Reactie #60 Gepost op: 11 juli 2008, 10:34:21 »
van falafelbapao heb ik nog nooit gehoord  ???

maar die vegetarische bapao broodjes zijn wel errug lekker  ;)

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:AH broodje bapao V
« Reactie #61 Gepost op: 11 juli 2008, 21:25:33 »
Op falafun http://www.falafun.com/ staat iets over falafelbapao's maar die site is altijd nogal vaag.
,,,,فلافل

klein-muisje

Re:AH broodje bapao V
« Reactie #62 Gepost op: 15 juli 2008, 02:04:22 »
Op falafun http://www.falafun.com/ staat iets over falafelbapao's maar die site is altijd nogal vaag.

Ik heb de site idd al gezien.. het blijft toch maar een vaag broodje! Ik ga dan toch mijn broodje falafel liever ergens anders halen ;)

xx
« Laatst bewerkt op: 15 juli 2008, 02:06:33 door klein-muisje »

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:AH broodje bapao V
« Reactie #63 Gepost op: 15 juli 2008, 14:52:28 »
Nee, ik bedoelde van het AH eigen merk. Ik ben net maar even gaan kijken, ze liggen er inderdaad. De oude vegetarische bapao lag er niet meer dus dit zal wel ter vervanging zijn. Ze zijn in ieder geval niet veganistisch dus ik zal ze niet eten. Echt heel erg jammer vind ik het niet, het lijkt me nog steeds niet echt een lekker idee.

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:AH broodje bapao V
« Reactie #64 Gepost op: 18 juli 2008, 19:28:21 »
Ik heb er net eentje uitgeprobeerd. Het is in elk geval beter dan de laatste versie van de bapao vegetarisch gehakt, want die was echt niet te eten. Toch ben ik niet meteen fan; de smaak van de falafel is niet uitgesproken genoeg ten opzichte van het kleffe broodje. Terwijl er een hele waslijst aan ingrediënten in zit: naast kikkererwten komen we onder meer tegen knoflook, spinazie, paprika, koriander, peper, suiker, yoghurt en naamloze aroma's. Ik proef er echter weinig van.

Offline V

Re:AH broodje bapao V
« Reactie #65 Gepost op: 25 juli 2008, 12:12:45 »
Ik heb er juist eentje achter de kiezen. Vond hem erg slapjes smaken...

Offline Dame Noire

  • ***
  • 326
  • Geslacht: Vrouw
Re:AH broodje bapao V
« Reactie #66 Gepost op: 01 september 2008, 21:10:57 »
Net de nieuwe bapao geproefd, niet zo goed. Mijns inziens zat er veels te weinig smaak aan en de structuur, wat toch het lekkere van falafel is, was ver te zoeken. Die met vega gehakt was ook niet super maar toch beter dan dit.

Offline LL de Ling

  • Moderator
  • ******
  • 10.319
Re:AH broodje bapao V
« Reactie #67 Gepost op: 03 september 2008, 20:11:30 »
Ik heb er net eentje uitgeprobeerd. Het is in elk geval beter dan de laatste versie van de bapao vegetarisch gehakt, want die was echt niet te eten. Toch ben ik niet meteen fan; de smaak van de falafel is niet uitgesproken genoeg ten opzichte van het kleffe broodje. Terwijl er een hele waslijst aan ingrediënten in zit: naast kikkererwten komen we onder meer tegen knoflook, spinazie, paprika, koriander, peper, suiker, yoghurt en naamloze aroma's. Ik proef er echter weinig van.

Heb het ook net geprobeerd en inderdaad. Laatste hapje was wel lekker, maar ook met veel saus, dus daar kwam de smaak vandaan.

Gin

Re:AH broodje bapao V
« Reactie #68 Gepost op: 29 september 2008, 02:03:00 »
Misschien ben ik gewoon gek, maar ik vind het wel lekker klinken. Maar goed, falafel klinkt altijd lekker en 90% is toch niet lekker klaargemaakt, blijkt uiteindelijk steeds.

Offline Mariek

  • *****
  • 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Re:AH broodje bapao V
« Reactie #69 Gepost op: 16 november 2008, 14:04:26 »
Ik heb net de falafelbapao uitgeprobeerd. Smaakt beter dan de oude vega-bapao, maar het blijft een vage hap in een klef broodje.
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:AH broodje bapao V
« Reactie #70 Gepost op: 16 november 2008, 14:21:49 »
Ik heb net de falafelbapao uitgeprobeerd. Smaakt beter dan de oude vega-bapao, maar het blijft een vage hap in een klef broodje.
:roodmannetje:
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:AH broodje bapao V
« Reactie #71 Gepost op: 26 november 2008, 09:33:44 »
Brr, ik vond 'm bijzonder smerig. De falafel smaakte helemaal niet naar falafel, maar naar een zoute brij. De allereerste bapao die was pas lekker! Toen kreeg je de vernieuwde die smaakte naar zwart poederpeper en nu dit... hebben ze geen veggie testpanel daar?

jk

Re:AH broodje bapao V
« Reactie #72 Gepost op: 19 januari 2009, 20:28:57 »
ik ben dus ook vergetaries net als lies uit meer mischien wel bekent op dit fora margoed ik wou dus zo broodje van de dirk van de broek eten maar tot mij grote verbazing er zat rundvlees in dus ik had geen honger meer in zon broodje BAPAO hebbe ze hier ook andere versies van ?

ingrid

Re:AH broodje bapao V
« Reactie #73 Gepost op: 28 januari 2009, 13:49:43 »
Aantal jaren geleden at ik ze regelmatig van de AH. Het broodje vond ik beetje te zach,deegachtig en kleverig maar de vulling erg lekker! En lekker goedkoop  ;)

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:AH broodje bapao V
« Reactie #74 Gepost op: 31 januari 2009, 02:22:44 »
Bij C1000 heb je bapao broodje vegetarisch. Is ook veganistisch.
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:AH broodje bapao V
« Reactie #75 Gepost op: 31 januari 2009, 16:42:41 »
Ik had em laatst ook, is wel oke.
,,,,فلافل

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:AH broodje bapao V
« Reactie #76 Gepost op: 03 februari 2009, 17:32:05 »
Niet zoals die bij de Dirk? Die smaakte naar prut met teveel zwarte peper.

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.231
Re:AH broodje bapao V
« Reactie #77 Gepost op: 03 februari 2009, 19:10:50 »
Bij Dirk hebben ze Javafood-bapao's (en bij een aantal andere niet-AH's ook). Die vind ik dus ook bwurkie.
Wat voor merk heeft C1000?
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:AH broodje bapao V
« Reactie #78 Gepost op: 03 februari 2009, 19:40:42 »
C1000 huismerk. Er staat ook echt niks anders op dan huismerk.
,,,,فلافل

Offline jol

  • *****
  • 2.653
Re:AH broodje bapao V
« Reactie #79 Gepost op: 29 april 2009, 23:16:01 »
Bij de Plus waren ze al goed en zijn ze nu nog beter. Klef broodje zoals dat hoort en zoetig gekruide vulling. Zou wat pittiger mogen maar daar hebben we sambal voor.