Vegatopia Forum

Vegetarische vis

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marieketje

Re:Vegetarische vis
« Reactie #40 Gepost op: 10 augustus 2004, 23:49:44 »
Ik heb die (dure!!) namaak-tonijnska hier ooit eens in winkel gevonden en geprobeerd.
Leek wel op echte tonijnsla, wel niet héélemaal maar je kan niet alles willen hé ;)
was ietsie te flauw...misschien wel lekkerder als je er nog was mayonaise of veganaise en wat ui of augurkjes spaghettikruiden ofzo en tomaatje bijkapt op je boterham...

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:Vegetarische vis
« Reactie #41 Gepost op: 11 augustus 2004, 23:21:12 »
Hoe zou je zoiets goed kunnen inpakken...

Wij krijgen weleens ijs van fabrikanten toegestuurd in een piepschuimverpakking met droogijs. Maar dat is me nogal een oplossing voor het vervoeren van een stukkie nep-tonijn :)

Offline Gabs

  • ****
  • 796
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetarische vis
« Reactie #42 Gepost op: 19 maart 2007, 20:29:24 »
weet ook iemand waar ze redwood verkopen in maastricht?

Ray

Re:Vegetarische vis
« Reactie #43 Gepost op: 22 maart 2007, 20:54:04 »
Geen idee Gabs.

Ik vraag me trouwens af of je wel echt naar vis smakende produkten wil eten. Ik persoonlijk krijg er de kriebels van als ik nep-vis of nep-vlees eet, wat echt heel erg op 'the real thing' lijkt.
Laatst bijvoorbeeld een vegetarische cordon bleu. Ik twijfelde continu of het wel echt nep was, vond het gewoon 'beangstigend'. Jullie hebben daar dus geen last van?

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetarische vis
« Reactie #44 Gepost op: 22 maart 2007, 21:05:19 »
Ik twijfelde continu of het wel echt nep was, vond het gewoon 'beangstigend'. Jullie hebben daar dus geen last van?

Vroeger wel eens, toevallig ook met een cordon bleu! Nu vertrouw ik het wel. Als ik bij iemand zou eten die ik in dat opzicht niet geheel kan vertrouwen, zou ik wel de verpakking willen zien.

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Vegetarische vis
« Reactie #45 Gepost op: 22 maart 2007, 21:39:46 »
Ik twijfelde continu of het wel echt nep was, vond het gewoon 'beangstigend'. Jullie hebben daar dus geen last van?
Bij de Natuurwinkel hebben ze mock ham. Die lijkt echt heel, heel erg echt (hoewel het niet zozeer naar ham smaakte, wel naar vleeswaren). Ik moest er erg aan wennen.
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

Offline Gabs

  • ****
  • 796
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetarische vis
« Reactie #46 Gepost op: 24 maart 2007, 12:49:33 »
ik eet nauwelijks naar vlees smakende vegaburgers, maar ben wel altijd benieuwd naar alles, dus ook naar de nepvis.

Offline willem

  • *****
  • 2.430
  • Geslacht: Man
Re:Vegetarische vis
« Reactie #47 Gepost op: 27 maart 2007, 15:45:08 »
weet ook iemand waar ze redwood verkopen in maastricht?
is dit product ook biologische geteeld? De natuurwinkel wil het wel bestellen, maar twijfelt.
wees verdraagzaam, oftewel onderdruk je neiging te onderdrukken

brenda_lelie

Re:Vegetarische vis
« Reactie #48 Gepost op: 27 maart 2007, 16:14:47 »
of het bio is kunnen ze bij je bio-winkel zo zien hoor in het bestelboek van Udea, ik vermoed van niet trouwens.

Offline Selly

  • *****
  • 30.781
Re:Vegetarische vis
« Reactie #49 Gepost op: 27 maart 2007, 21:51:59 »
weet ook iemand waar ze redwood verkopen in maastricht?
is dit product ook biologische geteeld? De natuurwinkel wil het wel bestellen, maar twijfelt.

Hun site moet meer info kunnen geven: http://www.redwoodfoods.co.uk/products/vegideli/content.html
,,,,فلافل

Offline willem

  • *****
  • 2.430
  • Geslacht: Man
Re:Vegetarische vis
« Reactie #50 Gepost op: 28 maart 2007, 10:51:44 »
weet ook iemand waar ze redwood verkopen in maastricht?
is dit product ook biologische geteeld? De natuurwinkel wil het wel bestellen, maar twijfelt.

Hun site moet meer info kunnen geven: http://www.redwoodfoods.co.uk/products/vegideli/content.html
daar staat op dat ze 'natural ingredients' gebruiken. whatever that may be
wees verdraagzaam, oftewel onderdruk je neiging te onderdrukken