Vegatopia Forum

Het Helse Kerstdiner...

Offline J@n

• 99% uitgekookt
  • 10.299
Het Helse Kerstdiner...
« Gepost op: 09 december 2005, 09:17:42 »
Selly wil tegenwoordig ab-so-luut geen falafel-balletje aan tafel zien met de kerst, vanwege een diner bij een hele nare ex. Ik heb zelf heb ooit een kerstdiner verpest door er rauwe zonnebloempitten doorheen te mieteren. En laatst hoorde ik het verhaal van een vrouw die compleet genegeerd werd door haar schoonmoeder en die van pure ellende tussen elke gang door even naar het toilet ging om daar een potje te huilen. En zo zijn er zijn vast nog veel meer helse kerstverhalen te vertellen... Kom maar op, zou ik zeggen!

Offline bambi

• 5.560
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Helse Kerstdiner...
« Reactie #1 Gepost op: 09 december 2005, 09:54:32 »
mijn schoonzus in spe wil 80% van de aandacht, zo niet, dan stopt ze met eten ....

om gek van te worden.
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Offline Monique

• 3.427
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 09 december 2005, 18:39:25 »
Ehm... geloof dat dé kerstdiners die ik heb gehad over het algemeen wel mee vielen (ze zijn op 1 hand te tellen). Hoewel: ik ben één keer met kerst meegesleurd naar een voorstelling van zo'n cabaretier met piano, hoe heet die man ook al weer... Hans.. hans... (nee niet teeuwen, maar zo'n oudere tros-joker met bril). Echt walgelijk en gewoon géén leuke grappen. Liberg ofzo kan dat? Ik heb de gedachte er aan al min of meer gewist.
« Laatst bewerkt op: 09 december 2005, 18:39:45 door Modub »

overanalizing

« Reactie #3 Gepost op: 11 december 2005, 12:30:43 »
Ik volgde gitaarlessen op de muziekschool... do i need to go on?

Het hele opgefokte sfeertje stak me altijd al tegen. Moet zeggen dat het de laatste jaren verbeterd is. Gewoon lekker samen eten en drinken, meer moet dat niet zijn!

Offline J@n

• 99% uitgekookt
  • 10.299
« Reactie #4 Gepost op: 11 december 2005, 15:23:46 »

Dat lijkt me wel.  ;)

sjors

« Reactie #5 Gepost op: 12 december 2005, 22:30:10 »
Niet echt een 'helse kerst'-verhaal, maar wel een verhaal over kerst:
sinds een jaar of 8 vier ik kerst bij andere families (van vriend(inn)en) of gewoon met mensen die ik tegenkom als ik in het buitenland ben.
Vooral kerst met andere families vieren is erg enerverend; iedere familie heeft zijn eigen tradities. En dat kan soms best genant zijn voor een 'buitenstaander' :D edit: of voor de vrien(in) :p
« Laatst bewerkt op: 12 december 2005, 22:30:52 door sjors »

overanalizing

« Reactie #6 Gepost op: 12 december 2005, 23:02:54 »

Dat lijkt me wel.  ;)

Valse noten... veel wacht-effe's... en dan nog zei iedereen dat het mooi was. Brrr.