Persoonlijke nr 1 tot zover is
Annalisa's eten. Snoeilekkere spinazie-ricottacanneloni en de lekkerste foccacia die ik ooit heb geproefd. Ze heeft een winkeltje in het centrum en daar is dit meestal wel standaard aanwezig, maar niet altijd voor 9 man. Van te voren bestellen is wel zo handig dus, ook om te vragen wat er voor 9 man verder nog mogelijk is.
Echt, skip La Place, want je kan beter krijgen.
Roeraade zou ik zeker even over trassie navragen, maar als je toch voor wat gekruider spul gaat is
Shanthy misschien ook wel een idee. Ze koken daar vrij subtiel, je proeft de details/balans beter als je de curry wat laat af koelen en niet meteen heet verorberd. Hier zijn ze ook meer op vega berekend dan bij Roeraade volgens mij.
Wil je een beetje voor mezze-achtige dingen gaan, dan zou je Alattin supermarkt ook kunnen vragen. Die hebben ook vrijwel standaard couscoussalade, linzenkofte en diverse vega broodsmeersels. Soms ook cigara borek met spinazie/kaas in yufkadeeg. Ze geven ook workshops in vega hapjes maken, dus er is vast meer mogelijk op aanvraag. Er zit wel een slagersafdeling, wil je die vitrine niet zien laat dan je neus niet richting de Aldi en parkeerplek wijzen achterin zeg maar.
Op de Gijsbrecht van Amstel zit ook nog een en ander, maar ik heb zelf alleen ervaring met Le Fournil daar. Ook lekker, maar niet echt een diner denk ik.